wie is er in juni 2010 uitgerekend?

hoi hoi,
ik had een streepje dit weekend!
joepie!
onze dochter is nu 13 maanden en nummer 2 komt er aan.
wie is er nog meer in juni uitgerekend, dan kunnen we een gezellig groepje maken en elkaar en beetje op de hoogte houden!

gr miranda

Hey miranda,

Wat gezellig, mijn zoontje is nu 12,5 maand (hij is van 20 september) en ik ben nu 5,5 week zwanger, ik vind het nog wel erg spannend omdat ik hiervoor 2 miskramen heb gehad!! maar het lijkt nu helemaal goed te gaan!! Van wanneer is romy en wanneer ben jij uitgerekend?? Ik ben 7 juni uitgerekend, maar baby 2 mag maar tot 38 weken blijven zitten waarschijnlijk dus het word uiteindelijk denk ik 25 mei dat nr 2 gehaald word :)

Liefs Jen

hoi,

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Spannend toch weer, vind ik. Ik ben 12 juni uitgerekend, we verwachten ons 3e kindje. Onze jongens zijn nu 3 en 5 jaar. Aan wie vertellen jullie het? Of wachten jullie tot 12 weken? Ik vind het moeilijk om niks te zeggen. We zeggen het wel tegen mijn ouders, verder nog maar even niet, even afwachten hoe het gaat, het is nog zo pril allemaal. Ben wel super blij!

Groetjes

Hoi allemaal,

Wij zijn uitgerekend op 20 juni van ons vierde kindje. Wij hebben al drie zonen van 9, 6 en 4 jaar. Zij weten nog niet dat ze een broertje of zusje erbij krijgen en dat willen we zo lang mogelijk voor ons houden. Anders duurt het zo lang todat de baby geboren is. Vind het zelf ook lang als ik eerlijk ben.
Voel me eigenlijk wel goed, bij de andere zwangerschappen ben ik erg ziek geweest dus elke dag dat het goed gaat is mooi meegenomen. Ben alleen vorige week aan een acute blindedarm geopereerd, nu maak ik me wel een klein beetje zorgen omdat ik twee keer morfine heb gehad. Straks ga ik dus even naar de huisarts om dit even te bespreken.

Wel een leuk idee om elkaar op de hoogte te houden, zeker omdat wij het niet iedereen willen vertellen kan ik hier toch mijn ding even kwijt.

Geniet allemaal van jullie zwangerschap.

Groetjes Debby

Hallo,
Mag ik er ook bij? Ik ben zwanger van de 1e en ik ben 8 juni uitgerekend. Het is allemaal nog heel pril en ik maak me best zorgen dat het nog misgaat. Per slot van rekening heeft het ruim 2 jaar geduurd voordat ik uberhaupt zwanger was (en 1 IVF behandeling).
Ik voel dus ook bijna niets (af en toe een steekje in mijn borsten), maar ik ben wel heeeeeeeel moe in m'n lijf.
Over 3 weekjes heb ik al mijn 1e echo en dan een maandje daarna alweer :). Dat is dan een voordeel van IVF.
We zijn dus ook een beetje voorzichtig met wie we inlichten tot nog toe.
Nou, dat was het weer even!
Iedereen trouwens gefeliciteerd!
Groetjes, Esk (5w1d)

Hallo,
Gefeliciteerd!
Wel leuk want van het weekend zag ik ook een streepje.
Mag ik ook bij het clubje
Ik ben zwanger van ons 3e kindje en ben 8 juni uitgerekend (precies dezefde dag als mijn oudste zoontje)
Ik ben nog niet zo misselijk als bij de andere zwangerschappen hoop dat het bij jou ook goed gaat.
groetjes

Terug
Bovenaan