WIE IN JULI NOD !!!

ZIt ik net een heel lang bericht te sturen gaat het fout met verzenden. Beginnen dus maar weer opnieuw.

Net alle berichtjes van iedereen gelezen. Was zo nieuwsgierig dat ik eigenlijk al op kantoor wilde bijlezen maar heb me kunnen bedwingen. Iemand zei van de week dat dit forum verslavend is. Ben het er echt mee eens. Wil zo graag weten hoe het met iedereen gaat.

Patricia, wat vervelend dat de test negatief was. Maar we blijven natuurlijk voor je hopen dat je toch zwanger bent deze ronde. Zolang de rd-jes er nog niet zijn is er hoop.

ci lo. Geduld meisje. Van het weekend weet je meer. Maak jezelf niet gek door alle kwalen die je voelt.

Isa-lente, wat een leuke site heb je gevonden. Dat een kindje er al zo "echt" uitziet terwijl je niet eens weet of je zwanger bent. Heel apart. Kwam op deze site wel op een andere uitgerekende datum uit als een andere site mocht ik deze ronde zwanger zijn.

Nathalie. Volgens mij heb jij het inderdaad veel te druk met allerlei dingen. Heb jouw topic niet gelezen maar je had vandaag een bericht getypt waar ik geen touw aan vast kon knopen. Doe echt rustiger aan als je lichaam dat nodig hebt.

Zo volgens mij was dit wat ik ongeveer had neergezet.

Debbie

Wat ongezellig zeg. Ben ik weer online is er volgens mij niemand anders.

hai debbie
ik ben er wel hoor.
maar ik kreeg eindelijk mijn nieuwe toetsenbord met muis.
dus dat is nu ook eindelijk geregeld nu kan ik eindelijk lekker typen zonder dat de toetsen blokkeren. liefs ci lo...

Hoi ci lo.

Wilde net aan gaan vragen of er nu echt niemand was.

Doet je computer het nu wel goed nu de monteur is geweest of heb je nog steeds problemen?

Liefs Debbie

Hoi ci lo.

Wilde net al gaan vragen of er nu echt niemand was.

Doet je computer het nu wel goed nu de monteur is geweest of heb je nog steeds problemen?

Liefs Debbie

hai deb
de monteur is vanmorgen geweest en hij heeft de kast buiten bijgesteld dus ik kan nu de komende tijd gewoon op het net. maar er moet een nieuw kastje binnen aan de muur maar dat doet de buurman. en ik heb een nieuw toetsen bord en nieuwe muis dus ik kan nu weer lekker beppen.
liefs ci lo...

dat is lekker. Jammer dat er nu verder niemand online is zodat we met zijn allen kunnen kletsen.
Denk dat ik dan maar weer op tijd naar bed ga vanavond. Vannacht weer heen en weer aan het wandelen geweest naar mijn dochter. Het omweerde en daar is ze bang voor dus .... je kent het waarschijnlijk wel. Weer een beetje bijslapen dus.

Kreeg van de week weer van iemand te horen dat ze zwanger is. Geloof dat het bij iedereen om ons heen lukt. Hartstikke leuk voor haar hoor maar kan dan toch wel weer jaloers zijn. Was gelukkig niet zo erg als toen ik het hoorde van mijn beste vriendin.

Welterusten vannacht.

Tot morgen

Terug
Bovenaan