Wie is er net zo jong als mij {22} en zwanger van de 2e??

quote: Gerdientje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-06-2007 21:49:05'));

hoi,

ik ben 23 jaar en ben zwanger van ons 5e kindje.   Ik zie je bijna denken????? 5e..   Ja, inderdaad.   Ik heb het best heel druk al met 4 kindertjes onder de 4 maar ik geniet dubbel zoveel van alle leuke en lieve dingen die ik terug krijg.   Ik ben nu ongeveer 8 weken denk ik en heb al een buikje die mijn buurvrouw had toen ze 5 maanden was.  
Geniet er van,   groetjes

wow 5 kids! Ik vind 5 kids echt veelste veel voor mij, ik wil mijn kinderen wel de aandacht kunnen geven die ze verdienen en niet dat ze alles moeten delen, 1 voordeel je bent er jong weer uit en kan je dan eindelijk je eigen ding weer gaan doen. Alhoewel je dan zult merken dat je niet eens weet wat dat was omdat je dat nooit hebt gedaan, dat lijkt me vreselijk moeilijk, ik zie mezelf als een jonge moeder (ben 26) had zelfs al een paar jaar eerder gewild maar toch niet ZO jong en ZO veel, waar blijf je dan zelf in dit hele verhaal?

Hoi Marjolein,

Ik ben ook een jonge moeder.

Ik ben op mijn 20e getrouwd en 5 dagen voor mijn 21e verjaardag ben ik moeder geworden van mijn zoon Emir.

Emir wordt 21 juni 2 jaar.

Ik word 26 juni 23 jaar

En ik ben nu 14 weken 1 dag zwanger van ons 2e kindje.

Ik wou altijd op jonge leeftijd moeder worden.

Het is een heerlijk gevoel om zo vroeg moeder te worden.

Groetjes een jonge moeder

Hallo,

Ik ben zelf 23 jaar en zwanger van ons tweede wondertje, geheel onverwachts.
Onze kiddies zijn ongeveer even oud.
Mirjam is van 16 augustus en ben nu 31 januari uitgerekend.
Ik vind het geweldig allemaal

quote: Gerdientje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-06-2007 21:49:05'));

hoi,

ik ben 23 jaar en ben zwanger van ons 5e kindje.   Ik zie je bijna denken????? 5e..   Ja, inderdaad.   Ik heb het best heel druk al met 4 kindertjes onder de 4 maar ik geniet dubbel zoveel van alle leuke en lieve dingen die ik terug krijg.   Ik ben nu ongeveer 8 weken denk ik en heb al een buikje die mijn buurvrouw had toen ze 5 maanden was.  
Geniet er van,   groetjes

hoi gerdien wat leuk om dat te lezen!!! ik vind het super echt waar!!!
wel knap van je dat je het aankunt!!!maar je blijft zo heel lang een jonge moeder!! en dat is nog het allerleukst!!

liefs marjolein

quote: shirley-tara reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-06-2007 21:18:14'));

hey marjolein

en wanneer krijg je eigenlijk de tweede ??

groetjes shirley

hoi shirley,
 ik ben 19 januari uitgeteld, dus nu ongev 7 weken.
 anna onze dochter is tegen die tijd 16 maanden.

liefs marjolein

Hoi,

Ik ben ook 22 en ben nu bijna 34 weken zwanger van ons 2de kindje.
We hebben al een zoon van 2.3 jaar.
En de 2de knul zal er over zo,n 6 weken ook zijn.

groetjes

Terug
Bovenaan