Wie is (aanstaande) mama in het buitenland???

Hoi J_I_G,

Ik heb geen idee of er hier bekenden zitten. Soms ben ik bang dat ik teveel over mezelf vertel en dat er opeens iemand denkt: hee, dat meisje ken ik! Nou ja, op zich geen enorme ramp, maar liever niet natuurlijk.

Leuk zeg, die eerste woordjes. "mimmi" kan je er wel inhouden, denk ik. :)

Wij hebben een huisje met voor- en achtertuin! Erg fijn. Behalve dat noch mijn man noch ik erg op tuinieren zijn. Het is heerlijk om in de tuin te kunnen zitten en te barbecuen enzo, maar al dat grasmaaien en snoeien is nogal vervelend in de zomer. Soms geven we het buurjongetje wat geld om het gras voor ons te maaien!

Is het een beetje te doen, huizen zoeken/kopen in Duitsland?

Fijne dag verder!

xxx

Hier is veel prive verhuur zeg maar en dat betekend dat je met meerderen in 1 huis woont, wat op dit moment niet zo possitief uitpakt(buurtjes met luide muziek enz...) we hopen voor een paar jaar een goeie, niet oude wonning te vinden en dan willen we zelf gaan bouwen.Hier geld wel het systeem, als je geld hebt, kan je alles, niet zoals in NL dat je makkelijk een hypotheek krijgt zeg maar en dan af betalen, je moet echt cash geld hebben...dus flink sparen als je 'eigen' wil hebben...

Verder gaat t hier nu echt weer goed, voel me veeeel beter, ben druk aan t inhalen wat k heb laten liggen.Morgen avond gaan we op weg naar Noorwegen....dus dan weet je t wel.

nou prettig weekend, tot gauw weer eens,

XXX JIG

Hai Anathema,

Ik las onder een ander topic dat je in Australie gewoond hebt, wat leuk!!! Ik zou zelf op die vraag ook australie geantwoord hebben, ben er 1x op vakantie geweest, ruim 2 weken maar toch veeeeeeeeeel te kort...HahahaI 'k heb er echt wel een beetje mn hart verloren, zou t liefst in de buurt van Sydney wonen al ben ik daar maar 1 weekend geweest en de rest van de tijd in Brisbane.Steeds als ik op TV iets over Aussie zie begin ik tegen mn man te zeuren of hij niet daar werk kan gaan zoeken enzo, hahahaha.Maarja, 't is wel even een heeeeeele grote stap om dat te doen dus t zal wel bij 'dromen' blijven, hihi.Nou, mn meissie heeft me nodig, doeidoei

liefs XXX JIG

Hoi J_I_G,

Ik ben ook helemaal verliefd op Australië! Ik zou er morgen weer naartoe terug willen. Ik ben ook in Sydney geweest en Brisbane en Melbourne. Verder natuurlijk uistapjes naar allerlei andere plaatsen. Mijn man en ik zullen er zeker ook wel een keer heen gaan, maar het is wel erg duur, helemaal aan de andere kant van de wereld.

Wauw, het lijkt me niet niks om zoveel geld te moeten opsparen voordat je iets kan kopen. Wij hebben ons huisje net optijd gekocht voordat de bank je geen 100% leningen meer wilde geven. Huren jullie je bovenwoning?

Is het bij jullie ook zulk lekker weer? Ik word altijd helemaal happy van het voorjaar. De bomen bij ons in de buurt zijn helemaal zwaar van de bloesem en dan zijn er zeeën van narcissen langs de weg. Prachtig.

Ik ben benieuwd waar Luzern en de anderen zijn! Zou Luzern nu aan het verhuizen zijn naar Istanbul, denk je?

Hoe is het trouwens met het zwanger worden? Waar zit je op het moment in je cyclus?

xx
a

Haaai,

Daar ben ik weer...Hebben een leuke vakantie gehad en nu ligt er weer hopeloos veel was, hahahah.Maar t is wel lekker om weer thuis te zijn.Hoe is t bij jou? Ik zit nu 1,5 weken voor mn NOD, k heb geeeen idee waar t heen gaat, we laten ons verrassen.'K heb altijd gezegd dat een 'april'kindje perfect zou zijn, maargoed, zoiets laat zich niet dwingen.Nou, k ben helaas niet zo goed te pas, mn meissie en ik hebben eoa darminfectie...maar gaat iets beter dan gister.We gaan nu ff thee drinken.tot de volgende keer, dan weer een iets vrolijker verhaal.Liefs XXX JIG

Hallo,

Waar is iedereen?Allemaal drukdrukdruk???Of juist op vakantie?HAHA. Hier gaat t iniedergeval weer redelijk.Zelf goed te pas, meisje iets minder nog, maar toch beter.Nou, verder geen nieuws hier...

Tot volgende keer...

Overigens de Jackpot staat hier op 12 miljoen, we doen maar weer eens een gokje, hihi. Man kann ja nie wissen...

XXX JIG

Hallo!!

Ik leef nog! Blij te horen dat je gezondheid weer wat beter is. Mijn man is herstellende van een operatie (amandelen eruit), dus het kan zijn dat we mijn eisprong gemist hebben in de vreselijk pijn die erop volgde. :) Ach, wie weet.

Hebben jullie nog iets bijzonders gedaan met pasen? Hoe wordt dat gevierd in Duitsland?

x

a

Hoi A,

Auwsch, dat schijnt heeeel zeer te doen als je als volwassene je amandelen dr uit krijgt, die arme.Gaat t beter nu? Hope so!!
Wij waren met pasen in Noorwegen en hebben t erg naar onze zin gehad.Volgens mij wordt t in Duitsland behoorlijk in de famlilie gevierd, lkkr eten met elkaar enzo...Veel decoratie en eieren horen er ook bij, wel gezellig hoor.
't Weer is hier zooo super, vandaag zijn we met een vriend van ons wezen BBQ'en..Omdat we zelf geen tuin of balkon hebben, nemen we t hele zakie mee en gaan op zo'n kampeerplaats BBQ'en.Dat kan je je in NL niet voorstellen maar hier zijn van die plekjes in t bos waar een grote BBQ staat en picknicktafels met banken, speelplaats erbij, echt SUPERRRRRR.
Nou, k ga zo lekker douchen en dan maar eens (proberen) vroeg in bed...

Liefs XXX JIG

Terug
Bovenaan