wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 2

oooohhhh, jullie maken me zo lekker met filet American, echt mijn favo! Kan alleen niet van boord om boodschappen te doen  geniet maar voor mij mee,okay!

Ik probeer me qua shoppen ook echt in te houden, stel dat je straks zwanger bent, past het toch niet meer binnen no time en als je dan eenmaal bevallen bent, duurt het ook nog even voordat je weer in je normale kleding past over het algemeen.

Op vakantie gaan, speelt nu ook wel door mijn hoofd, we zouden eigenlijk pas met de pil stoppen als we lekker 2 weekjes samen weggeweest waren. Nu kwam het wegens verbouwingen echt niet van vakantie, dus besloten we in okt gewoon te stoppen en maar te zien wat er zou gebeuren. Als we nu op vak zouden gaan is het echtg last minute, want zwanger op vakantie... ik ken mezelf heb geen baby in mijn buik nodig om vreselijk ziek te worden op vak. Wie weet tussen de 4 en 7 maanden schijnt op vakantie gaan het beste te zijn. Alleen qua zon enzo, volgens mij niet echt heel goed voor je dan? Jullie ervaringen mee?

@Senorita, oh lekker hoor tapas hmmm. Ik heb stimpstamp op het menu staan (vertaald: andijviestamppot met spekjes)

Leuk dat het hier zo gezellig is vanmiddag, baal ook een beetje van de geringe hoeveelheid smileys (wel heel blij voor de smileys die er wel zijn natuurlijk)

Tot strakjes, ga mijn keukenkastjes schoonmaken, net de koelkast onder handen genomen (niet dat die echt vies was, maar voor het idee)

Liefs Svtje

Hallo!!!

Lever lust ik niet hoor... beetje slechte herinneringen aan!! Die americain is ook echt op... sorry svtje.. Je weet iig wat je meteen kunt halen als je van boord gaat! Maar stampot ook lekker... Ligt hier ook een rookworst die me al een week lief aankijkt.. morgen dan maar!!

Qua vakantie's... tja, heb gehoord dat je beter niet in de zon kan zitten, maar dat lijkt me ook niet helemaal waar. Je ziet zoveel zwangeren op het strand enz. Ik wilde ook lekker op vakantie gaan.. maar ja ligt een beetje aan de situatie.. Dus dat zien we dan wel weer!

Succes met je koelkast poetsen.. ik ga even afwassen;)

Kusje!

het is nu ook wel druk op forum wou wat schrijven maar kwam ff wat tussen.
kijk ik nu weer op forum staat er al weer een nieuwe reactie gezellig druk dus
stampot andavie met spekjes lekker!
wat zijn jullie fanatiek met strijken. ik niet we hebben niet eens een strijkijzer
misschien hebben we inderdaad eens advies voor jullie!
hier provincie groningen ook een lekker zonnetje
we  hebben de vakantie trouwens al geplant in juni. wij wouden haast ook een maand eerder stoppen met de pil maar toch voor iets later gekozen  omdat we dus nog lekker veel door de bossen willen wandelen. nou ja achteraf als je dan net zwanger bent kun je ook heel moe zijn (dus dan heb je een vakantie waar je lekker moe kan zijn.)
en in juli gaan we op  visite/vakantie bij mijn ouders in het buitenland.
groetjes mij

Hoi

Ik vind het op het gebied van nieuwe kleren kopen ook erg lastig!! In april heb ik een bruiloft. Ik wil graag nieuwe kleren kopen, maar vind het zonde om wat nieuws te kopen als ik  het de rest van de zomer niet meer aan kan. Maar het probleem is: dat weten we natuurlijk niet. Misschien ben ik pas in september zwanger! Dat zou trouwens qua zwangerschapskleding wel goed uitkomen haha!

svtje...
Ik ben op vakantie gegaan met 20 weken zwangerschap. Nu moet ik je vertellen dat mijn zwangerschap geweldig was. Tijdens mijn zwangerschap was ik beter als ooit tevoren. Dat heeft natuurlijk niet iedereen. We hebben wel gekeken waar we heen gingen. We zijn naar een luxe vakantiepark gegaan met een geweldig zwembad erbij. Dat vond ik zelf belangrijk omdat ik erg van zwemmen houd. Nou dat ging echt goed! Lange stukken lopen ging niet en zeker niet in het gebied waar we zaten (bergachtig). Het was of klimmen of dalen. Dus hebben we alle afstanden met de auto afgelegd. Verder hebben we heel relax gedaan, maar sporten ging nog prima. Je moet gewoon goed naar je lichaam luisteren! Maar goed, dat komt allemaal wel in orde joh!! En je kan natuurlijk lekker pronken met je buik!!! Wat vond ik het heerlijk om zwanger te zijn!!   Ojah en als je zwanger bent kun je gerust in de zon zitten hoor, maar niet te lang!! Ik heb m'n buik altijd wel bedekt gehad... Je trouwens ook kans op zwangerschaps... nogwat. Je krijgt dan vlekken als je in de zon zit, maar gelukkig had ik daar geen last van.
Is je keuken al schoon.... ????? IJverig hoor!!

Kidsvos... ik ben wel heel benieuwd hoe jij je kreukels uit bloesjes enzo krijgt... en sommige broeken??? Ik heb echt een hekel aan strijken haha!!

We hebben net heerlijk gefietst. Kheb wat leuke kleertjes voor m'n zoontje gekocht. Kom ik thuis, zit er een rompertje van een meisje bij, maatje 50........!!!!!!!! Hoe die nou tussen de kleertjes is gekomen?? Hoop dat dit een goed teken is!!!

liefs j-t

Hey dames,

Het kan hier nog veel drukker hoor, kijk maar eens naar afgelopen zaterdag geloof ik... ging als een trein al die berichtjes.

@Kidsvos, lekker hoor dat je vakantie al in de planning ligt. Kinderen krijgen kun je toch niet plannen dus eigenlijk moet je alles ook gewoon door laten gaan. Bij je ouders op visite lijkt me ook een onstpannen vakantie, dus wat dat betreft.

Hier is de hele keuken weer spik en span, evenals de woonkamer en heb gelijk ook maar even gedweild, ben over het al gemeen een erg proper jetje, ben benieuwd hoe dat zich uit samen met eventuele nesteldrang.

Hier zijn de trossen weer los, denk eerlijk gezegd dat we nu weer richting Duitsland gaan, zal zo de Captain (m'n lief) is vragen, voorlopig zou ik dan dus nog ongeveer een uurtje of 60 bereik hebben hihi.

Tjonge het is pas 4 uur en ik heb nu al een rommelende maag. Even sterk zijn, net als jij Senorita, denk dat ik het in elk berichtje maar even ga noemen. Sterk zijn, sterk zijn, sterk zijn!!!

Liefs Svtje

Wow J-t, dat is wat rompertje voor een meisje tussen je spulletjes. Zou heerlijk zijn als dat een voorteken is.

Volgens mij waren we tegelijk aan het posten, mijn keuken en woonkamer zijn alweer schoon, nu nog even wachten totdat ik het eten op kan gaan zetten.

Wat vakantie betreft, zal inderdaad per zwangerschap verschillen, maar wel leuk om ervaringen van anderen te zien. Ik ben ook van de luxe vakanties hoor, liefst 4/5 sterren all inclusive. Maar normaal gesproken ben ik van heerlijk bakken in de zon, liefst hele dagen met een goed boek en af en toe een duik in het zwembad. Zie ook veel vrouwen met een bruine zwangere buik, dan vraag ik me inderdaad echt af of dat okay is. Parasolletje is vast geen overbodige luxe als je zwanger bent. Heb ook gelezen dat je een zwangerschapsmasker kan krijgen ja, je zal het maar net wel hebben.

Meiden tot later! Duim nog steeds!

Knuffel Svtje

Nou, misschien is het wel wat om juist nog te genieten van een luxe vakantie, want met een kind ga je heel anders denken haha! Van de zomer is ons mannetje 1... dus heb ik nu gekeken naar een binnenzwembad en een speeltuintje voor de allerkleinste en een leuk huisje. Een hotel is nu echt niet handig.... Als die kleine aan het slapen is, kan ik lekker het tuintje bij het huisje heerlijk wat lezen. We hebben een omgeving gekozen waar je heerlijk kunt fietsen..... Dat is wat anders dan egypte of turkye haha!! Maar sommige ouders gaan ook met hun kleintjes gerust naar zo'n land, maar zelf zou ik dat niet zo snel doen. Wij blijven dus dit jaar gewoon in Nederland.

Ik blijf maar aan het kletsen vandaag. Nou dit is voorlopig mijn laatste berichtje hoor, kga echt nog even wat doen (de strijk staat er nog steeds haha!!!! Ik mag van mezelf pas weer reageren als de strijk klaar is....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! )

Tzou zooooo leuk zijn als er iemand zwanger zou zijn...!!!! En het liefst allemaal natuurlijk!!!!!!!! We wachten het af!!! duimduimduim..... De volgende maand ga ik echt heeeeeeeeeeeeeel veel klussen ;-)))

tot na m'n strijk!!!

Is denk wel een goed idee om nu nog luxe hotel te nemen. Lijkt me met een kleintje idd ook fijner om een huisje te hebben ivm slaapjes etc.

Succes met je strijk en tot straks!

x Svtje

Terug
Bovenaan