wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 3

hey meiden

heb lekkere druiven gegeten hihi zonder pitjes heerlijk   is er nog iemand om te kletsen

wouw mooi zeg jt die banner ziet er goed uit zeg

gaat het al beter met je zoontje?
xxx

tsjonge, wat een gepuzzel, maar tis gelukt zo'n banner.

Nu nog kijken of het me elke keer lukt.

Hoe gaat het met de wachters??? En met de klussers??
Sukkie, balen joh, en dan nog zo'n lange cyclus! best wel veel pech. Succes met de volgende ronde!!

gezellig dat jullie ook op msn zijn marijke en svtje!!!

liefs jt

Hey marijke,

Kben net een heerlijk eind wezen fietsen met m'n zoontje. Dat is heerlijk. Nu slaapt hij, dus gaat het goed haha. Verder is hij wel erg jengelig en hangerig.... Maar goed, dat gaat wel weer over!!!

Vanmiddag werken he? Succes ermee!! Kzal aan je denken ;-) Ben je er morgen?

liefs j-t

hoi meiden

ik heb een leuk idee
als iedereen die een groote gebeurtenis tegemoet gaat een leuke banner maakt dan fleurt dat het forum op er zijn er al genoeg zwanger dus die zouden een leuke banner net als jt en svtje kunnen maken senorita komt ook nog met een banner hoorde is dus dat zijn er al 5 hihi vind het zo gezellie voor de lente

ik zelf heb een trouw banner en er zijn er nog meer die gaan trouwen dus mischien een idee

ben zelf zo druk bezig met trouwen enzo dat ik bijna was vergeten dat ik een eisprong heb dit weekend haha dat zou wel erg zijn als dat was mislukt
ik wil natuurlijk ook met een dikke buik trouwen hihi
en ben de december maand mischien voorbij want als ik nu zwanger raak is het 2 jan uitgerekend dus als het op tijd of te laat komt zou het januari kunnen zijn hihi maar eerder is het met oud en nieuw nou ja het maakt niet uit het is een wonder om zwanger te mogen zijn dus heb niets te klagen hihi
het is altijd welkom

@ svtje
vind het gezellie op msn zo met zijn alle en dat iets minder op msn en forum gelt voor mij ook wel het is zo verslavend gelukkig werk ik af en toe haha

@ jt
heb je al wat meer kwaaltjes?
wel jammer dat de friet niet smaakt hihi

aan alle klussers doe je best deze maand
de wachters ik duim voor jullie
en de mensen met ongi hoop dat het snel over is dan is er weer een nieuwe ronde

xx

goedemorgen dames,

alles goed met de a.s mama's?
wat een lekker weertje vandaag, als het goed is krijg ik vandaag mijn nieuwe boek binnen kan ik lekker gaan lezen.
@ jt en marijke super die banners.
oja kan iemand een rood duieltje bij mijn naam zetten ben namelijk 31 maart ongesteld geworden.
aleen weet ik niet wat mijn volgende nod is.
als ik uit ga van een cyclus van 28 dagen valt mijn nod op 27 april
ga ik uit van een cyclus van 40 dagen valt mijn nod op 9 mei.
1 dag voor moederdag dat zou wat zijn he. leuk moederdag cadeau.

groetjes shar

hey jt

ja morgen ben ik vrij dus dan zal ik er zeker weer zijn vind het zo gezellie met jullie

vergat me banner helemaal

zit ik tegen iedereen te zeggen neem een banner en dan bvergeet ik hem zelf hihi

hey shar

op www.babybrabbel.nl kan je van verschillende cyclussen laten bereken wat je gemiddelede is doe ik ook altijd dan weet je je gemiddelde en ik wacht van 28 tot langste cyclus met testen maar ja dat zeg ik nu haha

xx

Terug
Bovenaan