Hey lieve meiden,
Dank voor de lieve reactie Marijke en Schippersvrouwtje, doet me goed! Lees jullie verhalen zeker hoor maar neem soms iets meer afstand zodat ik er lekker ontspannen in blijf staan. Voor mij maar ook voor mijn mannetje is dat gewoon beter. Zoals Schippersvrouwtje al zei: het komt zoals het komt en zo hebben we ook geklust de afgelopen weken. Gewoon lekker als we zin en energie hadden en ja dan is dat een keer om de 3 dagen in plaats van 2, jammer hoor. Heb ook geen idee wanneer mijn eisprong is, voel dat ook nooit. Als het goed is was dat net na het weekend ergens maar ben daar niet mee bezig geweest. Over twee weekjes, mits alles een beetje regelmatig verloopt, zullen we wel weer zien. Kan er nu ook heel ontspannen in staan omdat ik in juni/juli een maand op vakantie ga en misschien is het wel niet zo erg als ik dan niet net zwanger ben. Zowel qua kwaaltjes als qua hygiene aldaar.
Sukkie en Sanne balen van jullie ongie! Hoop dat het snel over is zodat het klussen weer kan beginnen. Veel succes de volgende ronde!
Alle klussers veel plezier, lekker lang paasweekend voor de deur dus alle tijd
En de zwangeren, lekker blijven genieten. Hoe is het eigenlijk met Senorita, of heb ik daar overheen gelezen.....
Liefs Lynn