wie is er in juni 2010 uitgerekend?

Hallo allemaal,

Nou, ik ben toch wel echt zwanger en 19 juni uitgerekend... die digitale testen van clearblue zijn toch wel eg fijn, zo'n streepje waarvan je denkt dat je het alleen ziet omdat je het wil zien en dan de volgende dag weer testen omdat ik te ongeduldig ben en weer het zelfde, haha, maar ZWANGER op de test, daar kun je toch niet omheen!

@ iedereen die na m'n vorige bericht binnen kwam: GEFELICITEERD!
@Debby, haha, ja hoor, je mag vanaf nu alles op de hormonen gooien, haha

Hopelijk blijft het bij iedereen goed gaan!

Groetjes

hoi,

Wat leuk, een eigen clubje ):-. Voelen jullie je goed? Ik wel, bij beide vorige zwangerschappen was ik misselijk, maar nu helemaal niet. Maarja, nou word ik daar dus weer onzeker van, zou het wel goed zijn? Zit nu net in de 6e week. Op zich super natuurlijk dat ik nergens last van heb (op moeheid na). Hopen dat dat zo blijft. Had vorige keren erg veel last van mijn bekken.

Hebben jullie ook moeite om het niet aan iedereen te vertellen? Mijn ouders weten het en iemand op mijn werk, verder niemand.

Wanneer gaan jullie naar de verloskundige? Ik heb een afspraak op woensdag 28 oktober, intake en 1e controle. Zou het hartje dan ook te horen zijn?

Groetjes

hellohello, ik voel me ook heel goed, terwijl ik bij de eerste al voor de test beroerd en moe was. Nu voel ik me nog heel goed, alleen m'n darmen maken overuren, haha. Hopelijk blijft het zo, maar ik wordt er ook onzeker van... bang dat het toch niet goed zit, ik zit dan ook pas op 4 weken.

Ik heb heel erg moeite om het niet te vertellen, heb ook het idee dat je het aan me kunt zien, haha, wij willen wachten tot 7 weken, dan wil ik een pretecho laten maken om te kijken of het hartje klopt, als dat zo is gaan we het vertellen. Wilde eerst tot 12wkn wachten, dan is het sinterklaas, leuk om dan op pakjesavond te vertellen, maar dat houd ik toch nooit zo lang voor me, haha. Op m'n werk ga ik wel zo lang mogelijk wachten.

Ik denk dat je bij je eerste afspraak wel het hartje kunt horen, maar dat is lang niet bij iedereen zo. Bij mijn eerste gingen ze overigens niet eens luisteren bij de intake...

Spannend hè!

Hoi! Ik ben op 13 juni uitgerekend van de eerste! Dus mag ik er ook bij?

Moeilijk hè om tegen niemand wat te zeggen? Normaal gesproken dronk ik best wel eens wijntje als we bij onze ouders of vrienden zijn, maar nu moet ik telkens een smoes bedenken. Volgens mij heeft mijn moeder het allang door! Ze staat te popelen om oma te worden.

Ik kan niet wachten om het te vertellen. Wanneer gaan jullie het vertellen?

Groetjes Spannend

hoi,

Wij vertellen het denk ik na de eerste afspraak bij de verloskundige, dan ben ik ca. 9 weken. Maar ik vind het wel moeilijk hoor, krijg nu al een dikkere buik, mijn spijkerbroeken zitten aan het eind van de dag niet meer lekker. Ik hoop niet dat ik weer 25 kilo aankom. Ben bij beide zwangerschappen 25 kilo aangekomen, dat is er wel allemaal weer afgegaan (dankzij Sonja Bakker).

Er zijn al wat mamaclubs zag ik, maar nog niet van juni 2010. Kan je zo'n mamaclub zelf maken? Of moet iemand van deze website dat doen? Lijkt mij wel handig, gaat wat sneller ):-.

groetjes

Hallo allemaal,

Hier nog een kandidaat voor juni.
Als het goed is komt onze tweede 21 juni (of daar in de buurt) Ons zoontje is nu 12 maanden

Allemaal van harte!

Heb gelukkig nog geen last van kwaaltjes, hopenlijk blijft dat zo.

veel zwangerschaps plezier allemaal......

groetjes

Hey dames,

Hier weer is een berichtje van mij. Hier gaat het allemaal ok. Ben nog steeds erg gespannen. Maandag 6 weken zwanger en donderdag mag ik voor een echo, maar het een voorgeschiedenis van 2 miskramen (maart met 6,5 week, juni, met 11 weken kwamen we er achter dat de baby er met 8 weken mee gestopt was) Denk dat ik de komende weken nog wel erg in spanning zal zitten. Ik mag dus donderdag voor een echo, dan de week daarop weer met 7,5 week en dan met 9,5 week pas weer.

Ik denk dat ik na die 9,5 week echo pas echt kan gaan genieten van het idee dat ik zwanger ben.Ik vind het erg lastig, want ik begin nu dus al wel een buikje te krijgen. Krijg echt nauwelijks mn broeken meer dicht en draag alleen nog maar wijde blousjes en tuniekjes omdat ik veel te bang ben dat iedereen het al ziet!

Wanneer gaan jullie het trouwens aan vrienden/ familie vertellen?? Bij ons weten onze beste vrienden en mijn ouders het. Verder nog niemand.

Liefs Jen

Terug
Bovenaan