wie is er in juni 2010 uitgerekend?

Hey,

Ik denk dat ik ook zwanger ben en in juni uitgerekend ben.... maar 't streepje wat zó licht dat ik nog niet durf te juichen, nu moet ik ook eerlijk zeggen dat ik pas zaterdag mijn NOD heb, maar ik heb zo'n vroege test gedaan van predictor en daarna nog van kruidvat, ik ben té nieuwschierig...

Toevallig heb ik ook al een kleine, van 14 maanden dus wel heel erg in de buurt van jou.

groetjes

Hallohallo!

Ook ik weet sinds gisteren dat ik in juni uitgerekend zal zijn! Waarschijnlijk op de 14e. Dat is 1 dag voor de verjaardag van mijn zoon. (nu bijna 16 maanden) Grappig he?!

Allemaal gefeliciteerd met jullie groeiende wondertjes! En succes met alle beginnende kwaaltjes...

Liefs,
Marientje

Hoi allemaal,

Had al een berichtje achtergelaten vandaag en gezegt dat ik 20 juni ben uitgerekend. Maar toen zag ik dat meerdere van julie dit vorig weekend een test hadden gedaan en ongeveer half juni waren uitgerekend. Ben nog even goed gaan rekenen en heb me een week vergist. Ben dus 13 juni uitgerekend. Blond!!!!!!! Of mag ik het al op de zwangerschapshormonen gooien, hihi.

Debby

Hey patjuh, ben ik jou niet al is tegen gekomen op een ander forum?? Je zegt hopen dat het deze keer wel goed gaat?? Is het bij jou al is mis gegaan?? Bij mij dus al 2 keer mis gegaan, maar het ziet er nu goed uit voor me!

Liefs Jen

Hallo allemaal,

Allereerst gefeliciteerd met jullie zwangerschappen. Ik zou ook graag met jullie meepraten. Sinds gisteren weet ik dat ik zwanger ben. Ben uitgerekend op 18 juni. Ik heb een dochter van 8 en drie stiefkinderen van 6, 9 en 11. Voor ons is dit het eerste kindje samen. Spannend!!!

Liefs,
Moon

Hoi Jen,
geen idee of ik je al eens eerder ben tegen gekomen :)

Maar idd het is vorig jaar mis gegaan dus dit is de 2e ronde.. over 2 weken me eerste echo dus duimen dat het dit keer goed gaat! Maar voel me al stukken beter dan vorig jaar, dus ga er van uit dat het dit x prima verloopt :)

Jij ook succes :)

liefs Patjuh

Terug
Bovenaan