wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 3

Hallo allemaal!
Gisteren de eerste keer ovutest gedaan, nog niet klaar voor de eisprong!
Is wel grappig want nu gaat het ook om streepjes (heb die van kruitvat) voelt
meteen zo spannend als de zwangerschapstesten haha.

Jt veel plezier op je echo! Spannend hoor, hoop dat wij dat ook allemaal snel mogen doen.

@senorita, las bij sv dat t allemaal goed met je gaat, fijn!

@ marijke; WE WILLEN DIE SMILEYS ZIEN (die legendarische uitspraak van jou hielp nogal eens..;)

@chanti; hoe is t met jou? houd t niet meer zo bij helaas :(

@sanne88, spannend je zit zo dicht op je nod!

@ alle wachters en klussers, veel succes

@zwangeren, graag hele verslagen van jullie zwangerschap, ik wil meegenieten

@ sanne_88
ik voel mijn eisprong dus ook. anders nog nooit gehad ook de andere keren niet toen ik met de pil gestopt ben geweest om zwanger te worden. dit is mijn 2 de ronde en heb hem vorige maand gevoeld en dan net afgelopen dag ongeveer ook weer. heb daarna ook wel even wat zeurende pijn met vlagen paar dagen dan hoor. dat heb ik dan onderin mijn buik en/of rug.
groetjes van mij

Goeieavond dames,

Sorry maar ben de laatste dagen erg druk geweest op het werk en tuin verbouwen ppff overal spierpijn hihi.

Hier alles goed, maandag ongi (als het normaal verloopt deze maand) maar voel nog geen gekke dingen, meestal inderdaad ook al dagen van te voren ongi krampen of zo maar nee alleen gevoelige tepels maar dat heb ik normaal ook voor dat ik ongi moet worden.
We zien het wel moet, zeggen dat we meer geklust hebben dan ooit en er niet zoveel mee bezig geweest zijn`en dat geeft een rustig gevoel bij ons allebei.
Vandaag vroeg mijn baas wel wanneer ik ongestelt moest worden haha keek hem eerst raar aan en vroeg hem ja maandag denk ik hoezo? Nou hij vond mijn wangen er anders uitzien hihi en heb ook een aantal flinken puisten maar ik heb ik de spiegel eens goed gekeken maar kon niet zeggen dat het er anders uitzag.

Graag wens ik iedereen nog een fijne avond en hoop aankomende week er meer te zijn want ben namelijk lekker tot volgende week donderdag vrij maar eerst van het weekend nog 3 feestjes (niet drinken voor de zekerheid hihi).

@alle klussers zet hem op
@alle afwachters (net als ik) SUCCES duim ook voor jullie

Liefs Schuerke

hey meiden

hier ben ik weer en heb nog geen smile maar ook geen ongi haha gaat goed zo ( wel ff voor het typen wezen checken want je weet nooit)

@ dora de explorer
spannend hoop dat het raak is met je ei ene bedankt voor je steun meis

@ sukkie
meis ik gil dan zo hard haha hoef je niet voor op het forum svtje doet denk zondag oordopjes in die woont ht dichtste bij haha maar bedankt voor de steun

@jt
ben zo benieuwd hoe je echo gaat vandaag meis ik denk aan je hoor

@svtje
ik hoop het ook dat het weg blijft maar je weet het niet tot die posi test haha

@ sukkie
ik hoop dat jou/ mijn uitspraak jou ook ligt haha dan is er een grote kans

@ scheureke succes meis

o vind het nu wel erg spannend worden hoor was tot vanmorgen wel de koele kikker maar nu niet meer hoor

mischien morgen testje doen? anders zondag? of nog later pff moeilijk haha we zien wel

xxx

nod's april

naam
leeftijd
ronde
kindje
verwachte nod

schippersvrouwtje 1984
24
6
1
2 april

midanie
25
1
1
10 april
 15 april

dejong1970
38
2
2s
12 april

channiel30
31
2
1
22  april

lynn
29
2
1
21 april

loeske86
21
2
1
23 april
19 april

kwisjuh
29
2
1
25 april

marijke_en_richard
21
3
1
25 april

schuerke
26
3
1
27 april

stefanie (baby23)
23
2
1
28 april

poohh
24
2
1
28 april

nod's mei

kidvos
23
2
3
  2 mei

shar25
25
2
1
  5  mei

sanne88
21
2
1
  9  mei

sukkie_85
23
3
1
13 mei

rianne_82
26
2
1
14 mei

midanie
25
2
1
15 mei

anne belgische
28
4
1
?? mei

Dora the Explorer
30
2
2
15 mei

Loeske86
22
3
1
17mei

zwangeren

naam
wil je weten wat het word?
mogen wij weten wat het word?
uitgerekende datum

_mie_pie
ja toch wel haha
van mij wel
04-11-09

senorita        
weet ik nog niet
als ik het weet, weten jullie het ook
?

j-t
ja, maar man niet
nee, ik weet het zelf ook niet
27-11-09

schippersvrouwtje
ja, maar man niet
10-12-09

channiel

afspraken bij verloskundige

naam
datum
waarvoor?

_mie_pie
25-03-09
29-04-09

1ste afspraak
verloskundige 2e echo!!!!!!!!

j-t
24-04-09
14-05-09
echo!!!
controle huisarts

senorita
21-04-09
2de echo

schippersvrouwtje
16-04-09
controle echo huisarts

channiel

@kwisjuh, scheureke, baby en pooh zet hem op ik wil smilies zien ja!!!!!!!!!!!!

xxx

dag meiden,
wil toch weer even snel iets van me laten horen tijdens alle verbouwingswerkzaamheden door (het einde is in zicht gelukkig!).

Allereerst Channiel gefeliciteerd!

Weet niet precies meer wie er allemaal op het wachtbankje zitten, maar heel veel sterkte met wachten!! Is echt heel vervelend dat het allemaal zo lang duurt!
Hoop dat er gauw meer positieve testen bijkomen

Zag btw dat ik uit de lijst ben weggevallen....zit daar bovenin wel zielig in m'n eentje, maar leef nog steeds hoor!!!

Ik zit inmiddels op dag 65!! van m'n cylcus en wacht me nog steeds een ongeluk op m'n ongesteldheid. Vorige week nog wel een test gedaan, maar die was negatief, dus denk dat ik echt uit moet gaan van een heeeeeel lange cyclus..
Baal  er best wel van dat ik nog steeds geen veranderingen kan melden, vandaar dat ik ook niet altijd zin heb om op t forum te zitten.. Maar lees toch regelmatig wat mee, hoop dat jullie dat een beetje begrijpen...

Nou ik moet weer een plafondje witten vandaag,

Geniet van het zonnetje!

X Chantal

naam
leeftijd
ronde
kindje
laatste ongi

chanti_85
24
1
1
19 maart

nod's april

naam
leeftijd
ronde
kindje
verwachte nod

schippersvrouwtje 1984
24
6
1
2 april

midanie
25
1
1
10 april
 15 april

dejong1970
38
2
2s
12 april

channiel30
31
2
1
22  april

lynn
29
2
1
21 april

loeske86
21
2
1
23 april
19 april

kwisjuh
29
2
1
25 april

marijke_en_richard
21
3
1
25 april

schuerke
26
3
1
27 april

stefanie (baby23)
23
2
1
28 april

poohh
24
2
1
28 april

nod's mei

kidvos
22
2
3
  2 mei

shar25
25
2
1
  5  mei

sanne88
21
2
1
  9  mei

sukkie_85
23
3
1
13 mei

rianne_82
26
2
1
14 mei

midanie
25
2
1
15 mei

anne belgische
28
4
1
?? mei

Dora the Explorer
30
2
2
15 mei

Loeske86
22
3
1
17mei

zwangeren

naam
wil je weten wat het word?
mogen wij weten wat het word?
uitgerekende datum

_mie_pie
ja toch wel haha
van mij wel
04-11-09

senorita        
weet ik nog niet
als ik het weet, weten jullie het ook
?

j-t
ja, maar man niet
27-11-09

schippersvrouwtje
ja, maar man niet
7-12-09

channiel

afspraken bij verloskundige

naam
datum
waarvoor?

_mie_pie
25-03-09
29-04-09

1ste afspraak
verloskundige 2e echo!!!!!!!!

j-t
24-04-09
14-05-09
echo!!!
controle huisarts

senorita
21-04-09
2de echo

schippersvrouwtje
16-04-09
controle echo huisarts

channiel

Hey lieve meiden,

Even het schema weer teruggehaald naar boven hoor, die arme Chanti was er afgevallen Helemaal niet de bedoeling hoor meis!!! Tuurlijk leef en lees je mee. Je hebt je plekje in ieder geval weer terug!!! Hopen dat je snel naar beneden mag afzakken.

Als ik mijn eisprong had, dan voelde ik ook zo'n zeurderig gevoel (meestal rechts) onderin mijn buik en had wat draderige afscheiding. Al moet ik zeggen dat ik er de laatste keer echt niks van gemerkt heb en we ons suf geklust hebben om em maar niet te missen.

@Jt, vandaag je echo meis! Zo spannend. Hoop dat alles in orde mag zijn en dat je het hartje mag zien kloppen. Vandaag ook aan je familie vertellen, ook al zo spannend! Weet zeker dat ze blij voor je zijn, misschien niet gelijk in de rondte dansend, maar niet iedereen is zo. Vertelde het gisteravond tegen mijn broertje (wel zo handig omdat hij vaak bij mijn ouders thuis is) en geloof dat dat ook nog even moet doordringen. Je zult maar nuchter zijn

@Schuerke, wat apart dat je baas vraagt wanneer je ongi moet worden zeg. Wat dacht je, wat krijgen we nou? Of ben je zulke vragen wel gewend op je werk? Zou wel gaaf zijn, als hij/zij echt kon zien dat je er anders uitzag en je straks een positieve test in handen mag hebben. Hoop het zoooooo enorm voor je!!! Extra smileys gevraagd op dit topic!!!!! DuimDuimDuim!!!

@Marijke, jij blijft ons ook maar in spanning houden he, die oordopjes toch nog maar ff snel aanschaffen dus maar denk dat ik gewoon teruggil, dus dan is het hele stuk tussen onze woonplaatsen doof binnenkort Keep my fingers crossed meis!!!

@Kwisjuh, Baby en Poohh, voor jullie komt het ook al dichtbij zeg!!! Al tekenen? Pijntjes? Kwaaltjes? Hoop natuurlijk die kwaaltjes! Ook voor jullie duim ik me 3 x in de rondte hoor!

@Chanti, zoals je hierboven al zag heb ik je weer toegevoegd, kan natuurlijk niet he, Bob de bouwer buitensluiten je bent ook een van de harde kern en die kunnen we hier maar beter houden. Wel zo gezellig. Hoop voor je dat je maar snel ongi mag worden meis en dat je cyclus dan eindelijk goed op gang mag komen.

Onze badkamer is op wat hele kleine dingetjes en het schoonmaakwerk af! Echt heerlijk gewoon. Ben er helemaal content mee. Mannetje is nu voor laatste dingetjes naar bouwmarkt en vandaag is het dus helemaal af. Nog ff droger halen en dan kunnen we ons als het allemaal goed blijft gaan lekker op andere dingen gaan storten, als meubeltjes voor babykamer etc... wachten nog wel ff tot na de 3 maanden hoor. Nog maar 31 dagen mijn mond houden voor de buitenwereld.

@Sukkie, jij vroeg gister naar verslagen van de zwangeren geloof ik. Wilde het niet steeds benadrukken vandaar dat ik er niet echt veel over typ. Ik voel me gelukkig goed, misselijk voor en na het eten, kan niet veel ruiken of zien, maar het dan wel eten... echt heel vreemd. Maar goed als het daarbij blijft. Verder moe en dan echt chaggy van moeheid dus denk dat ik binnenkort ff middagdutje ga introduceren

@Miepie, je was net even op msn, gaat gelukkig iets beter met je misselijkheid, hoop echt voor je dat het zo mag blijven meid.

@Shar, is weer een tijdje geleden meis, druk aan het werk zeker? Werkse in ieder geval en als je even vrij bent, geniet lekker van het mooie weer.

Zo meiden, allemaal een fijn weekend, geniet er lekker van.

@de wachters, zet het zoveel mogelijk van je af, ga wat leuks doen, geniet van de zon en duim zooooo voor jullie voor een positieve test!!!

@de klussers, maak er wat van, moet wel lukken met dit mooie weer toch!!!

@de zwangeren, geniet ervan en pas goed op jezelf!!!

@iedereen die ik vergeten zou kunnen zijn (ja, zwanger he) denk ook aan jullie hoor!!!

Een dikke knuffel Svtje

hey lieve meiden

hier weer eens een berichtje van mij, Voel me sinds tijden sochtends gelijk goed nu maar hopen dat het zo blijft zal wel eens tijd worden.
morgen gaan we een kinderwagen halen quinny freestyle oranje dus het word als meer echter allemaal woensdag weer naar de verloskundige voor een echo en hopelijk als ik me goed blijf voelen dan eindelijk ook weer aan het werk heb er zin in.

Het word weer eens tijd voor meer smileys hierzo ook al ben ik niet veel meer op het forum ik denk ana jullie allemaal en duim me rot voor jullie stuk voor stuk want we willen natuurlijk een x een dikke buiken dag houden met iedereen!!!!!!

nou meiden pas allemaal goed op jezelf!!!! tot snel

liefs miepie

ps
zoals jullie zien ik duim me rot

Terug
Bovenaan