quote: anoniem2008 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-07-2008 19:47:10&apos

);
quote: chantalle1985 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-07-2008 18:53:17&apos

);
Hoi Chantalle,
Leuk dat je al zo jong moeder bent! Wanneer is jouw NOD? Echt spannend he! Tis voor mij pas de 1e ronde hoor, maar je weet het nooit! Zou het helemaal geweldig vinden, wou dat het al zondag was, en dan zonder dat ik ongi ben geworden natuurlijk, heerlijk gevoel lijkt me dat! Jij hebt een dochter van 11 maanden? Wist je toen gelijk dat je zwanger was, of hoe voelde dat? En wat voel/ denk je nu?
Vind het wel leuk om hier alles kwijt te kunnen. Niemand weet dat we 'bezig'zijn, zeg maar, en het is toch wel erg lekker om er over te praten en het te delen.
Als ik zwanger zou zijn, zou ik het denk ik ook niet lang voor me kunnen houden!
hej anoniem
sorry voor de late reactie, maar heb vandaag ee lange werkdag gehad, dus ook zonder computer!
T is inderdaad leuk om jong moeder te zijn en mijn dochter is inderdaad 11 maanden oud nu. aan t beginis t allemaal even wennen, en toen ik net zwanger was van mijn dochter, kreeg ik vanalles naar mn kop gesmeten omdat ik zo jong was!
Maar ik heb ondertussen a een relatie van 6 jaar, waar ik dr al bijna 3 van ben getrouwd, en mijn dochter was een zeer bewuste keuze! Maar ja.......laat ze maar allemaal spreken, ik weet nu wel beter! en trouwens nu accepteerd iedereen het ondertussen ook!
Enne mijn NOD is 15 juli! Ben benieuwd of t weer gelijk leukt, k hoop t!
En o ja.....bij yfke wist ik pas dat ik de inesteling had opgemerkt toen ik eenmaal wist dat k zwanger was. Had namelijk een bloeding gehad, en dacht da ik ongi was, maar die stopte na een dag! Toch nog een keer testte een paar dage later, en ja hoor ik was zwanger! Hopen dat t nu oo zo lukt!
Wat ik heb helemaal geen flauw idee ervan of ik u t zelfde voel als toen, hoop dat t goed zit! grtjes en succes