Wie is (aanstaande) mama in het buitenland???

quote: J_I_G reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-05-2009 11:55:56'));

Haaaai A,

Hoe is tie? Hier op zich wel goed, maar ben stront nerveus.....En wel om het volgende: We hebben besloten dat we niet langer dan nodig in Duitsland blijven wonen.(ik hoor dat er geen mensen die ik ken dit lezen...want t is nog heel pril) Maar iig, het zit zo. Mn man moet sowieso nieuw werk zoeken, en ik wil toch eigenlijk heel graag trug, we hebben hier geen van beiden ook maar 1 familie lid, en vrienden maken gaat toch moeilijker dan ik dacht.Ik heb geen stuiterende heimwee, maar mis gewoon het 'thuis' gevoel.En   mn man vind t prima om in NL te wonen dus nu zijn we druk aan t solliciteren in NL.Maar als hij nu hier nog een baan krijgt blijven we wel nog even, en zoeken dan gewon verder.Dus pas als we een baan in Nl hebben gaan we.Zo hebben we t afgesproken, zodat we niet in een gat vallen en startproblemen hebben.Mn man is vrachtwagenchauffeur dus   ik denk dat het wel gaat lukken.Ik ben nu gewoon zoooo beneiuwd hoe t gaat verlopen, wanneer de 1e terugmeldingen op sollicitatie's komen enz enz.BRRRR.maar wel leuke spannig.Nou, sorry voor mn lange, warrige verhaal maar moest t even aan je kwijt.

XXX JIG

Wauw, dus straks ben ik de enige aanstaande mama in het buitenland! :) Wel fijn hoor, terug naar Nederland. Ik mis het ook. Ik hoop voor jullie dat hij snel een baan vindt!

xxx a

Hoi A,

Idd hopen dat we snel werk vinden.We zijn nu alleen wel een stap verder in die zin, dat we sowieso naar NL terug gaan.Tot eind dit jaar gaan we voor een ''super'' baan, als we een echt goeie baan voor Igor vinden dan gaan we direct zeg maar, en anders begin 2010, en dan is n baan een baan, maakt niet uit hoe of wat, want dan kunne we altijd nog verder zoeken.

Nou ik moet gaan. tot gauw!!!

XXX JIG

Hai A,

Hoe is tie?? Hier goed, ik weet niet of je t ergens anders al gelezen had, maar ik ben volgens mij zwanger!!! Heb donderdag mn NOD, vamorgen getest en een licht streepje!!!

wou k je ff vertellen.Ik test morgen nog een x....blijft toch spannend....

Liefs XXX JIG

Hee wat geweldig zeg! Gefeliciteerd!!!! Lijkt me erg onwerkelijk, als je het streepje ziet maar er eigenlijk nog weinig te zien/voelen is. Geniet ervan!!

Ik ga proberen om een tijdje niet teveel op het forum te kijken, dus misschien dat ik je een tijdje niet spreek. Ik heb het erg druk op mn werk en ik wil proberen niet de hele tijd op het internet te zitten! Verder is het natuurlijk ook makkelijker om niet teveel met zwanger worden bezig te zijn als je niet elke dag iedereens verhalen erover zit te lezen en samen al je kwaaltjes zit te analyseren.

Ik hoop dat alles goed verloopt met werk zoeken in NL.

veel liefs,

a

Hai A,

Bedankt voor je lieve reactie!! K kan me wel voorstellen ja, dat je ff een pauze neemt, wens je veel succes met alles en geniet van de zomer!! Ik laat af en toe wel ff wat weten, maar als je niet reageerd weet ik waarom...

Liefs XXX JIG  

Terug
Bovenaan