Wie is er net zo jong als mij {22} en zwanger van de 2e??

Hallo,

Ik ben vandaag 26 geworden en ben nu 24 weken zwanger van de derde. Ik ben om mijn 20e getrouwd en ben een maand voor mijn 21e bevallen van de eerste. die is nu ondertussen alweer 5 jaar en dan de 2e die is nu 1,5 jaar. het is wel druk vind ik maar ook wel heel leuk. en vind het heerlijk om jong moeder te zijn. als de kinderen straks de deur uit zijn zijn we ook nog jong en kunnen dan nog doen wat we willen....

Hoi Hoi

Ik ben Wendy 23 jaar jong en zwanger van ons 2de wondertje.

Geheel onverwachts maar ook weer gepland...
Na de geboorte van onze zoon Bradley (20-8-2006) kreeg ik problemen met mijn buik en heb ik kiesten gekregen op me eierstokken die de kans op een zwangerschap belemmeren.
Toevallig ben ik vandaag bij de gyn en krijg ik medicijnen dus van te voren moest ik eerst een test doen (2,5 week geleden ook nog gedaan) en ja hoor hij was positief dit keer dus snel nog een test gehaald en weer gedaan en die is ook positief.
Wij hadden natuurlijk niet verwacht dat het zo zou zijn na de problemen met mijn buik dus ik schrok wel even vanmiddag.
Maar nu ik ben de schrik ben bekomen voel ik me zo super

Groetjes Wendy

hallo allemaal,

Ik ben nu 28 en bijna 30 wkn zwanger van de derde. Op mijn 22e raakte ik
(onbedoeld, maar wel erg welkom) zwanger van mijn 1e kindje. Die is nu 5,5.
Ik vond het heel leuk om zo jong moeder te zijn, en nu ben ik jongste moeder
uit de klas van mijn oudste dochter. Ik lijk ook nog een stukje jonger, dus in het begin dachten ouders vaak dat ik een oppas was. Erg grappig. Ik ben apetrots op mijn gezinnetje, en had echt niet later willen beginnen met kinderen.

liefs Daan

Ik zie dat het al een 'oude' topic is maar ik ben blij te zien dat er veel jonge moeders hier op het forum zitten.
Ik ben zelf 22 en zwanger van de 2e (16,6wkn), vorig jaar februari kregen we een prachtige dochter. We hebben heel bewust voor vroege ouderschap gekozen, maar ik heb het gevoel dat mensen je toch erop aankijken 'zo jong'. Ik vind het helemaal niet zo jong, maar op het moment dat je dan werkelijk ouders bent zie je mensen toch kijken.

Maar ik geniet er lekker van dat ik nog zo jong ben, heb nog een hele lange tijd met mijn kinderen in het verschiet!

mamammeke

halli ik ben ramona en ben 23 jaar ben zwanger van de  3 de  en hoor wel eens zal je dat wel doen en zo dan kan ik mij zo boos maken en dan zeg ik wel eens bemoei je met je eigen zaken maar in mijn familie   zijn ze heel blij en ik ken mijn vriend al zeven jaar dus waar maken ze zig druk om maar ja ben heel blij dat we zwanger zijn groetjes ramona

Hoi Marjolijn,

Ikzelf ben 21 jaar en bijna 31 weken zwanger van mijn eerste kindje.Ik heb wel 2 stiefkinderen dus een klein beetje moeder ben ik al haha.Leuk dat je ook bewust kiest voor jong moeder worden,ik vind het ook veel leuker een jonge moeder zo kun je als je kind straks ouder is ook leuke dingen ondernemen,samen uitgaan etc...

Lfs nice(30w+4d zwanger,augustus forum)

hoi..
ik ben een aleenstaande moeder van een zoontje van vier..en ben ook zwanger van mijn tweede..
ik ben zelf 25 ben er heel blij mee...maar weet ook dat sommige momenten beetje moeilijk zullen worden...
kinderen brengen geluk in een gezin dus ik zie het als een geschenk uit de hemel..

xxx

Terug
Bovenaan