wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 3

Sory Kidsvos,

Beetje verstrooid, maak er inderdaad een potje van. Maar nu is het weer opgelost gelukkig. Alles goed bij je?

Liefs Svtje

Hey lieve meiden,

Dank voor de lieve reactie Marijke en Schippersvrouwtje, doet me goed! Lees jullie verhalen zeker hoor maar neem soms iets meer afstand  zodat ik er lekker ontspannen in blijf staan. Voor mij maar ook voor mijn mannetje is dat gewoon beter. Zoals Schippersvrouwtje al zei: het komt zoals het komt en zo hebben we ook geklust de afgelopen weken. Gewoon lekker als we zin en energie hadden en ja dan is dat een keer om de  3 dagen in plaats van 2, jammer hoor. Heb ook geen idee wanneer mijn eisprong is, voel dat ook nooit. Als het goed is was dat net na het weekend ergens maar ben daar niet mee bezig geweest. Over twee weekjes, mits alles een beetje regelmatig verloopt, zullen we wel weer zien. Kan er nu ook heel ontspannen in staan omdat ik in juni/juli een maand op vakantie ga en misschien is het wel niet zo erg als ik dan niet net zwanger ben. Zowel qua kwaaltjes als qua hygiene aldaar.

Sukkie en Sanne balen van jullie ongie! Hoop dat het snel over is  zodat het klussen weer kan beginnen. Veel succes de volgende ronde!

Alle klussers veel plezier, lekker lang paasweekend voor de deur dus alle tijd

En de zwangeren, lekker  blijven genieten. Hoe is het eigenlijk met  Senorita, of heb ik daar overheen gelezen.....

Liefs Lynn

hey lynnn

leuk dat je weer ff reageert hier en ik zal voor je duimen meis ik duim voor je hoop dat april ook voor jou vruchtbaar is en zo niet lees ik net dat je nog niet in de put zit dus vind het knap dat je je zo op kan stellen

xx

naam
leeftijd
ronde
kindje
laatste ongi

sitty
25
1
1
  6 maart

jacqsenna
22
1
2
12 maart

shar_25
25
1
1
18 maart

chanti_85
24
1
1
19 maart

rianne_82
26
1
1
31 maart

nod's april

naam
leeftijd
ronde
kindje
verwachte nod

schippersvrouwtje 1984
24
6
1
2 april

_angel_80
28
3
1
3 april

belgies
28
3
1
3 april

midanie
25
1
1
10 april

dejong1970
38
2
2s
12 april

kidsvos
22
1
3
14 april

dora the explorer
30
1
2
17 april

lynn
29
2
1
21 april

loeske86
21
2
1
23 april

kwisjuh
29
2
1
25 april

marijke_en_richard
21
3
1
25 april

schuerke
26
3
1
27 april

stefanie (baby23)
23
2
1
28 april

poohh
24
2
1
28 april

nod's mei

sanne88
21
2
1
  9  mei

sukkie_85
23
3
1
13 mei

zwangeren

naam
wil je weten wat het word?
mogen wij weten wat het word?
uitgerekende datum

_mie_pie
ja toch wel haha
van mij wel
04-11-09

alyssa
nog niet   over nagedacht
als ik het weet wel anders word het moeilijk he
16-11-09

stephanie89
ja
ja
?

senorita        
weet ik nog niet
als ik het weet, weten jullie het ook
?

j-t
ja, maar man niet
nee, ik weet het zelf ook niet
27-11-09

schippersvrouwtje
ja, maar man niet
nee, ik weet het zelf ook niet
10-12-09

afspraken bij verloskundige

naam
datum
waarvoor?

_mie_pie
25-03-09
1ste afspraak

alyssa

stephanie

j-t
24-04-09
14-05-09
echo!!!
controle huisarts

senorita
21-04-09
2de echo

schippersvrouwtje
?
?

zo, ik blijk 1 dag eerder uitgerekend te zijn. De eerste afspraak is geweest, dus die heb ik gedelete. We moeten natuurlijk wel up-to-date blijven.

sukkie... jij hebt nu ook een paars kleurtje, das wel zo gezellig

liefs j-t

Wat een stomme streepjes boven en onder de tabel

marijke, help!!!!!!!!!!!!!!!! hoe krijg je die weg???

Hey Lynn,

Daar zijn we voor hier he! Lekker dat je een beetje kunt ontspannen nu. Kijk maar naar Jt, die was er ook niet zo mee bezig en raakte toch prompt zwanger. Gaat helaas niet voor iedereen op, maar bij de een duurt het gewoon wat langer dan de ander. Het enige wat we kunnen doen is afwachten wat ons gegeven wordt. Het is zo bijzonder!!!

Je ziet het, ik kan het dus niet laten om op iedereen te reageren, jullie zijn echt mijn vriendinnetjes, kan met jullie gewoon overal over praten zonder dat jullie het gek vinden.

Meid, wens je hele fijne paasdagen, geniet er lekker van! Hoop voor jou ook op een hele vruchtbare maand, je hebt het verdient!!!

Dikke kus Svtje

hee gezellige meiden!
Wat een feest is het vandaag op t forum met al die leuke berichtjes en banners!
Zet voor mij geen feestbanner erop, dan is t niet zo anoniem meer.
De msn meiden weten wanneer ik trouw!
Dat is al lekker snel trouwens, nu kan ik dan toch een glaasje champagne en een wijntje nemen. Dat is het enige voordeel dat mijn ongi heeft!
Kijk eens, ik word alweer wat positiever :)

Marijke!! Deze maand gaat t je lukken, lekker weekend klussen en dan zul je zien, een januari kindje!

@ Sv; niet te wiebelig aan boord?
@JT lekker geslapen? je ging al fijn vroeg er in he, maar zo te lezen moet dat ook wel als je zo vroeg op bent :)

Ga genieten van mijn pauze, er komt volgens mij zwaar weer want de kids zijn druk druk druk!  

xxxxies

nou meiden

succes met kletsen hier ik ga ff douchen en zo dan naar mijn moeder en door naar mijn werk

xxx

Terug
Bovenaan