WIE IN JULI NOD !!!

Hoi Ramona,

Echt heel spannend ja, dat verlangen is 'ineens'zo vreselijk groot, dat je bijna aan niets anders meer kunt denken! Wil het zo graag. maar goed, het is pas de 1e ronde hoor. Tsja..kwaaltjes, bij alles wat ik voel denk ik, zou ik zwanger zijn? maar tegelijkertijd ben ik dan ook heel bang dat ik ongi   wordt, dus heel raar allemaal. Wel vlagen van misselijkheid, veel hoofdpijn, en sinds vanmorgen buikpijn, emotioneel ( heel erg) maar ja, ook allemaal klachten die kunnen als je ongi wordt dus.. slopend, dat wachten!!

Wanneer is jouw NOD? en je 1e kindje? Heb jij ook al kwaaltjes oid?
document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));

dames ik ga even koffie drinken bij de buurvrouw tot zo
liefs ci lo...

Hoi Anoniem2008;

Ja dit is mijn eerste kindje en we zitten nu in de tweede ronde en kwaaltjes ja sinds vorige week donderdag duizelig, misselijk, zuur in de mond en moe (vandaag minder moe) en veel boeren. Af en toe steken in de borst en in de liezen. Maar ja, hoop dat het wat word ik voel sinds een uurtje iedere keer wat lopen en dan weer naar de wc maar dat is steeds witte afscheiding! Kent iemand dit! ik word een beetje para. Vorige maand had ik alleen buikpijn maar niet zo als nu. Maar ja nog een week wachten jij bent sneller wat lekker!

groetjes ramona

He meiden..
dit is een leuke site... (ooh ik word helemaal wild..)
http://www.babybytes.nl/Zwangerschap/index.php
rechts onderaan moet je je laatste datum intypen wanneer je ongie was en dan kan je zien hoever de groei van je foetus is.. Raar plaatje als we echt zwanger zijn Ci lo.. zo ziet het er nu uit! aaah...
ooh ik maak me gek... niet doen niet doen...
Las ik nou ergens dat jij ook nog rookt?? ik weet het niet meer.. staat me zo bij.
Ik rook helaas nog wel.. ik wil erg graag stoppen, maar ik kan me er maar niet toe zetten. Het domme is dat mijn familie dit niet weet (ja verschrikkelij he ben je 28 en dan durf je er niet voor uit te komen haha) maar als we dus een weekend met hun op vakantie zijn, rook ik dus gewoon een heel weekend niet en ben ik er ook niet anders van. Kom ik thuis hup zit dat domme ding alweer in mn mond of hand..
Ik moet echt stoppen... denk dat als ik zeker weet dat het raak is dat het zo gebeurd is en ik zo stop. Maar ik zou zo graag nu al willen stoppen...
Zijn er nog meer mensen die zwanger willen worden maar nog roken??

veel liefs..
Isa

Hoi Isa Lente,

Ben vorige maand gestopt omdat ik dat wou voordat ik zwanger word. Nou ik werd helemaal hieper en was mezelf niet meer ben weer gaan roken en ben weer rustig ik stop zodra ik weet dat ik zwanger ben. En weet je als je voor de tijd stopt dan is je lichaam ook van slag. dus ik doe het niet en het intereseerd me niet wat andere er van denken.

groetjes ramona

Pfff meiden mijn hoofd loopt een beetje over. Krijg namelijk ook net nog telefoon van de gemeente. Eindelijkkk! Maar wijzer word ik er niet van, omdat het een boodschapper was, die niet inhoudelijk de zaak weet, dus kon niet terecht met mijn vragen.

Schoot me net te binnen dat ik misschien de auto leasemaatschappij nog ff kon bellen, maar die man is met vakantie en de vervanger gaat ff kijken of hij iets vind zo niet dan kan ik pas 21 juli daar weer terecht met mijn vragen. Ja heel leuk maar 1 augustus komt wel dichterbij.

Sorry meiden als ik een beetje chaotisch of impulsief overkom, maar zo voel ik me ook een beetje. Zoveel dingen die geregeld moeten worden. En waar ik mijn koppie bij moet hebben. Het gesprek van vanmorgen heeft ook best veel energie opgeslokt. Het is allemaal maar weer afwachten en hopen dat ze iets voor me kunnen betekenen.

Die mevrouw heeft van alles opgeschreven en gemeten enzo. Was alleen voor ons badkamer probleem. Maar kweet niet of die wel opgelost kan worden. Tis allemaal erg onzeker. En hun proberen natuurlijk zo goedkoop mogelijk (geef ze gelijk hoor, want ik wil zelf met zo weinig mogelijk aanpassingen leven)

Ohhh weer foon. Nu zitten ze erover te denken om de wastafel in de slaapkamer te plaatsen, of dat een optie is. Hallo hey!

Meiden ik moet het ff laten bezinken. Alles komt weer gelijk. Ik weet niet wat ze van plan zijn allemaal. Het ligt allemaal in hun handen en hun beslissen maar hoe wij het allemaal moeten doen e.d.

Als ik meer weet dan horen jullie het.

Ik ga vanmiddag gezellig op visite bij een vriendin. Ik hoop dat jullie een beetje uit mijn berichtje kunnen komen, hihih

Liefs Nathalie

P.s. Ik heb jullie berichtjes nog niet gelezen, doe ik strakkies ff okay?

hallo allemaal

wat is het hier gezellig zeg en druk!
ik wil me graag bij jullie aansluiten
ik heb 22 julli mijn NOD.
ik ben al moeder van een dochter van 2 jaar oud en we hebben besloten om er nog een kindje bij te nemen!
ik ben 25 jaar en ben getrouwd we zijn in april gestopt met de pil en nu druk aan het klussen voor een nieuw wondertje!!
van mijn dochter was ik in de 3 de ronde zwanger ik hoop dat dat nu ook snel gaat gebeuren!!
kan iemand mij toevoegen aan de lijst ik weet niet hoe ik dat moet doen.

suc6 allemaal!!

Terug
Bovenaan