wie is er deze week ook zo aan het klussen?

Hoi meiden,

Bij ons wil het klussen niet zo lukken helaas. Onze dochter is ziek en slaapt gezellig tussen ons in.......
Mijn ei heb ik volgens mij nog nooit gevoeld. Wel voel ik altijd 1 of 2 dagen voor mijn ongi een raar gevoel links en/of rechts onderin mijn buik. Dat is voor mij altijd het signaal dat ik binnen 1 of 2 dagen ongi wordt. En dat klopt altijd. Raar he, wat zou dat zijn?

Groetjes, mam 1977.

Hoihoi Karin

Ik heb juist helemaal neit zon zin in te klussen, wij hebben alleen vaak zin als het niet mijn week van eisprong is, en als et zeg maar de tijd is om te klussen hebben we niet zon zin, maar ja. We maken er het beste van en lachen af en toe wat af en dan komt de romantiek vanzelf wel weer bij het klussen.
Ik vind het wel spannend worden nu maar wachten en hopen da thet gelukt is, en zeker als je kijkt naar forum van nod maart dat er al best veel zwanger zijn geworden dan gaat het echt kriebelen en hoop je natuurlijk dat jij er zelf ook een keertje tussenzit, maar durf dat nu nog neit te hopen. Alleen nog maar te dromen.

mam77
ik voel het ook precies wanneer ik ongi meot worden precies zelfde gevoel als wat jij beschrijft. Maar als je zwanger wilt worden is dat een gevoel dat je neit wilt voelen. En ik hoop da tje kindjes snel weer beter is.

Gr Amber07

He dames,

Van 12 tot 16 maart wordt het spannend volgens de ovulatie berekeningen.
Dus lekker aan het klussen.

Wat ik een beetje gek vind is dat ik sinds gister onwijs veel zin heb in het klussen. Normaal ben ik niet zo. Herkent iemand dit?

Succes met klussen!

Groetjes Stefanie.

quote: mutseke reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-03-2009 21:13:17'));

Hoi amber
wij klussen ook nog steeds.
volgens mij had ik gister een ei.en hebben we hevig geklust.
Vanovond nog maar een keer,ik heb er ook echt steeds meer zin in.vaker als andere dagen.komt dat omdat ik een ei heb?ik heb hem ook eigenlijk nog nooit gevoeld maar heb wel meer zin in eten en een op geblazen gevoel steeds.
grt karin

Hoi Karin,

Volgens mij is dit is dit herkenbaar voor mij.
Succes!
Groetjes Stefanie

Goeieavond allemaal,

Na eerst het halve forum te hebben doorgelezen ga ik nu toch maar zelf een berichtje achter laten.

Ik ben in de maand dat we gingen trouwen (Oktober) gestopt met de pil maar niet echt heel actief er mee bezig geweest, tot mijn laatste mens die begon op 28 feb. 11 dagen later als normaal terwijl er niks aan de hand kon zijn we hebben (heel erg) in de vruchtbarenperiode en de week erna  helemaal niet gevreeen(allebei druk en wisselende werktijden).

Maar afgelopen week zijn we begonnen met actief te klussen om de 2 dagen en vanaf dinsdag zit het niet echt lekker in mijn buik, krampen,gespannen beetje vreemd gevoel maar kan natuurlijk ook van het klussen hihi.

Raar hoe je ineens zo bezig kan zijn met zwanger worden en alles er omheen.
Maar misschien dat ik het zo een beetje van me af kan schrijven.

Liefs schuerke

Hoi stefanie
Ja ik heb ook zon zin om te klussen..
Raar is dat he?maar wel fijn!
Ik wens jou ook veel succes.
Grt karin

quote: mutseke reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-03-2009 20:59:39'));

Hoi stefanie
Ja ik heb ook zon zin om te klussen..
Raar is dat he?maar wel fijn!
Ik wens jou ook veel succes.
Grt karin

Ik vind het echt raar ja. Maar klus jij elke dag? Ik druf het niet ookal heb ik daar nu wel zin in vanwege de kwalateit van het zaad  

Hoi Amber07,

Sorry voor de late reactie, maar van het weekend niet echt de tijd gehad om te reageren door mn verjaardag, veel drukte gehad maar was erg gezellig.
Toen ik stopte met de pil, ben ik alleen nog ongesteld geworden van de pil en daarna helemaal niet meer. Voordat ik met de pil begon, was ik voor zover ik mij kan herinneren (was volgens mij 15 of 16 en nu net 27) onregelmatig ongesteld, dus dat vind ik ook zo vreemd. Maar volgens de gynaecoloog wil dat niet zeggen dat ik toen wel een eisprong had.
Ik moet morgen weer bloedprikken (dag 18 na  mn door Duphaston opgewekte menstruatie), maar ik heb inderdaad ook inwendige echo's gehad. Ik kreeg daar geen blaasontsteking van.
Is het bij jou al wat beter??? Heb je nog wel een leuk weekend gehad?
Ik heb trouwens nog geen kinderen.

Groetjes, ano27

Terug
Bovenaan