wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 3

@poohh, je shopt er wel op los he! ;) succes ermee

@marijke, tsja die kwaaltjes klinken toch wel heel goed, zolang je ongi wegblijft heb je hoop toch!

Ik heb nu vakantie, even lekker stoom uitblazen!
Heb nu klusdagen maar niet zoveel geklust, namelijk nogal pijnlijk omdat ik door t fanatieke fietsen wat beurs ben van onder..  (sorry voor de details..) denk dus dat t deze maand niet veel wordt, volgende maand maar hopen op meer geluk!

Groetjes!!

Hee sukkie

Ja ben lekker geld aan het uigeven
Dan is het ook weer gebeurt en de hele maand slot op de knip haha.
Hoop zo dat ik auto kan vinden heb zolang ik mijn rijbewijs heb 5 jaar  nog nooit auto voor mij zelf gehad altijd van mijn vriend of moeder mee.
Kan me echt op verheugen gaan en staan waar ik wil.
Dus jij niet veel geklusd wij ook niet echt in de vruchtbaarste periode 3 keer ofzo in de week het moet dan ook  nog net goed moment zijn geweest heb geen idee omdat ik na zo,n lange tijd ong werd en wanneer ik het nu word natuurlijk.
Wachten maar af vind nu wel spannender worden wanneer ik het word liever niet natuurlijk.
Bij jou lijkt het me wel vervelend als het wat gevoelig is daar dan is het klussen ook   niet lekker.
Hopen dat gauw beter is.

Groetjes poohh

Goeiemorgen meiden,

Weer eens even een berichtje van mij. Heel druk weekend gehad en heeeeeel moe geweest, vandaar dat ik even heb laten afweten op het forum.

Hoop dat jullie allemaal een leuk/gezellig weekend gehad hebben? Misschien zelfs nog wel met wat zon? Hier gister af en toe iets minder (wat regen) maar goed was goed om al dat stuifmeel weg te spoelen laten we maar zeggen. Alles was geel.

Net weer lekker een boterhammetje met pasta op (echt wel favoriet momenteel) Vantevoren even op de weegschaal gestaan en een halve kilo afgevallen,gaat lekker dan...

De High tea was echt supergezellig, we hadden uiteraard veeeeeeeel te veeeeeeel gemaakt, hadden voor een heel weeshuis. Hebben lama spel gespeeld en ontzettend gelachen! Ook heb ik het de meiden verteld en dat werd erg enthousiast ontvangen. Echt zo leuk! Had cake gebakken en besmeerd met slagroom en ene kant met blauwe en andere kant met roze muisjes bestrooid. Heb ze ook laten kiezen wat ze denken dat het werd, dus ene wilde roze stukje en andere blauw. Het was 4 roze en 3 blauw dus ben benieuwd. 's Avonds wezen wokken, althans ik heb vooral salade, loempiaatjes en fruit op, maar goed was erg lekker!

Zo weer even genoeg over mij, ga eens even reageren op jullie:

@Marijke, begin vandaag met jou omdat jij wel echt in een spannend pakket zit nu. Een negatieve test op vrijdagAVOND en nog niet ongi. Denk gewoon dat je van de week ff 's ochtends moet testen, je kwaaltjes zijn wel erg goed! Maar ja, je weet het maar nooit he met je lichaam, om gek van te worden. Meis ik duim zooooooooo ontzettend voor je!!! Kom maar op met die smiley!!!

@Jt, moeders zien dat he, wel fijn dat ze bij je is komen poetsen van de week en dat je niet alles alleen hoefde doen. Heerlijk dat je het hebt kunnen vertellen zeg! Pak van je hart denk ik. Wij gaan het van de week ook aan schoonfam vertellen, wel zo eerlijk eigenlijk. Denk dat ik heleboel muffins ga bakken en met wit ga glazuren en dan bestrooien met  2 kleuren muisjes en dan langs iedereen. Fijn ook dat je echo goed was meis! We schelen echt niet zoveel als jou termijn klopt, leuk zeg!

@Loeske, eisprong was bij mij zo'n zeurend gevoel onderin mijn buik en inderdaad rekbaar slijm. Geloof dat je op internet precies kunt vinden hoe vruchtbaar slijm eruit ziet en slijm als de eisprong al geweest is, moet je maar ff googelen, dan vind je het wel.

@Poohh, wat leuk zeg dat je vandaag achter je "eigen" autootje aangaat! Hoop dat je een leuke kunt vinden voor een leuke prijs! Tuurlijk ook aan het duimen voor je aangezien je van de week je ongi kunt gaan verwachten. Hoop in ieder geval dat je cyclus gewoon normaal is voor je!

@Sukkie, zoveel gefietst dat het klussen erbij in moet schieten het is toch wat. Nou wie weet joh, kijk naar Jt en Senorita die zeggen allebei dat ze er niet zo veel mee bezig geweest zijn rond hun eisprong.... ik heb me suf geklust, dus zegt niet zoveel hoor!

@Shar, tijdje niks gehoord meis! Ben je druk aant werk?

@Chanti, hoe is het met je verbouwing? Nog steeds aan het bob de bouweren?

@Lynn & Kwisjuh, weten jullie al wat meiden?

@Schuerke, today is the day! Al tekenen? Kwaaltjes of klachtjes? Hoop het zo voor je!

@Stefanie & Poohh, morgen is D-day, hoop echt dat het niet komt!DuimDuimDuim

@Alle klussers, go for it!

@Alle wachters, tel mee af hoor en denk aan jullie! Weet hoe zwaar het wachten valt!

@Alle zwangeren, geniet ervan en klets hier lekker mee he!

@Allemaal, als jullie nog moeten werken, werkse en als jullie straks paar dagen vrij mogen zijn of misschien wel langer, geniet ervan!

Een dikke knuffel Svtje

hoi sv'tje

inderdaad...nog steeds druk met de verbouwing. De stucadoor heeft de muren en het plafond afgewerkt en ik heb het plafond van de week geschilderd. Zaterdag is de tegelzetter geweest en die heeft de hele vloer gedaan. Moet zelf nog 1 muur verven en wat kozijnen en dan is de keuken zo goed als klaar voor de levering. Dan moet er nog wel wat gebeuren in de bijkeuken en wc: stuken, wand tegelen, verven etc. Maar dat hoeft allemaal niet heel lang te duren hoop ik.
t is gewoon vervelend als je er ook echt in moet leven, bij de vorige verbouwing woonden mijn vriend en ik allebei nog gewoon thuis, en kan je elke keer lekker uit de rommel weg. Nu blijf je erin zitten en moet je voordat je eten maakt eerst je hele aanrecht en tafel enzo weer schoonmaken.
Misschien gaan we nog wel meteen als de keuken klaar is de woonkamer doen, we willen nog openslaande tuindeuren, een nieuwe vloer en de stucadoor mag nog langskomen voor de muren en het plafond. Voorlopig zijn we dus nog wel zoet denk ik.
Had jij al foto's op je hyves gezet van de nieuwe badkamer?

Leuk dat je het ook aan je schoonfamilie gaat vertellen, denk je dat ze t leuk vinden? Mijn moeder zei wel dat ze het raar zou vinden, want ze voelt zich nog niet zo oma achtig. Die heeft nog het idee dat oma's in bloemetjesjurken moeten zitten haha en dat doet ze nog niet. Maar weet zeker dat ze het echt superleuk zou vinden als het zover is.

Bij mij schiet het nog steeds niet op....  Zit inmiddels op cyclusdag 68   grrrr. Vind het echt vervelend worden.
Las wel iets van teunisbloemolie capsules of monnikspeper. Dat dat zou kunnen helpen bij een onregelmatige cyclus en het op gang brengen van je cyclus.
Heeft iemand hier ervaring mee?

@ pooh: leuk hoor kijken voor een auto! Hoop dat je een leuk karretje kunt vinden!

@ marijke: dat lijken idd echt wel veelbelovende kwaaltjes!! Zou echt leuk zijn als je toch een positieve test mag hebben!

@ sukkie;  jammer dat het klussen er niet zo van is gekomen, maarja het moet natuurlijk wel leuk blijven hè.  Is echt rot als het zo beurs is na het fietsen, heb ik ook wel eens gehad na een heel actieve  fietsdag.  
Heb er wel over nagedacht om langs de huisarts te gaan, maar ben normaal gesproken niet zo dokterig zeg maar. Moet echt heeeeel erg zijn wil ik naar de dokter gaan. Heb ook wel gelezen dat het wel vaak wat langer duurt voordat een cyclus weer normaal is, dus ging er vanuit dat het vanzelf wel zou komen.
Nu begin ik me toch wel wat meer zorgen te maken en ga volgende week ofzo anders toch maar ff de huisarts bellen denk ik.

Liefs Chantal

Yes yes een auto (tje) gekocht.
Een wit peugeotje.
Ben echt blij mee.
Nog geen rode duivels te bekennen.
Iedereen succes met klussen en wachten.

Groetjes poohh

Goeieavond dames,

Hier even snel een berichtje met de laatste updates hihi
Nog niets van ongi te bekennen (wil nog niets zeggen was de vorige keer ook zo).
Alleen veel jeuk bij de zwembandjes (om het zo maar te zeggen) buik en beetje borsten, licht gevoelige tepels maar dat wil nog niets zeggen.
Ben wel vaker voor de gek gehouden door mijn  eigen lichaam.

Sorry dat ik hier niet meer zovaak ben maar doe dat bewust.
Probeer niet meer zoveel bezig te zijn met zwanger worden, kwaaltjes voelen enz. ik dacht er 24 uur per dag aan en daar word je erg onrustig van hihi.

Heb ook niet alles terug gelezen want er word zoveel geschreven maar:
Alle klussers@ Zet hem op en geniet ervan
Alle afwachters (net als wij)@ heel veel succes en duim ook voor jullie
Zwangere en nieuwe zwangere@ geniet ervan meiden hoop dat ik snel een smilie kan toevoegen aan ons schema haha

Fijne avond nog en hopelijk te snel met goed nieuws.
Liefs Schuerke

meiden

HET IS FEEST HIER JOEHOOEEEEEEEE  

IK BEN 4 WEKEN EN 5 DAGEN ZWANGER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

o ben zo blij het is zo onwerkelijk kan niets meer typen morgen beter icl banner natuurlijk

xxxxx

Hey Marijke.

Joepieeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!! gefeliciteerd meis!!!!!!!!!

Dikke  Stefanie.

Terug
Bovenaan