Wie is (aanstaande) mama in het buitenland???

Wauw, dat klinkt geweldig, BBQ-en in het bos! Goed idee, eigenlijk. Hier heeft bijna iedereen wel een tuin of vrienden met tuin, dus kan je meestal privé barbequen. Hmm... nu je het zegt, misschien is het tijd om hem uit de schuur te halen! Of misschien even wachten totdat mijn man z'n keel weer wat beter is. Inderdaad heeeeel erg pijnlijk. Maar het begint nu iets minder te worden. Zijn pijnstillers gaan vandaag op, dus daarna wordt het gewoon paracetamol. Hoei!

a

HIHAHO,

Waar ís iedereen???

Hier is t ook rusig, geen neiuws te melden, ben bezig langzaam de verjaardag van ons meissie voor te bereiden.Gister 6 uitnodigingskaartjes gemaakt...

Ga nu eten...

Tot gauw
XXX JIG

Halloooo!

Ja, het is maar gek! Misschien hebben wij buitenlanderinnen gewoon drukke levens ofzo. :)

Heeft het verjaardagsfeestje een thema ofzo? Ik ben dol op kinderfeestjes, vooral taarten bakken. Ik heb een vriendin die er ontzettend goed in is, die kan echt vanalles maken met marsepein en suikerwerk en dat soort dingen. Mmmmm... taart....

Ik heb donderdag een verjaardag (van een volwassene dan). Een stel waar we goed mee bevriend zijn, hun eerste kindje is eind oktober uitgerekend. Ik ben wel een beetje jaloers. Zij raakte in 1 keer zwanger zomaar. Maar goed, iedereen is anders. En ik ben wel erg lang aan de pil geweest. Nu zit ik op dat 53 van mijn vijfde cyclus na het stoppen met de pil. Ik word er wel een beetje moe van. Mijn man vroeg bij het inschenken van een glaasje wijn: "denk je dat je dit keer misschien wel echt zwanger bent?" Ik begon te zeggen dat het natuurlijk mogelijk was en toen moest ik toegeven: "Gut instinct? No, I think it's just a really long cycle". Ik denk dat ik vrijdag ga testen als ik dan nog niks zie, maar ik heb verder geen veelbelovende kwaaltjes.

Goed, nu weer verder met lessen voorbereiden denk ik zo! Werk jij eigenlijk? Had ik vast al gevraagd maar ben het weer vergeten.

x

a

Hai A,

Heei wat spannend, 53 dagen is wel heeeel lang he? Ben benieuwd hoor, ik heb nu net mn ongi achter de rug...zit een beetje in twijfel, wil t wel graag loslaten, maar wil ook zo graag 2e kindje...Naja, t komt zo t komt...voor jou is t anders, 1e kindje.Ik heb nu mn meissie waar k van hou enzo.
Haar verjaardag wil ik een beetje in prinsessen stijl doen maar goed, ff kijken ze is nog wel erg klein...  
Ik heb een baan maar   momenteel in ouderschapsverlof, ik werk in de zorg... k Snap idd niet waar de rest is, misschien is t niet interessant meer hier? of te druk met andere dingen. Ik heb sinds een paar maand een nieuwe vriendin erbij, erg leuk, ze is met een goeie vriend van ons getrouwd en daardoor hebben we ons leren kenne, zij wil nu ook graag zwanger worden...leuk hoor, helaas woont ze niet echt in de buurt, maar we hebben toch redelijk veel contact.Nou, ik hoor wel van je, morgen testen? ik duim voor je, Liefs en XXX JIG

Aaaach, een prinsessenverjaardag! Toch wel leuk, ook al is ze jong. Misschien gewoon een leuk prinsessenjurkje aan en een prinsessentaart. Ken je het taartenboek van Toon Tellegen? Kookboek en verhaaltjesboek in 1.

Hoe lang zijn jullie al bezig voor jullie tweede? Ik put toch wel hoop uit de verhalen op het forum - veel meiden die al heel lang bezig zijn worden uiteindelijk toch zwanger. Niet iedereen, maar wel bijna. Niet dat ik zo ontzettend lang bezig ben, maar ik kijk graag vooruit. :) Ik ben duidelijk nog aan het ontpillen. Ik denk dat ik gewoon geen eisprong heb gehad deze maand en dat het daarom zo enorm lang duurt. Ik heb niks gemerkt van eisprong-pijn, rekbaar slijm of andere dergelijke zaken. Dus ik neem aan dat het gauw wel door zal zetten. Gisteren een paar druppels dus ik neem aan dat het vandaag of morgen wel echt begint.

Fijn als er een andere vriendin ook bezig is met zwanger worden! Bij mij niet echt - of ik kwam er pas achter toen ze al zwanger waren.

Gisteren zijn we naar de film geweest, maar het was een beetje een deprimerende film. Het was "Observe and Report" - het moest een komedie zijn, maar het ging over een man die bi-polar is en eigenlijk was het allemaal heel zielig.

Goed, moet weer aan mn werk.

x
a

quote: anathema reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-04-2009 15:29:35'));

Aaaach, een prinsessenverjaardag! Toch wel leuk, ook al is ze jong. Misschien gewoon een leuk prinsessenjurkje aan en een prinsessentaart. Ken je het taartenboek van Toon Tellegen? Kookboek en verhaaltjesboek in 1.

Hoe lang zijn jullie al bezig voor jullie tweede? Ik put toch wel hoop uit de verhalen op het forum - veel meiden die al heel lang bezig zijn worden uiteindelijk toch zwanger. Niet iedereen, maar wel bijna. Niet dat ik zo ontzettend lang bezig ben, maar ik kijk graag vooruit. :) Ik ben duidelijk nog aan het ontpillen. Ik denk dat ik gewoon geen eisprong heb gehad deze maand en dat het daarom zo enorm lang duurt. Ik heb niks gemerkt van eisprong-pijn, rekbaar slijm of andere dergelijke zaken. Dus ik neem aan dat het gauw wel door zal zetten. Gisteren een paar druppels dus ik neem aan dat het vandaag of morgen wel echt begint.

Fijn als er een andere vriendin ook bezig is met zwanger worden! Bij mij niet echt - of ik kwam er pas achter toen ze al zwanger waren.

Gisteren zijn we naar de film geweest, maar het was een beetje een deprimerende film. Het was "Observe and Report" - het moest een komedie zijn, maar het ging over een man die bi-polar is en eigenlijk was het allemaal heel zielig.

Goed, moet weer aan mn werk.

x
a

Hai A,

Ik reageer even zo, anders vergeet ik steeds waar het over ging en antwoord ik niet op je vragen enzo...
Ik heb nooit de pil gebruikt of ander voorbehoedsmiddelen, wij 'laten het komen zoals t komt'   , maar zijn wel vanaf jan '09 intersiever ermee bezig...We zitten nu in 'ronde' 5 vlgns mij...Wanneer heb jij voor t laatst de pil gehad??Duurt t ontpillen lang bij jou?
Lastig he die depri films, ik jank altijd bij zielige dingen op TV.

Heb jij die aanslagpoging op de koningin ok gezien?? Ik was totaal gescholt en begon zo te huilen, zooo heftig vond ik dat.Al die mensen   die gereanimeerd werden...pfuuu.

Ik moet nog s ff kijken welke taart ik ga maken.En wat ik verder doe....K vind t wel leuk om ff lekker 'uit te pakken'  Hier hebben ze wel wat andere traditie's die ik persoonlijk 3x niks vind, hahahah Ze gaan hier bv tergelegenheid van een verjaardag met elkaar ontbijten, wordt je dus echt uitgenodigd om te komen ontbijten.Naja, dat doe ik zo tussen ff  door met een goeie vriendin zeg maar.maar goed, ieder zn ding.

Dat mn vriendin ook 'bezig is'' vind ik idd fijn, dan heb je n beetje steun aan elkaar...

Nou, ik ga stoppen,tot de volgende x

't Is ondertussen wel echt ''ons'' topic geworden he, hahaha.Wel gezellig vind ik.Je kent elkaar niet en toch ook weer wel.Leuk.
k Weet alleen niet hoe oud je bent...(nieuwsgierig he?)
Ik ben 30 jaar...getrouwd, huismama.1,74 mtr groot, donkerblond, enneh 95kg...k zie er niet echt dik uit maar dr moet toch wel wat af...
Nou, ik moet d ewas ophangen...

Liefs XXX JIG

Haaaai A,

Hoe is tie? Hier op zich wel goed, maar ben stront nerveus.....En wel om het volgende: We hebben besloten dat we niet langer dan nodig in Duitsland blijven wonen.(ik hoor dat er geen mensen die ik ken dit lezen...want t is nog heel pril) Maar iig, het zit zo. Mn man moet sowieso nieuw werk zoeken, en ik wil toch eigenlijk heel graag trug, we hebben hier geen van beiden ook maar 1 familie lid, en vrienden maken gaat toch moeilijker dan ik dacht.Ik heb geen stuiterende heimwee, maar mis gewoon het 'thuis' gevoel.En   mn man vind t prima om in NL te wonen dus nu zijn we druk aan t solliciteren in NL.Maar als hij nu hier nog een baan krijgt blijven we wel nog even, en zoeken dan gewon verder.Dus pas als we een baan in Nl hebben gaan we.Zo hebben we t afgesproken, zodat we niet in een gat vallen en startproblemen hebben.Mn man is vrachtwagenchauffeur dus   ik denk dat het wel gaat lukken.Ik ben nu gewoon zoooo beneiuwd hoe t gaat verlopen, wanneer de 1e terugmeldingen op sollicitatie's komen enz enz.BRRRR.maar wel leuke spannig.Nou, sorry voor mn lange, warrige verhaal maar moest t even aan je kwijt.

XXX JIG

Hai A,

Ik reageer even zo, anders vergeet ik steeds waar het over ging en antwoord ik niet op je vragen enzo...
Ik heb nooit de pil gebruikt of ander voorbehoedsmiddelen, wij 'laten het komen zoals t komt'   , maar zijn wel vanaf jan '09 intersiever ermee bezig...We zitten nu in 'ronde' 5 vlgns mij...Wanneer heb jij voor t laatst de pil gehad??Duurt t ontpillen lang bij jou?
Lastig he die depri films, ik jank altijd bij zielige dingen op TV.

Heb jij die aanslagpoging op de koningin ok gezien?? Ik was totaal gescholt en begon zo te huilen, zooo heftig vond ik dat.Al die mensen   die gereanimeerd werden...pfuuu.

Ik moet nog s ff kijken welke taart ik ga maken.En wat ik verder doe....K vind t wel leuk om ff lekker 'uit te pakken'  Hier hebben ze wel wat andere traditie's die ik persoonlijk 3x niks vind, hahahah Ze gaan hier bv tergelegenheid van een verjaardag met elkaar ontbijten, wordt je dus echt uitgenodigd om te komen ontbijten.Naja, dat doe ik zo tussen ff  door met een goeie vriendin zeg maar.maar goed, ieder zn ding.

Dat mn vriendin ook 'bezig is'' vind ik idd fijn, dan heb je n beetje steun aan elkaar...

Nou, ik ga stoppen,tot de volgende x

't Is ondertussen wel echt ''ons'' topic geworden he, hahaha.Wel gezellig vind ik.Je kent elkaar niet en toch ook weer wel.Leuk.
k Weet alleen niet hoe oud je bent...(nieuwsgierig he?)
Ik ben 30 jaar...getrouwd, huismama.1,74 mtr groot, donkerblond, enneh 95kg...k zie er niet echt dik uit maar dr moet toch wel wat af...
Nou, ik moet d ewas ophangen...

Liefs XXX JIG

Heeee hallo!!

Wat stom, ik had niet gemerkt dat je geschreven had, sorry! Dit staat er dus al een paar dagen! Ik ging net kijken waar ons topic gebleven was. Inderdaad, het is helemaal ons topic geworden, de anderen lijken van de aardbodem verdwenen! Ik ga zo ook je andere berichtje lezen maar wilde hier eerst op reageren.

Ontbijt is echt mijn favoriete maaltijd van de dag - Nederlands ontbijt dan, maar volgens mij is het in Duitsland ook errug lekker. Dus ontbijten voor m'n verjaardag lijkt me geweldig. Maar inderdaad misschien niet altijd even practisch, zeker niet als je een klein kind hebt. Was de verjaardag nog leuk? Misschien staat dat in je volgende bericht...

Wel fijn, dat je nooit aan de pil bent geweest. Ik ben er helemaal op afgeknapt! Ben net eindelijk ongesteld geworden na 60 dagen. Pffff... En het is ook nog een rare ongesteldheid (alweer), heel  weinig en vrij donker bloed. Helaas is de pil gewoon zo makkelijk als anticonceptie dat veel vrouwen er toch steeds weer voor kiezen. Veel vrouwen hebben ook bijna geen last van ontpillen volgens mij maar ik duidelijk wel. Ik hoop ZO dat het nu eens een keer afgelopen is met die onzin! Ik zou graag weer terug naar een normale cyclus. Heb eind september voor het laatst een pil geslikt en ben sindsdien 5 keer ongesteld geweest (in 7 maanden dus).

Oja, koninginnedag! Wat was dat erg zeg! Ik had net een quiz gemaakt voor mijn studenten over nederland, en toen ik weer terug achter mijn PC zat zag ik het van die aanslag. Heel erg.

Ik ben 29 en juist erg dun, misschien een beetje te. Ik probeer veel taartjes te eten om op gewicht te blijven voor het zwanger worden! :) Oja, en ik ben ook donkerblond - hier in Engeland noemen ze dat lichtbruin! Heel gek! Iedereen lacht me hier uit als ik zeg dat ik blond ben!

xxx

a

Terug
Bovenaan