Hallo jonge moeders,
Hier een moeder van 35 jaar (zoon van 4 en 2) en zwanger van de derde (aug. 2007). Erg leuk om te lezen dat jullie jong moeder willen en kunnen zijn. Ikzelf was er op mijn 22ste nog niet klaar voor, en als je er klaar voor bent moet het allemaal ook nog maar meteen lukken ook. Ik was er op mijn 31ste wel klaar voor een had het geluk ook direct zwanger te zijn. Ik denk echter wel dat het lichamelijk zo zijn voordelen heeft om jong zwanger te zijn en kinderen te krijgen. Als ik het verhaal van Gerdientje lees denk ik, wow dat haar lichaam dat aan kan. Zelf zal mijn oudste 4 jaar en 3 maanden zijn als ik beval van de derde, en ik merk dat mijn lichaam de afgelopen 5 jaar aardig wat te leiden heeft gehad met zwangerschappen en borstvoeding. Hoe jonger je bent, hoe sneller je weer hersteld en je lichaam ook meer aankan, denk ik. Maar ja dat zal ook wel weer van persoon tot persoon verschillen, maar over het algemeen denk ik dat het wel zo is. Dus jonge moeders, geweldig dat jullie jong moeder kunnen en willen zijn ...
Groetjes,
Liene