Wie is er net zo jong als mij {22} en zwanger van de 2e??

hoi, ik ben 22 jaar en zwanger van ons 2e kindje. ons eerste kindje heet Anna en is 9 1/2 maanden oud. hoe jong ik ook  nog ben we hebben er bewust voor gekozen en we zijn er ontzettend blij mee.

liefs marjolein

He hoi

Ik ben ook 22 en ook zwanger van de tweede.Ik verwacht onze tweede in september.Ook hier is het heel gewenst om jong moeder te worden.Onze eerste is nu anderhalf en een jongen.

hallo

ik ben 21 jaar en ook zwanger van de tweede {36 weken}
de eerste is 22 maanden.
bij ons is het ook heel bewust. ik woonde al op me 16e met mij mannetje samen
en we moesten wachten tot ik 18 werdt en konden we samen een huisje kopen. toen we dat allemaal voor mekaar hadden en me moeder ook wel zag zitten jong oma te worden hadden we gelijk goede oppas want ik wou wel ook zelf nog iets binnen brengen. dus werk nu 4 ochtenden van 8 tot 12 {nu lekker verlof}
dus kregen we alweer bijna 2 jaar geleden onze dochter.

Hoi meiden,

Ook ik ben 22 en zwanger van de 2de.
Ik woonde op mijn 19é samen met mijn man, op mijn 20ste zijn we getrouwd.
Mijn zoontje is afgelopen vrijdag 1 geworden en ik ben nu bijna 7weken zwanger van een tweede. Volgens eigen berekening zou ik 31 januari 2008 uitgerekend zijn.

Liefs, Larissa

hoi,

ik ben 23 jaar en ben zwanger van ons 5e kindje.   Ik zie je bijna denken????? 5e..   Ja, inderdaad.   Ik heb het best heel druk al met 4 kindertjes onder de 4 maar ik geniet dubbel zoveel van alle leuke en lieve dingen die ik terug krijg.   Ik ben nu ongeveer 8 weken denk ik en heb al een buikje die mijn buurvrouw had toen ze 5 maanden was.  
Geniet er van,   groetjes

Wat leuk zeg, al die jonge moeders....tegenwoordig is het misschien een beetje gek maar als je eraan toe bent en je mannetje ook, waarom niet?
Ik ben zelf 24 en zwanger van de eerste. Er zijn mensen die dat al vroeg vinden haha.

Iedereen is anders en iedereen is op een ander moment toe aan kids.

Hallo jonge moeders,

Hier een moeder van 35 jaar (zoon van 4 en 2) en zwanger van de derde (aug. 2007). Erg leuk om te lezen dat jullie jong moeder willen en kunnen zijn. Ikzelf was er op mijn 22ste nog niet klaar voor, en als je er klaar voor bent moet het allemaal ook nog maar meteen lukken ook. Ik was er op mijn 31ste wel klaar voor een had het geluk ook direct zwanger te zijn. Ik denk echter wel dat het lichamelijk zo zijn voordelen heeft om jong zwanger te zijn en kinderen te krijgen. Als ik het verhaal van Gerdientje lees denk ik, wow dat haar lichaam dat aan kan. Zelf zal mijn oudste 4 jaar en 3 maanden zijn als ik beval van de derde, en ik merk dat mijn lichaam de afgelopen 5 jaar aardig wat te leiden heeft gehad met zwangerschappen en borstvoeding. Hoe jonger je bent, hoe sneller je weer hersteld en je lichaam ook meer aankan, denk ik. Maar ja dat zal ook wel weer van persoon tot persoon verschillen, maar over het algemeen denk ik dat het wel zo is. Dus jonge moeders, geweldig dat jullie jong moeder kunnen en willen zijn ...

Groetjes,
Liene

Terug
Bovenaan