wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 3

@ marijke, haha je kon je toch niet inhouden? snap ik wel hoor meid, maar je hebt gelijk. geen ongi is geen nieuwe ronde. Houd ons op de hoogte ;)

Ik ga even voor tuinmeubels shoppen!
Hier nog geen positieve ovutest dus nog geen kansjes!

Hoihoi

Ik reageer even snel. Heb eigenlijk weinig tijd, dus helaas kan ik niet reageren op jullie verhalen :s

@ svtje
Hoe was je middag? Gezellig met de meiden? Hopelijk ben je niet misselijk geworden van al dat lekkers!!!!!

Gisteren hebben wij het   verteld!! Het was echt leuk! Ze hadden het nog niet verwacht. M'n moeder wel, omdat ik er zo moe uitzag... en dat klopt ook wel. Kben megamoe.
De echo was goed. Kben nog niet zo ver. Op de ene echo dacht ze 8 weken, de andere 8 weken en 2 dagen. Misschien krijg ik nog een echo om het termijn zeker te bepalen. ik zie het nog wel. Over 4 weken naar huisarts.

Nu komt m'n visite binnen!!

Groetjes!!!!

Hallo Meiden..

Heb heerlijk weekend en mijn vriend is net even weg want hij moest iets ophalen met zijn vader..
Nu voel ik een stekende pijn links in mijn onderbuik, heb ook wat slijm in mijn ondergoed (klinkt vies haha).. Betekend dit dat mijn eisprong is geweest of dat die naderd???
Gebruik geen ovu-testen dus kan ook niet testen of mijn eisprong komt :S.. We hebben gister geklust dus denk sowieso dat ik vanavond dan ook maar ga klussen voor de zekerheid :D... Kunnen jullie mij helpen??

@Marijke... Is moeilijk om te wachten hé meid.. Je moet ma zo denken je bent nog niet ongi dus er is nog een kans dat je zwanger bent ;)...

@svtje.. Heb je een leuke dag gehad met je vriendinnen?? Ik zou het zelf ook moeilijk vinden om de zwangerschap voor hun verborgen te houden, ben sowieso heel open met me ouders..

@jtzwanger.. Leuk als je zo'n goed nieuws kan vertellen en vooral als ze het ook niet verwachten ;)... Moeders merken het sowieso sneller want ze hebben het zelf ook meegemaakt..

@iedereen... Fijn weekend!!!

Liefs

naam
leeftijd
ronde
kindje
laatste ongi

chanti_85
24
1
1
19 maart

nod's april

naam
leeftijd
ronde
kindje
verwachte nod

schippersvrouwtje 1984
24
6
1
2 april

midanie
25
1
1
10 april
 15 april

dejong1970
38
2
2s
12 april

channiel30
31
2
1
22  april

lynn
29
2
1
21 april

loeske86
21
2
1
23 april
19 april

kwisjuh
29
2
1
25 april

marijke_en_richard
21
3
1
25 april

schuerke
26
3
1
27 april

stefanie (baby23)
23
2
1
28 april

poohh
24
2
1
28 april

nod's mei

kidvos
22
2
3
  2 mei

shar25
25
2
1
  5  mei

sanne88
21
2
1
  9  mei

sukkie_85
23
3
1
13 mei

rianne_82
26
2
1
14 mei

midanie
25
2
1
15 mei

anne belgische
28
4
1
?? mei

Dora the Explorer
30
2
2
15 mei

Loeske86
22
3
1
17mei

zwangeren

naam
wil je weten wat het word?
mogen wij weten wat het word?
uitgerekende datum

_mie_pie
ja toch wel haha
van mij wel
04-11-09

senorita        
weet ik nog niet
als ik het weet, weten jullie het ook
?

j-t
ja, maar man niet
nee, ik weet het zelf ook niet
27-11-09

schippersvrouwtje
ja, maar man niet
nee, ik weet het zelf ook niet
7-12-09

channiel
Vriend niet, ikzelf  ben wel errug nieuwschierig, maar wil het uiteindelijk toch maar niet weten, des te mooier is de verrassing. (ik zou mijn mond toch niet kunnen houden....)

afspraken bij verloskundige

naam
datum
waarvoor?

_mie_pie
25-03-09
29-04-09

1ste afspraak
verloskundige 2e echo!!!!!!!!

j-t
24-04-09
14-05-09
echo!!!
controle huisarts

senorita
21-04-09
2de echo

schippersvrouwtje
16-04-09
controle echo huisarts

channiel
?
?
Heb maar even verder ingevuld.
Leuk om jullie verhalen te blijven lezen!
Wij zijn ook bezig met de tuin, deze wordt helemaal omgebouwd.... wat een werk!! Ik kan niet wachten tot het klaar is!

Leuk dat sommige van jullie lekker aan het shoppen zijn! Ben ik jaloers op! Maar ach, er was gister een pakketje van de H&M binnen gekomen en das ook leuk!!

Ik wens jullie een fijn weekend en dat er maar veel lachebekjes in de lijst mogen komen!!

Liefs Channiël.

hey meiden hier nog niets te zien dus wie weet morgen anders ff kijken wanneer test 2 eraan gaat wel wat last in me onderbuik van spierpijn weet niet of dit van fietsen van gister is maar voel het ineens

ook wel veel afscheiding nu

reageer morgen ofzo wel op de rest

xxx

@loeske, kan de eisprong zijn maar ik was niet zo goed in dit herkennen, daarom wel ovutesten gebruikt

@marijke, ben benieuwd meid, je hoeft natuurlijk ook helemaal niks te voelen, ik duim voor je!!

@poohh lekker geshopt? Je onig naderd ook he! Spannend hoor, zeker omdat t de vorige keer zolang duurde!

@chanti, heb je al overwogen om langs de huisarts te gaan? omdat t zo lang duurt?

Gisteren waarschijnlijk positieve ovutest, dus hier is t nou even highlife..

Fijne zondag!

hallo meiden

hier nog steeds geen ongi en de klachten nemen toe heel vaag maar ja heb t mannetje belooft woensdag pas te testen dus dat doe ik ook maar

hier is het wel rustig geweest zie ik haha je mist svtje gelijk he

pff hoop echt dat die ongi weg blijft ik ben zo zenuwachtig noem nog maar een keer de klachtjes die zich op doen
- pijn in de borsten (niet meer alleen de tepels)
- afscheiding
- honger gevoel (eet natuurlijk weinig ivm lijnen)
- stemmingswisselingen
- steken in de onderbuik
- spierpijn achtige pijn in de onderbuik
- s nachts uit bed om te plassen
- vaak plassen
- kan urine niet lang ophouden

zo dat was het wel haha vind het maar bizar dus denk nog steeds dat de ongi komt je verwacht gewoon een teleurstelling
jullie zijn gelukkig heel lief en die steun is zo fijn

xxx

Heee dames

@Marijke hoop voor je dat je zwanger bent.
     Moeilijk is dat he wachten met testen.

@Sukkie het shoppen was leuk alleen geen spijker rokje gevonden is altijd zo he
      waar je voor  gaat kun je nooit vinden.
      Heb nu een veel te dure pyama gekocht  voor de zomer vond hem zo schattig.
      Ja klopt dinsdag is mijn 28e dag ben benieuwd wanneer ik weer ong ga worden      
      als mijn cyclus beetje op regel is deze week ergens.
      Nou ja we wachten af zal van de week eens een weer testen kopen heb geen meer
      op voorraad.

Zal me eens gaan douchen ga straks met mijn oom achter een auto(tje) voor mij aan.
Hoop dat we een leuke kunnen vinden
Echt zin in.
Mijn vriend heeft de auto altijd nodig echt iri.
Hou jullie op de hoogte over de rode duivels en of ik een autotje gevonden heb

Groetjes poohh

Terug
Bovenaan