WIE IN JULI NOD !!!

ik heb ook niet het idee dat ik nog positief ga testen deze ronde dat gevoel is er in ieder geval niet. Beter maar denk ik anders blijf je teleurgesteld worden.

soms denk ik wel eens dadelijk ben ik niet zwanger mooie blunder iedereen denkt dat ik ervaring heb dan ga ik voor paal.

ben je gek tuurlijk niet, je zegt gewoon wat je lichaam je verteld en je verzint die dingen toch niet dus als je niet zwanger bent (wat ik uiteraard niet hoop) sta je absoluut niet voor paal ik ga voor je duimen meid!!!!! laat je niet gek maken

bedankt voor wat je zei.
de laatste 2 dagen was ik behoorlijk depri.
ik voelde me al die tijd zwanger en toen kreeg ik best wel buikpijn.
toen dacht ik dat de zwangerschap was afgebroken.
ik heb 2 nachten haast niet geslapen en kon niet met jullie praten door mijn inet problemen. ik  had helemaal geen eetlust meer van de stress.
liefs ci lo...

Hoi, was ik ook weer. Ik ga ff bijlezen, want heb vanavond geslapen
Was zo bekaf. Wou een uurtje maar werd langer. Dus ff lezen wat er allemaal gezegd is.
Tot strakkies! Knufff Nathalie

maak je niet zo druk meid is niet goed voor je, kruip straks lekker tegen je mannetje aan het komt vast allemaal goed.

en gewoon alles eruit gooien daar zijn wij voor ik zeg ook alles en denk soms dat ik een zeikerd of een zeur ben maar hier moeten we dit soort dingen kunnen uiten toch

ik denk echt dat het allemaal goed gaat komen en hoop echt dat je positief test de 13e

kusssss
patries

patricia
jij hebt gelijk het probleem is dat ik een binnenvetter ben ik krop alles op tegen vreemden maar hier uit iedereen zich moet ik ook gewoon doen.
trouwens ik vind dat jij nooit zeurt.
ik heb respect voor jou omdat je al zo lang bezig bent en nog tegen iedereen lief bent.
voor jou was dit de 19e ronde en je gedraagt je tegen over de andere meiden alsof je samen met hun in ronde 1 zit. jij hebt een mooie persoonlijkheid wees trots op je zelf petje af voor jou.
dikke kus ci lo...  

Terug
Bovenaan