Hee Shar!
Gefeliciteerd!!!!!!!, je bracht t zo droog dat ik 3x heb moeten lezen..

Zwanger, wauw en dan ook nog op dezelfde dag als Marijke naar de huisarts zie ik.
Dat is wel een heel vruchtbare maand hier
@baby23, hoe voel je je verder? alleen last van je darmen? Kan natuurlijk ook een teken zijn he.
@kidvos, uit je huis moeten is natuurlijk nooit leuk maar t lijkt me wel super om weer een huis helemaal te kunnen inrichten! Nu natuurlijk maar duimen dat je ook nog zwanger bent dan heb je meteen een leuk kamertje in te richten!
@SV, zijn jullie nou aan t varen? Nog niet erger misselijk geworden dan eerst?
@Senorita, lekker die taart ik houd me aanbevolen... geloof dat we met die babyboom op t forum wel zeker een dikke buikendag gaan krijgen!
@nieuweling (weet even niet meer hoe je ook al weer heet...)
Kom er gezellig bij, dit is volgens mij een van de vruchtbaarste forums!
@poohh, balen van die ongi of eigenlijk niet zo natuurlijk nu ben je mooi in de regelmaat dat moet toch een opluchting zijn!!
@Anne, ben blij dat je je weer wat beter voelt. Kun je de mk al een beetje een plaats geven?
Hier geen echt nieuws. Gisteren flink geshopt voor de bruiloft. Maandag naar de huisarts ivm aanhoudende klachten 'down under' heel vervelend en geen idee waar t van komt. Is niet echt bevordelijk voor t klussen dus ik denk dat we deze maand ook een moeten zetten

is niet anders.
@zwangeren, geniet ervan, zeker als niemand t nog weet, lekker tussen jullie tweetjes houden!
@wachters, duurt nu even lang maar straks hopelijk weer veel smileys!