Hai A,
Ik reageer even zo, anders vergeet ik steeds waar het over ging en antwoord ik niet op je vragen enzo...
Ik heb nooit de pil gebruikt of ander voorbehoedsmiddelen, wij 'laten het komen zoals t komt' , maar zijn wel vanaf jan '09 intersiever ermee bezig...We zitten nu in 'ronde' 5 vlgns mij...Wanneer heb jij voor t laatst de pil gehad??Duurt t ontpillen lang bij jou?
Lastig he die depri films, ik jank altijd bij zielige dingen op TV.
Heb jij die aanslagpoging op de koningin ok gezien?? Ik was totaal gescholt en begon zo te huilen, zooo heftig vond ik dat.Al die mensen die gereanimeerd werden...pfuuu.
Ik moet nog s ff kijken welke taart ik ga maken.En wat ik verder doe....K vind t wel leuk om ff lekker 'uit te pakken' Hier hebben ze wel wat andere traditie's die ik persoonlijk 3x niks vind, hahahah Ze gaan hier bv tergelegenheid van een verjaardag met elkaar ontbijten, wordt je dus echt uitgenodigd om te komen ontbijten.Naja, dat doe ik zo tussen ff door met een goeie vriendin zeg maar.maar goed, ieder zn ding.
Dat mn vriendin ook 'bezig is'' vind ik idd fijn, dan heb je n beetje steun aan elkaar...
Nou, ik ga stoppen,tot de volgende x
't Is ondertussen wel echt ''ons'' topic geworden he, hahaha.Wel gezellig vind ik.Je kent elkaar niet en toch ook weer wel.Leuk.
k Weet alleen niet hoe oud je bent...(nieuwsgierig he?)
Ik ben 30 jaar...getrouwd, huismama.1,74 mtr groot, donkerblond, enneh 95kg...k zie er niet echt dik uit maar dr moet toch wel wat af...
Nou, ik moet d ewas ophangen...
Liefs XXX JIG
Heeee hallo!!
Wat stom, ik had niet gemerkt dat je geschreven had, sorry! Dit staat er dus al een paar dagen! Ik ging net kijken waar ons topic gebleven was. Inderdaad, het is helemaal ons topic geworden, de anderen lijken van de aardbodem verdwenen! Ik ga zo ook je andere berichtje lezen maar wilde hier eerst op reageren.
Ontbijt is echt mijn favoriete maaltijd van de dag - Nederlands ontbijt dan, maar volgens mij is het in Duitsland ook errug lekker. Dus ontbijten voor m'n verjaardag lijkt me geweldig. Maar inderdaad misschien niet altijd even practisch, zeker niet als je een klein kind hebt. Was de verjaardag nog leuk? Misschien staat dat in je volgende bericht...
Wel fijn, dat je nooit aan de pil bent geweest. Ik ben er helemaal op afgeknapt! Ben net eindelijk ongesteld geworden na 60 dagen. Pffff... En het is ook nog een rare ongesteldheid (alweer), heel weinig en vrij donker bloed. Helaas is de pil gewoon zo makkelijk als anticonceptie dat veel vrouwen er toch steeds weer voor kiezen. Veel vrouwen hebben ook bijna geen last van ontpillen volgens mij maar ik duidelijk wel. Ik hoop ZO dat het nu eens een keer afgelopen is met die onzin! Ik zou graag weer terug naar een normale cyclus. Heb eind september voor het laatst een pil geslikt en ben sindsdien 5 keer ongesteld geweest (in 7 maanden dus).
Oja, koninginnedag! Wat was dat erg zeg! Ik had net een quiz gemaakt voor mijn studenten over nederland, en toen ik weer terug achter mijn PC zat zag ik het van die aanslag. Heel erg.
Ik ben 29 en juist erg dun, misschien een beetje te. Ik probeer veel taartjes te eten om op gewicht te blijven voor het zwanger worden!

Oja, en ik ben ook donkerblond - hier in Engeland noemen ze dat lichtbruin! Heel gek! Iedereen lacht me hier uit als ik zeg dat ik blond ben!
xxx
a