A
Anoniem
Guest
Jeetje, wat een berichten vandaag!!! De strijk schiet zo niet echt op dus... hahahaha! Ik moet nu ook eigenlijk écht weg anders ben ik te laat op me werk. Ik ben ook een all inclusive typje met veel zon.. En heb (nu) niet het idee dat ik me kindje niet mee zou nemen naar egypte, turkije enz. Ik ben zelf van baby af aan naar elk land gesleept (mijn ouders zijn nogal reizers) en daar ook gewoon met de lokale bevolking gespeeld en gegeten (heb ik gehoord) en ben nooit ziek geweest. En nu heb ik ook nog niet zo'n leuk idee bij centerparcs.. ik denk dat dat snel veranderd want met zo'n kleintje is dat volgens mij gewoon ideaal. Misschien tegen die tijd eens kijken om een huisje in zuid spanje te huren ofzo. The best of both..
Wel erg toevallig van dat rompertje!!! Ik vind het erg speciaal! Nog geen ongi hier, pfff laat ze nu maar komen hoor! En idd, volgende maand gewoon echt VEEL klussen;-) hahaha!. Me was inmiddels weer buiten gehangen, t weer is weer mooi. Oh ja, Svtje, was vanmorgen niet zo sterk.. helemaal niet.. want had een testje gedaan.. negatief natuurlijk. hahaha. Kan niet zo goed geheimpjes voor me houden.. dus bij deze, ik ben schuldig. Had er nog een zooi liggen (besteld bij matcare) dus dacht what the hell.. Hopelijk ben ik een van die mensen waarbij het hcg hormoon later komt en anders hoop ik gewoon snel ongesteld te worden want anders ben ik nogal snel van die voorraad af... Ik ben dus niet sterk... Jij hopelijk wel
Tis bijna etenstijd
Tot vanavond!
Wel erg toevallig van dat rompertje!!! Ik vind het erg speciaal! Nog geen ongi hier, pfff laat ze nu maar komen hoor! En idd, volgende maand gewoon echt VEEL klussen;-) hahaha!. Me was inmiddels weer buiten gehangen, t weer is weer mooi. Oh ja, Svtje, was vanmorgen niet zo sterk.. helemaal niet.. want had een testje gedaan.. negatief natuurlijk. hahaha. Kan niet zo goed geheimpjes voor me houden.. dus bij deze, ik ben schuldig. Had er nog een zooi liggen (besteld bij matcare) dus dacht what the hell.. Hopelijk ben ik een van die mensen waarbij het hcg hormoon later komt en anders hoop ik gewoon snel ongesteld te worden want anders ben ik nogal snel van die voorraad af... Ik ben dus niet sterk... Jij hopelijk wel
Tot vanavond!