Wie is er net zo jong als mij {22} en zwanger van de 2e??

Dag meiden,
Ik ben zelf 23 jaar en 28 weken zwanger van mijn eerste.Ik ben heel blij te zien dat er nog meer jonge moeders zijn, want in mijn omgeving beginnen ze pas rond de 30 met kinderen. En soms als ik in een bar/kroeg ben kijken ze eerst heel raar als ze mijn buik zien, maar vinden het dan toch leuk een jonge meid zwanger te zien. Mijn moeder was zelf ook heel jong toen ze mijn broer kreeg;nl 19 jaar en 21 toen ze mij kreeg. Ik vind het geweldig!!!
Groetjes Simone

hoi

ik ben ook 22 jaar en zwanger van de 2e (nu 9 wkn)
mijn zoontje is nu ook 9 mnd en zal tegen die tijd ook 16 mnd zijn

van de meeste hebben we te horen gekregen "is het niet wat snel?" of "was het gepland"
dat kan wel vervelend zijn. maar het was een geplande zwangerschap en zijn er zielsgelukkig mee (alleen een beetje jammer van het spugen en de hele dag misselijk zijn)

groetjes danielle

wat leuk al die jonge moeders.
ik was op die leeftijd echt nog met hele andere dingen bezig. studeren en feestjes.
toen kon ik me niet voorstellen dat ik al moeder zou zijn. het paste toen gewoon nog niet in mijn leven.

maar als je je liefde van je leven al vroeg tegenkomt en je bent er samen aan toe waarom niet. en gerdientje, vanuit hier diepe rescpect voor jou, 5 kids. Dat is een druk bestaan!

Terug
Bovenaan