wie is er deze week ook zo aan het klussen?

Hoi Ano27

Ja mn medicijnen voor blaasonts slaan nu aan gelukkig. Voor de rest een onverwacht druk weekendje gehad, maar dat leid wel af gelukkig zeker omdat de dag dat we naar gyn gaan ook steeds dichterbij komt, ik moet zeggen da tik daar nu meer mee bezig ben dan het zwanger worden op zich. We doen er wel ons best voor veel geklust afgelopen week, maar merk wel dat ik eht wel spannend begin te vinden wat ze in het ziekenhuis gaan doen en of ze iets kunnen vinden en wat ze kunnen vinden, ligt het aan mij of aan mijn man. Maar dat is nog effe afwachten.
En natuurlijk blijf ik altijd een sprankje hoop houden dat het misschien deze keer wel gelukt is met het zwanger worden en dat we niet de medische kant op moeten.
Maar dat moet ook nog effe op zich laten wachten.

Heb je wel leuke verjaardag gehad??

Gr Amber07

Karin hoe is het met jou?

Hoi Amber07,

We moeten echt nét na elkaar naar de gyn, jij 2 dagen na mij. Ik moet eerlijk zeggen dat na ons 1e bezoek er echt veel spanning van mij af viel, ik was ook echt zenuwachtig. Eigenlijk had ik zelf de diagnose al gesteld, haha. Was bij mij ook niet echt moeilijk te raden, had al veel over pcos gelezen dus gezien de symptomen had ik het wel verwacht. Toch is het wel hard als het dan echt zo blijkt te zijn (hoewel ze de diagnose 24 mrt  pas écht vertellen).
Maar aan de ene kant weet je dan wel hoe of wat en ik kan me voorstellen dat dat voor jou moeilijk is, omdat echt nog moet blijken wat het is en wat ze eraan kunnen doen.
Nu de 24e nadert, word ik trouwens wel weer meer gespannen, omdat ook het zaad van mijn man onderzocht is en ik écht hoop dat dat wél in orde is. Gek he, er is echt geen reden om aan te nemen dat dat niet goed zou zijn, want het is duidelijk dat het probleem bij mij ligt, maar tóch ga je je daar dan ook druk om maken.

Mijn verjaardag was wel echt gezellig. Wel het hele weekend mee zoet geweest, zaterdag alles voorbereiden en dan zondag alles weer opruimen en schoonmaken, was écht een bende! (en er waren geen eens kleine kinderen bij...)

Nou, ik duim voor je dat al je kluswerk toch nog zijn vruchten afwerpt, zou wel heerlijk zijn toch!

Hoi Ano27

Ik hoop natuurlijk dat het zijn vruchten afwerpt dat het deze keer wel raak is, maar ja als dat neit zo is dan moeten we er toch aan geloven. Is niet erg, maar wel grote stap.
Wij hoeven nu niet meer zo te klussen eisprong is geweest, nu is het wachten en nog eens wachten.

Gr Amber07

Hoi baby23,
We hebben afgelopen week vrijdag,zaterdag,dinsdag,woensdag,vrijdagen zaterdag geklust.ja wel veel maar in het weekend is het bij ons sowieso altijd veel raak..haha
Ja ik weet dat het veel vrijen ook niet goed is...maar bij ons eerste kindje hebben we dat ook gedaan en was ik meteen in de 1e maand zwanger.ja nu zijn we pas bij ronde 2 maar ja ik hoopdat het raak is.mijn nod is 27 maart dus ik ben erg benieuwd.maar ik ben er niet zoveel bezig als de vorige maand toen dag ik er de hele dag aan en dacht ik van alles te voelen!maar ik denk dat het komt omdat het bij de 1e meteen raak was en dan hoop je toch stiekem datdat bij de 2e ook is!maar we wachten nu maar rustig af!het is wel moeilijk maar het moet he?
Ik heb vorige week mijn vruchtbare periode gehad,en nu vraag ik me af of ik deze week weer zo aan de slag moet of niet?ik dacht dat ik vorige week mijn vruchtbare periode had want ik heb een cyclus van 28 dagen maar ja wie zegt dat ik nu geen ei heb?of kan dat niet?ik heb nu wel gespannen borsten ja vorige week ook al maar nu weer..en een beetje buikpijn.ik weet het soms ook niet meer hoor?je maakt je zelf soms gek met die gedachtes...

Grt karin

quote: mutseke reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-03-2009 18:14:23'));

Hoi baby23,
We hebben afgelopen week vrijdag,zaterdag,dinsdag,woensdag,vrijdagen zaterdag geklust.ja wel veel maar in het weekend is het bij ons sowieso altijd veel raak..haha
Ja ik weet dat het veel vrijen ook niet goed is...maar bij ons eerste kindje hebben we dat ook gedaan en was ik meteen in de 1e maand zwanger.ja nu zijn we pas bij ronde 2 maar ja ik hoopdat het raak is.mijn nod is 27 maart dus ik ben erg benieuwd.maar ik ben er niet zoveel bezig als de vorige maand toen dag ik er de hele dag aan en dacht ik van alles te voelen!maar ik denk dat het komt omdat het bij de 1e meteen raak was en dan hoop je toch stiekem datdat bij de 2e ook is!maar we wachten nu maar rustig af!het is wel moeilijk maar het moet he?
Ik heb vorige week mijn vruchtbare periode gehad,en nu vraag ik me af of ik deze week weer zo aan de slag moet of niet?ik dacht dat ik vorige week mijn vruchtbare periode had want ik heb een cyclus van 28 dagen maar ja wie zegt dat ik nu geen ei heb?of kan dat niet?ik heb nu wel gespannen borsten ja vorige week ook al maar nu weer..en een beetje buikpijn.ik weet het soms ook niet meer hoor?je maakt je zelf soms gek met die gedachtes...

Grt karin

Hey Karin,

Wij hebben om de dag geklust tot nu toe  en gister een keer extra puur omdat we  (ik)  er zin in had en dat is uniek voor mij hoor ha ha.
Mijn  nod ligt rond dat van jouw maar ik heb een gek gevoel en rare trekkingen in mijn buik. Ook heb ik na het eten een opgeblazen gevoel alsof ie uit elkaar ploft en ik heb lichte  krampjes. Ik durf het niet te hopen maar hoop dat het zo is. Ik blijf voor alle zekerheid om de dag klussen hoor. Ja ik wordt er ook gek van hoor de tijd gaat nu echt veel te langzaam.

Groetjes Stefanie

hallo dames, ik weet niet hoe dit allemaal werkt, maar heb een dringende vraag!
Eind november gestopt met de pil, 3 cyclussen gehad, 29,29 en 34 dagen.
Heb 2 jaar chlamydia gehad en vraag me af hoe groot de kans is dat ik een   eisprong heb en wel zwanger kan worden! De dokter test pas na een jaar, maar ik wordt gek! Ga morgen met ovulatie testen, als die negatief blijven, betekend dit dan dat ik geen eisprong heb???

Was 5 maart voor het laatst ongesteld en zijn afgelopen donderdag begonne met klusen!!

Help me, wil zo graag zwanger worden, denk er elke minuut van de dag aan!! Oh ja, ben 26 jaar

hoi lieve meiden!

Ik sluit me hier maar aan, omdat bij het NOD-in-maart het wel errug druk is!! Dat hou ik niet bij haha

Om kort te zijn: ja wij zijn ook flink aan het klussen deze maand,
mijn laatste ongesteldheid was (1e dag) 24 februari.
Daarna -toen ongesteldheid afgelopen was- meteen om de dag gaan klussen, tot gisteren!!! Ik ben er nu wel een beetje flauw  van hoor, ha ha  We hebben het echt veel gedaan!
Maar voor een heel goed doel he... (2e kindje) en ik wil echt heel graag.

Marleen, om antwoord te geven op je vraag: het kan ook zijn dat je je LH-piek (wat aankondigt dat je eisprong eraan komt) net gemist hebt, sommigen hebben maar een hele korte piek. Ik waarsch ook want ik heb de afgelopen periode ook elke dag ovulatietesten gebruikt en geen enkel positief resultaat........
Je kunt dus 2x per dag gaan testen op de dagen dat je zelf je eisprong ongeveer verwacht... (ook bij mij hielp dit helaas niet)
Vandaar dat we het deze keer gewoon om de dag doen, zowat de hele maand lang ha ha

Wat duurt wachten lang he...... blehhhhhhhhh
xx

Hoihoi

Inderdaad eht wachten duurt lang, zeker nu je moet wachten of het wel raak is deze keer, je denkt dat je vanalls voelt, maar ik denk dat dat komt omdat je het zo graag wilt, dus hoe moeilijk het ook zal worden komende anderhalve week, geduld. Jaja mensen hebben makkelijk praten, maar af en toe denk ik ja deze keer kan er ook nog wel bij, ik ga meestal van eht slechtste uit dan valt het altijd mee. Maar wachten duurt lang.

Ik zal voor jullie allemaal duimen dat het raak is en zeker ook voor mezelf want dan hoef ik de medicsche molen niet in.

Gr Amber07

Terug
Bovenaan