WIE IN JULI NOD !!!

is er trouwens van jullie ook iemand die hyves heeft, leuk om bij te houden? en wat makkelijker dan elke keer hier op in te loggen, en een gesprek te voeren!?

chantalle
bij mijn zoon had ik het een keer heel erg koud.
bij de rest smaakte de koffie niet.
bij allemaal last van de borsten geloof ik.
duizelig en misselijk weet ik niet meer zo bij wie.

de innesteling heb ik nog nooit gevoeld.
mijn eisprong kan ik wel voelen.

en als je ongie moet worden 1 week ervoor krijg ik buikpijn.
en die heb ik deze keer niet gevoeld gelukkig.
liefs ci lo...

hej ci lo,
raar dat t toch telkens anders is, ik voel nooit egt buikpijn als ik ongi wordt, tenminste niet zoals nu! Dus ben benieuwd!
Ben weg, ga eten maken voor mijn dochter!
Misschien tot een volgende keer! grtjes chantalle

nou ik ga er ook vandoor ik ga de kids naar mijn ouders brengen en daar eten.
tot vanavond hopelijk kan ik dan op het net anders hopelijk morgen.
liefs ci lo...

Wowwww jeetje is iedereen stil en zo heb ik bijna een pagina te lezen, ben zo terug meiden ff lezen hoor, hihih

hallo Allemaal

Beetje lang geleden maar was erg druk en niet thuis het wknd.
Even snel wat door gelezne echt super veel ga niet op alles reageren.

Voor Chantelle,Anke,Ramona,Keetje welkom in ons midden hahaha.

He Lepat en Nina ho eis he tnou met jullie we wachten in spanning af.

Balen zeg Esther dat je ongi bent geworden gelukkig maar jammer genoeg ben je niet de enige.

ZIjn de problemen met de comp opgelost Ci lo?
Sonja en Bears lukt het klussen een beetje?

Volgende wk zijn mijn klus dagen weer jippie

Ik ben nu bezig met temp  (moet een mnd voor de dokter)  en volgende wk begin ik ook weer met de ovulatie testen.
Ik voel trouwens ook geen eisprong heb er wel eens opgelet maar nada geen gevoel ,met die eisprong.

Zaterdag weze stappen Sensation white bleef bij een vriendin slapen,ik ben nog brakjes. Morgen weer examen daarna vakantie maar moet nog wel even leren.
Zondag belde ik mijn broer voor zijn verjaardag had hij ook leuk nieuws ze zijn zwanger van de 2e. Er ging echt een steek door me heen ik balen leuk voor hun.
Zij zijn ook al een lange tijd bezig geweest,maar zijn vrouw is eigenlijk maandelijks wel weg dus ja dan ben je ook zo op een jr.
Zij weten het niet van ons zo goed is mijn band nou ook weer niet.

Mijn ouders zullen wel weer in de wolken zijn, ze waren ook al de eerste met 1e kleinkind.

In ieder geval begint volgende wk mijn poging weer.
a.s Vrijdag of do hebben we de uitslag van het sperma,ben erg benieuwd.

Ga even mijn dochter ophalen van KDV.
tot later.

gr Sahiton.

Hoi Allemaal,

Leuk om jullie verhalen te lezen. Ik ben net 22 geworden, en ruim een jaar getrouwd. In juni hebben we besloten te stoppen met de pil. Ik heb een ovulatietest gedaan, en de eisprong was ongeveer na 17-19 dagen na mijn eerste dag van de menstruatie. Ik weet niet hoe lang mijn normale cyclus is, maar is die dan 34 dagen ongeveer? En betekent dat dat ik pas op de 34e dag een test zou kunnen doen? Dat zou aan het einde van de week zijn, spannend dus!

Groetjes

ja anoniem, dat klopt, als je cyclus normaal 34 dagen   is, dat betekent dat je de 35e dag eigenlijk een test zou moeten kunnen doen, eigenlijk als je nieuwe cyclus begitn, en die begint normaal als je de eerste dag ongesteld bent, en dat heet bij ons dus de nod: niet ongestelheidsdag! grtjes veel succes

Terug
Bovenaan