wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 2

zo zal ook eens een berichtje plaatsen hier.
zie al weer dat er aardig wat af wordt geklets
ik lees zo af en toe ook mee
ik zit net in de eerste ronde dus allemaal weer spannend. net vorige week maandag laatste ongi dag gehad
wij gaan voor een derde kindje.
en ondanks dat, toch nu al weer erg nieuwschierig naar alles wat met zwangerschap te maken heeft.
dus ga ook af en toe even mee kletsen met jullie! mag wel toch?
las al voor sommige van jullie alweer in de wachtdagen zitten spannend hoor!
zelf heb geen idee hoe mijn cyclus is, maar ben uitgegaan van   de vorige voor mijn andere zwangerschap(ookal was dat toen ook wel verschillend) was weleens 5 of 6 weken. ben nu eerst uitgegaan van 5 weken en dan zal rond 14 april ongi moeten worden. we zullen zien. heb net paar dagen wat last van zeurende pijn onder in mijn buik en enkele keer onder in de rug. (nu lijkt het al iets minder te worden)maar dat zijn misschien afkick verschijnselen van de pil
groetjes van mij

hey meiden bedankt voor al jullie steun en medeleven. ik heb ook geen idee waar de buikkrampen vandaan komen als het niet aan de zetpil ligt misschien idd een buikgriepje zoals svtje zei. we zullen het zien. maar hou jullie op de hoogte

liefs miepie

Ha Senorita.
Hopelijk blijft dat weer wel in Zeeland, want begint het mooi te worden. Misschien breekt het zonnetje straks bij jullie ook nog door. Balen he... dat je miss ongi wordt. Rond de feestdagen is nooit ideaal... maar ik zou alle kansen gebruiken die je hebt om zwanger te worden!! Je plant het toch niet, dat lukt sommige wel, maar meestal niet.
IK vind het ook altijd zo ontzettend vaag dat de een wel snel zwanger wordt, de ander weer niet. Sommige jongeren zijn al zwanger als ze 1 keer gevreeën hebben!! Zo bijzonder. Ik denk wel dat je lichaam reageert op je doen en laten. Soms hoor je wel eens van die verhalen dat mensen bezig zijn met zwanger worden, medisch is er dan alles goed. Het lukt niet. Vervolgens adopteren ze een kindje en daarna raken ze spontaan zwanger! Ze zijn er dan niet meer mee bezig en dan lukt het wel... Gek he...

Nou, niet in een dippie gaan zitten en verwen je zelf maar eens ja. Laat je wel even weten wat je gekocht hebt ;-) ?

doeg

ik heb ook al even gedacht mocht ik nu zwanger worden dan wordt het geboren rond december. dacht wel even hmmm dan zijn er al zoveel feestdagen en veel jarig
wordt december nog duurder
maar goed wij laten het ook niet daar van af hangen.
groetjes mij

Je kijkt even niet enne... Gezellig hoor!

@Kidsvos, tuurlijk mag je meekletsen,het feit dat je al kinderen hebt is juist makkelijk voor ons, net als J-t trouwens. Wie weet kunnen jullie ons af en toe advies geven. Het is inderdaad een heel gezellig topic hier dusse join the club!

@Sukkie, hopelijk heb je even lekker pauze kunnen houden om er daarna weer met frisse moed tegenaan te gaan. Zal vast wel, na een blik op het forum, daar krijg je energie van!

In Rotterdam schijnt het zonnetje, heb lekker alle ramen en de buitendeur wagenwijd opengezet, lekker even het boeltje luchten. En zit zelf in het zonnetje op de bank, beetje vitaminen D verzamelen.

@Senorita, jammer hoor, dat het er toch op lijkt dat je ongi wordt. Al is het natuurlijk pas zo als je bloed ziet! En wat die feestdagen betreft, als het zo is, dan is het zo, juist leuk joh.. kerstkindje! Lekkere warme en sfeervolle tijd om in je kraambed te liggen hihi.

Wat betreft dat zwanger worden van jonge meisjes die 1x met hun partner hebben geslapen, denk ik ook vaak over na. Maar denk dat wij daar   nooit achter zullen komen, alles heeft z'n bedoeling en het komt zoals je gegeven wordt. Denk inderdaad dat sommigen er gewoon teveel mee bezig zijn incl. mezelf en dat als je het z'n beloop zou kunnen laten het misschien wel sneller gebeurd. Afwachten maar!

Meid, koop inderdaad iets leuks voor jezelf en kop op he! Lekker tegen mij/ons aankletsen, dat beurd je vast weer op!

@J-t, had al zo'n vermoeden ja, dat je met een kleintje wat minder nachtrust ging krijgen. Heb het er uiteraard voor over. Misschien is dat inderdaad mijn doel! We hebben een roefdak, waar ik normaal gesproken lekker op ga zonnen in de zomer, dat wil altijd wel, lekker bakken in het zonnetje met het water om je heen. Zo bruin! Zou ook ideaal zijn,om daar een box neer te zetten idd. Eerst maar eens zo'n ukkie om die box op te vullen he!

Succes met strijken meid! Ik zet altijd lekker hard een leuk muziekje op, dan ben je er zo doorheen. Of ik zet mijn strijkplank voor de tv, ook een goed optie!

@Mie_pie, aan de ene kant hopen dat het een buikgriepje is( liever niet natuurlijk) maar dat je lijf gewoon even alle bacterien eruit gooit en je je dan topfit gaat voelen!

Tot later meiden!

Knuffel Svtje

Ik vind jullie allemaal zo lief!! :)

Ben alweer terug, het zonetje betrekt steeds meer en had geen zin om te winkelen... (dat is echt de eerste keer!) en die kast moet eerst leeg voordat ik weer nieuwe spullen mag kopen..

Maar ben wel naar de overheerlijkste slager van de stad geweest en een hele bak met filet americain gehaald... zit nu dus met stokbrood te dippen.. Das dan weer een voordeel, dat kan nu nog!

Ik ga vanavond tapas eten... Moet straks eerst naar mijn werk voor een meeting, maar pas eind van de middag dus ben erg blij dat ik gewoon nog met jullie kan babbelen.

Hihi, decemberkindje.. ja we laten het er ook niet van afhangen, maar door die ellendige cyclus zal het toch pas later geboren worden... Shit man... baal toch wel een beetje... niet alleen voor mezelf maar ook voor jullie.. ik zou het zo fijn vinden als er meer meiden zwanger werden. Kunnen we die dikke buikendag organiseren! Ik heb trouwens goede hoop voor Marijke!

Hoihoi,

daar ben ik weer. Even een berichtje voor jullie en dan stap ik op de fiets...

Kidsvos, welkom! Leuk dat je mee komt kletsen. Tis hier echt druk af en toe.

svtje, lekker he als je alles kunt luchten!! Kvind het ook heerlijk om de deuren en ramen open te hebben, maar met zo'n kleintje kan dat niet... Gisteren heb ik wel heerlijk de ramen gezeemd. M'n zoontje had ik in de kinderwagen buitengezet. Lekker hoor!
Als ik strijk kijk ik bijna altijd tv... heerlijk!! Lekker relax strijken haha!! Gelukkig zit er ook nog vouwwerk bij!
Kben wel bang dat als ik er teveel bezig mee ben, dat het dan ook langer gaat duren... maar dat is onzin (weet ik) Ik was de vorige keer ook ontzettend snel zwanger. Maar ik vind wel dat vrijen spontaan moet gaan. Als het op een gedwongen manier gaat, is het absoluut niet fijn. Je moet er wel alletwee 'zin' in hebben en er voor willen gaan. Misschien dat dit wel anders wordt als je al een jaar bezig bent?

Ha senorita!! Kheb ook een bakkie filet americain op!! jammie, zo denk ik ook hoor. Nu eet ik echt alles wat ik dan niet kan eten.... Ik wil ook nog een keer lever eten, daar ben ik zo dol op, maar dat hebben ze alleen bij de echte slager....

Nu ga ik er vandoor
tot strakkies!!

Terug
Bovenaan