wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 3

hee!

@miepie, wat fijn dat t allemaal zo goed gaat, lijkt me echt leuk om voor een kinderwagen te gaan shoppen, al je tweede echo toch? leuk leuk

@ sv; we delen hier onze teleurstellingen maar toch zeker ook blijdschap?! Vind t leuk om te horen hoe t bij jullie gaat, zijn jullie straks als wij ook zwanger zijn de ervaringsdeskundigen ;)

Bij mij 2x ovutest negatief dus nog niks, straks weer testen.
Het fijnste is nu....ik heb vakantie!!!!!!!!!!! 2 weekjes maar liefst, maar dat krijg je met onderwijs en verder niemand die natuurlijk nu vrij heeft :( moet toch veel doen dus kan niet afgeleid worden maar toch beetje balen.

Ik ga fijn zo naar huis, iedereen een fijn zonnig en vruchtbaar weekend gewenst!
@marijke, ik zou proberen zo lang mogelijk te wachten met testen maar als je er te zenuwachtig van wordt....gewoon doen dan! Succes x 1000 ;)

hey meiden

heel de dag bij mijn moeder das goed dan test je niet haha maar ja vind het erg spannend worden nu

ben blij dat het met zus beter gaat ga zo door meis werken met die hap hihi

verder niet veel te melden hihi

xxx

Hey Sukkie,

Je hebt ook helemaal gelijk! Tuurlijk delen we ook vreugde! Ga je/jullie op de hoogte houden hoor. Fijn zeg dat je vakantie hebt. Jammer dat je dan een van de weinigen bent (onderwijs) en dat de meesten gewoon moeten werken. In ieder geval lekker weekend vanaf nu. Geniet er lekker van!!! Krijg je nog logeetjes in de vakantie?

@Marijke, maar goed dat je bij je moeder bent, dan kun je de verleiding ook niet weerstaan. Alhoewel ik weet ondertussen wel dat je sterk bent natuurlijk! Duim hier nog steeds mezelf 6 x in de rondte hoor.

Geniet allemaal van het weekend en hopelijk ook van het zonnetje! Ik heb net hele huis gepoetst, pffff ff uitrusten dus. Zo nog ff monchoutaart maken en muffins bakken en dan is het goed voor vandaag.

Morgen ben ik er de hele dag niet denk ik, een leuke vriendinnendag met oud klasgenootjes, high tea (vandaar de taart)  en lekker uit eten.

Knuffel Svtje

hoi meiden

hier een negatieve test gehad net was zo benieuwd haha kon het niet laten dus we wachten op de ongi anders woensdag of donderdag testen

geen ongi is geen nieuwe ronde dus alles kan nog maar ga er niet van uit

xxx

He Meiden,

Wat kunnen jullie lullen zeg! Ik wordt er al van van als ik het zie.
Ja dat is dus mijn kwaal deze week!
Ik heb erg veel last van mijn darmen gehad begin van de week en pijn in mij buik. Begin van de week heb ik volgens de berekeningen mijn innesteling moeten hebben. Ik voel me zo lamlendig af en toe en heb soms het gevoel dat er een blok onder in mijn buik ligt. Maar ja vorige maand dacht ik ook van alles dus ga er maar vanuit dat het niet zo is en probeer mezelf niet gek te maken.

Meiden we gaan voor de   !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Marijke jammer van je neg test. Balen zeg!!!!!!!!!!!!

Ik wil nog even zeggen dat ik zo veel mogelijk mee lees hoor.
Liefs Stefanie

Hee dames

Dacht laat ik ook eens weer wat van me horen.
Lees elke dag wel mee hoor.

@Marijke balen van je negatieve test  we blijven hopen.

Ik moet volgende week ergens ong worden ben benieuwd of ik het ook word  en of ik dan eindelijk ontpilt ben en beetje op regel ben.
We wachten maar rustig af.
Zoals jullie zien ben ik op tijd ga zo shoppennn met mijn tante gezelliggggg.
Jullie ook een fijn daggie allemaal en hou jullie op de hoogte

Groetjes pooohhh

hey lief zusje,

jammer van je negatieve test misschien heb je te vroeg getest of is het hcg niet hoog genoeg 's avonds volgende x weer 's ochtends proberen. ik blijf duimen schat.

liefs miepie

Hey lieverds,

Even snel een berichtje van mij, ik ga zo de hele dag gezellig met vriendinnen leuke dingen doen.

Reageer even op de berichtjes die me te binnen schieten (zwanger he) , heb geen twee schermen openstaan omdat ik op moet schieten.

Lieve Marijk, hoop echt dat je test te vroeg was en dat je ongi weg mag blijven meis. Duim nog steeds voor je!!!

@Jt, hoop dat je echo prachtig was en je nu helemaal kan gaan genieten. Hoop ook dat je ouders het nieuws leuk hebben ontvangen.

@Stefanie, meis, hoop ook voor jou op goed nieuws!!!

@Poohh, lang geleden! Geniet er lekker van, van het shoppen vanmiddag.

Allemaal een heel fijn weekend!!!

Dikke knuffel Svtje

Terug
Bovenaan