wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 2

Jeetje, wat een berichten vandaag!!! De strijk schiet zo niet echt op dus... hahahaha! Ik moet nu ook eigenlijk écht weg anders ben ik te laat op me werk. Ik ben ook een all inclusive typje met veel zon.. En heb (nu) niet het idee dat ik me kindje niet mee zou nemen naar egypte, turkije enz. Ik ben zelf van baby af aan naar elk land gesleept (mijn ouders zijn nogal reizers) en daar ook gewoon met de lokale bevolking gespeeld en gegeten (heb ik gehoord) en ben nooit ziek geweest. En nu heb ik ook nog niet zo'n leuk idee bij centerparcs.. ik denk dat dat snel veranderd want met zo'n kleintje is dat volgens mij gewoon ideaal. Misschien tegen die tijd eens kijken om een huisje in zuid spanje te huren ofzo. The best of both..

Wel erg toevallig van dat rompertje!!! Ik vind het erg speciaal! Nog geen ongi hier, pfff laat ze nu maar komen hoor! En idd, volgende maand gewoon echt VEEL klussen;-) hahaha!. Me was inmiddels weer buiten gehangen, t weer is weer mooi. Oh ja, Svtje, was vanmorgen niet zo sterk.. helemaal niet.. want had een testje gedaan.. negatief natuurlijk. hahaha. Kan niet zo goed geheimpjes voor me houden.. dus bij deze, ik ben schuldig. Had er nog een zooi liggen (besteld bij matcare) dus dacht what the hell.. Hopelijk ben ik een van die mensen waarbij het hcg hormoon later komt en anders hoop ik gewoon snel ongesteld te worden want anders ben ik nogal snel van die voorraad af... Ik ben dus niet sterk... Jij hopelijk wel;) Tis bijna etenstijd:)

Tot vanavond!

hoi mensen

ik leef nog hoor haha ga ff bij lezen en dan typ ik wel iets

Hey Senorita,

Snap heel goed hoor, dat je er toch een testje tegenaan gegooid hebt. Hopen dat het hcg hormoon bij jou gewoon laat te zien is. Als je dan toch ongi moet worden laat het dan maar gewoon snel komen, des te sneller kun je weer op naar de volgende ronde!

Werkse en tot snel!

Xje Svtje

Hey Marijke,

We zaten weer eens tegelijk! Fijn dat je er weer bent!
Hoe is het nu met je?

Knuffel Svtje

hallo dames,

nog steeds geen rode duiveltjes te bekennen hier. wel steeds meer andere rare kwaaltjes hahahahaha kan zijn dat ik dat wil voelen en daarom de rd wegblijven en men lichaam mij voor de gek houd of dat ik echt geluk heb en het meteen de 1e ronde gelukt is waar ik niet van uitga maar wel hoop
heerlijk weer vandaag, alleen jammer dat ik de hele dag heb moeten werken van 7 uur vanmorgen tot half vijf vanmiddag ben blij dat ik thuis ben
dames ik moet eerlijk bekennen dat ik het echt gezellig met jullie heb en dat ik julie alle geluk van de wereld gun.

dikke pakkerd x shar

Hey Shar,

Gun het jou ook van harte hoor meid! Keep my fingers crossed!

Inderdaad heerlijk weer vandaag, daar krijgen we allemaal spontaan de kriebels van. Vind het ook zo gezellig met iedereen, net alsof ik jullie al jaren ken!

Hou ons op de hoogte!

X Svtje

hoi meiden

hier alles goed de meeste kwaaltjes zijn weer verdwenen dus wat we over houden is moe zijn haha zaterdag denk ik mijn nod maar ja das nu lastig met al dat bloed wat er wel en niet was haha dus wacht maar rustig af ik zal van nu tot zondag wel weer aanwezig zijn want ben lekker vrij en ben er ook echt aan toe kan niet wachten tot ik vakantie heb in juni haha

spannend al die mensen die op de duivels wachten en die   niet komen dus kom maar op met die smile want dat maakt ons vrolijk net als al die paas spullen in de winkel dat vind ik zo leuk teken dat het weer weer beter word hihi

xx

He lady's,

Ik ben er ook weer effe.
Ik las dat er flink wordt gesopt in keukens en koelkasten haha ik kan het niet opbrengen hoor haha.

Welkom meiden die net begonnen zijn op dit forum gezellig.

Wil het bij sommige al opschieten of is het nog afwachten op resultaat?
Nou ik weet het niet hoor. Sinds 2 dagen zere tepels even aanraken en ik denk al ojee!
Herkent iemand dit?
Vorige week was de klus week dus.............................hopen hopen hopen.
en wat duurt wachten lang he meiden!

kus stefanie

Terug
Bovenaan