wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 3

hoi meiden

gister ff voor wat vragen bij de ha geweest die vertelde dat ik ook 30 december kan bevallen haha leuk is dat dus wacht de echt begin juni wel af haha

heb 3 juni afspraak bij verloskundige en dan ook ongeveer afspraak maken bij echobureau

@ scheureke
succes met wachten hoop op een smile

@sukkie
wat vervelend zeg van je pijn hoop dat het mee valt bij de ha

@baby23
meis ik gun jou ok echt een smile hoop dat je niet ongesteld word hoor

@haha kidvos
jij neemt iedereen lekker in de maling en dan komt er gewoon een babytje in haha tenminste daar ga ik van uit dat het gewoon lukt

@jt
veel plezier vandaag en doe je nog je zoon zijn koninginnedag shirt aan of toch maar niet?

@pooh
vervelend voelt dat he als andere allemaal blij zijn met hun zwangerschap terwijl jij dat wou gaan vertellen bij hun nou heb goede hoop voor de volgende ronde meis zet hem op hihi

@svtje
waar ben je nou mis je zo hahahahahahah

xxxx

Hallo Meiden...

Zag dat we weer 2 zwangere onder ons hebben... Gefeliciteerd!!! Echt super...

@pooh... Jammer dat je ongi bent geworden maar gelukkig loopt nu alles wel goed en kan je aan de slag met de volgende ronde ;)...

Mijn vriend staat net op want heeft nachtdienst gehad en gaan zo maar eens eten halen!!
Wij zijn behoorlijk aan het klussen hier (al de hele week :D), hoop echt dat ik deze ronde zwanger ben..
Zou een geweldig cadeau zijn want wordt 11 mei 23jaar, we gaan dan ook een midweekje naar drenthe..

@iedereen.. Hoop dat iedereen een leuke koninginnendag heeft gehad! Vreselijk wat er is gebeurd in Apeldoorn...

Liefs

Hallo allemaal,

Ik ben  ZWANGER een mooie plus op de CB vanmiddag!!!!!

Ik ben er helemaal van onderste boven en ik kan het bijna niet geloven maar het is echt zo. .
Ik dacht vanmorgen ik ga testen want ik wil eigenlijk nog een feestje bouwen vandaag maar dat werd dus zonder een wijntje.
De eerste test ging flippen maar CB bacht me het kado.

Liefs Stefanie.

hey baby 23 van harte meid je bent zwanger geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! geniet ervan moppie en van al het moois dat komen gaat.

liefs miepie

naam
leeftijd
ronde
kindje
laatste ongi

chanti_85
24
1
1
19 maart

nod's april

naam
leeftijd
ronde
kindje
verwachte nod

schippersvrouwtje 1984
24
6
1
2 april

midanie
25
1
1
10 april
 15 april

dejong1970
38
2
2s
12 april

channiel30
31
2
1
22  april

lynn
29
2
1
21 april

loeske86
21
2
1
23 april
19 april

kwisjuh
29
2
1
25 april

26 april

marijke_en_richard
21
3
1
25 april

schuerke
26
3
1
27 april

stefanie (baby23)
23
2
1
28 april

poohh
24
2
1
28 april

nod's mei

kidvos
22
2
3
  2 mei

shar25
25
2
1
  5  mei

sanne88
21
2
1
  9  mei

sukkie_85
23
3
1
13 mei

rianne_82
26
2
1
14 mei

midanie
25
2
1
15 mei

anne/belgies
28
4
1
?? mei

dora the explorer
30
2
2
15 mei

loeske86
22
3
1
17mei

kwisjuh
29
3
1
27 mei

zwangeren

naam
wil je weten wat het word?
mogen wij weten wat het word?
uitgerekende datum

_mie_pie
ja toch wel haha
van mij wel
04-11-09

senorita        
weet ik nog niet
als ik het weet, weten jullie het ook
?

j-t
ja, maar man niet
nee, ik weet het zelf ook niet
27-11-09

schippersvrouwtje
ja, maar man niet
nee, ik weet het zelf ook niet
7-12-09

channiel
Vriend niet,
ikzelf  ben wel errug nieuwschierig, maar wil het uiteindelijk toch maar
niet weten, des te mooier is de verrassing. (ik zou mijn mond toch niet
kunnen houden....)

marijke_en_richard
jaaaaa denk niet dat ik het af kan wachten
ja hoor
03-01-2010

shar25
jaaaaaaa
jaaaaa
05-01-2010

afspraken bij verloskundige

naam
datum
waarvoor?

_mie_pie
25-03-09
29-04-09
11-05-09
27-05-09

1ste afspraak
verloskundige hartje horen kloppen
echo!!!!!
verloskundige

j-t
24-04-09
14-05-09
echo!!!
controle huisarts

senorita
21-04-09
2de echo

schippersvrouwtje
16-04-09
controle echo huisarts

channiel
?
?

marijke_en_richard
29-04-09
naar huisarts 10.15

shar25
29-04-09
naar huisarts 08.00

Lieve Shar & Stefanie,

Wat een prachtig mooi nieuws hebben jullie achtergelaten op het forum.Wat ben ik ontzettend blij voor jullie!!! Geniet er lekker van!!! Hoop dat jullie je goed voelen. Heerlijk om een paar dagen niet te kijken en dan gewoon 2 nieuwe zwangeren te mogen zien.Joehoe!!!

Ik moet gewoon vaker 2 dagen niet op het forum of msn komen, dat doet jullie blijkbaar goed Heb jullie wel gemist hoor, maar zulke drukke dagen gehad dat ik helemaal opperdepop ben, ben er helemaal aan. Gister schoonfam op de hoogte gebracht, persoonlijk langs schoonouders, broers en zussen (zijn er nogal wat) en vandaag langs ooms en tantes (kon het niet laten) met een bord vol met muffins met glazuur en muisjes. We werden overal hartelijk ontvangen en het nieuws werd overal met felicitaties beantwoord. Dus was zeker erg leuk om te doen!!!

@Marijke & Stefanie, mooie banners meiden, fleurt de boel hier lekker op!!!

@Schuerke, voor jou geldt natuurlijk hetzelfde, ook van jou zie ik heel graag een positief berichtje. Ben zoooo benieuwd, gun het je zo ontzettend meid. Duim voor je hoor!!!

@Poohh, balen meis van je ongi. Zeker nu 2 vriendinnen van je zwanger zijn. Kan me goed voorstellen dat je dan ook wel extra graag wilt. Wel fijn dat het op tijd was. Hoop voor je dat het snel over is en dat je weer op kunt voor de nieuwe ronde.

@Mie_pie, zag op msn dat je het hartje hebt  horen kloppen. Vast heerlijk om te horen. Fijn dat je je ook beter voelt, nu echt lekker gaan genieten van alles. Op naar de echo maar meis!

@Sukkie, we zijn nog niet aan het varen. Volgende week pas. Ben met vlagen misselijk, voornamelijk voor en/of na het eten, maar niet echt overgeven ofzo dus mag zeker niet klagen. Wel extreem moe (voor mijn gevoel) maar daar doen dutjes wonderen voor dusse...

@Loeske, inderdaad verschrikkelijk wat er vandaag in Apeldoorn is gebeurd, moet er echt de hele dag al aan denken. Niet te geloven dat iemand zoiets kan doen he! Succes met klussen en hoop voor je dat je net zo'n mooi verjaardagscadeau mag krijgen als Shar. Is volgens mij het   mooiste wat je kunt ontvangen!

@Anne, meis hoe is het met je? Hoop voor je dat je cyclus weer normaal op gang komt. Heb je het al een beetje verwerkt? Dan hier die nieuwe zwangeren ineens om je heen, tuurlijk ben je blij voor je, maar lijkt me ook wel moeilijk. Take care meis!!!

@Jt, meis wat is dat lang geleden zeg (voor mijn gevoel misschien langer dan het is hoor) Fijn dat alles goed met je gaat. Dat moe, moe , moe komt me erg bekend voor. Doe er al ruim half uur over om dit berichtje te typen. Pffff, maar was zo lang geleden dus moest echt ff iedereen wat laten horen. Goed op jezelf passen he! Je rust nemen en voor jezelf zorgen!

@Kidsvos, wat leuk zeg, een ander huis. Vooral die inrichting en dan met name het afstylen vind ik altijd super!!! En je NOD komt ook al zooo dichtbij.. Hoe voel je je? Heb je al kwaaltjes/klachten? Duim voor je!!!

@Mamaski,van harte welkom hier, klets lekker mee, het is hier gezellig en met vlagen nogal vruchtbaar dusse...join the club!!!

Wel een heerlijk vruchtbaar forum hier he meiden!!! Houden zo!!!

Een hele dikke knuffel Svtje

hey stefanie,

hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap
ik zie dat je op 5 januari 2010 bent uitgerekend dan zijn we even ver beide ik ben zelf ook op 5 januari 2010 uitgerekend
verder kan ik het nog steeds niet bevatten dat er een kleintje in mijn buik is aan het groeien.
heb momenteel nachtdienst en valt me toch wel een klein beetje zwaar is toch een ander ritme dan wat je normaal gewend   bent.

meiden die wachten heel veel succes met wachten ik duim voor jullie en steek een kaarsje aan.
alle klussers klus ze.
alle meiden die ong zijn geworden op naar de volgende ronde

dikke kus shar

Terug
Bovenaan