wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 3

hey meiden ben vanovhtend naar de verloskundige geweest heb helaas geen echo gehad maar heb wel het hartje horen kloppen helemaal geweldig ben vandaag precies 13 weken. bloeddruk was goed en ijzer was uitmuntend dus alles gaat goed volgende afspraak is 27 mei en dan weer hartje luisteren en met 20 weken een echo maar dat duurt me te lang dus ga belle of ik eerder een echo mag.

liefs miepie

ps zit niet thuis achter de comp vandaar dat me banner er niet bij staat haha

Goeiemiddag allemaal,

GEFELICITEERD schar!!! super geniet ervan.

Nou hier nog steeds  GEEN ongi en er ligt een test te wachten in het kastje maar durf niet hihi.
Had gister en vamorgen wel het idee dat mijn koffie anders smaakte en er een beetje misselijk van werd.
De afgelopen 4 nachten ook wakker geworden en dan even iets moet gaan drinken en plassen maar ach weet niet of het iets zegt.
Heb vamorgen maar lekker heel ons huisje gepoetst en morgen vroeg weer lekker werken half dagje even gedachtens ergens anders opzetten.
Hoop zo dat ik zondag (ga ik test doen mocht er nog geen ongi zijn) een smilie neer mag zetten hier.

Sorry dat ik eigenlijk alleen over mezelf type maar ppff vind het zo spannend hihi.
Liefs Schuerke

Hoi allemaal,

Nou hier nog geen ongi hoor. Ik heb soms het gevoel ongi te worden dus wacht maar af. Van die gekke krampejes, heel kort. Normaal als ik ongi word gaat het anders: dag ervoor moet je niets tegen me zeggen want dan schiet ik uit mijn slof. De dag zelf altijd even wat zweterig (vlak voor ik ongi wordt en weet dan  altijd naar de wc  gaan anders gaat het niet goed. Dit had ik gister maar er was een veegje bruinig dat je eiegnlijk  geen veegje mag noemen)  en ongikramp en dan ongi. De kramp houd dan licht aan die dag. Ik snap er niets van en je hoopt zo he, maarja zal morgen wel ongi worden ofzo. Langere cyclus denk ik, hoop ik niet.  
In ieder geval niets overduidelijks  wat verder wijst op zwangerschap.

@ Svtje heb je geen internet op dit moment? je mist wat hoor hier!!

@ kidsvos, lekker alles nieuw en fris straks. Hoop voor je dat je dat mag delen met een nieuw komer in huis.

@Pooh aaaach wij lopen gelijk en had het wel een giller gevonden allebei positief maar ja op naar de volgende ronde. Succes alvast.

@mamamski welkom en breng wat geluk mee. Al lijkt het idd wel een beby boom hier ha ha. daar hou ik wel van net als de rest.

@sukkie ik hoop dat je wat opknapt van dat  shoppen. We hebben gewoon zomer weer nodig met veel zon daar knappen de meesten wel van op. (Tip spirulina heb ik een poosje gebruikt toen het niet zo  lekker ging. Lichamelijk en geestelijk geeft het je net dat zetje)

@Senorita. Wat voor taart ga je maken? Ik heb laats monchou taart gemaakt ergggg lekker  je moet hier banaan op de koekbodem op doen is  (ie nog lekkerder naar mijn mening hoor)

@miepie. Volgens mij moet jij weer genoten hebben bij de verloskudige. Het lijkt me echt bijzonder. Ga je ook een pret echo laten maken?  Fijn dat alles goed gaat hoor!!

@schuerke, Spannend he. Dat jij  het geduld hebt niet te testen zeg pff.  Ik had gister  

Liefs  Stefanie.

@miepie
 jammer geen echo maar wel weer lekker het hartje gehoord das ook weer fantastie' s om te horen.
@baby23
spannend  hoor die wachtdagen.

inderdaad erg leuk alles weer fris inrichten.
en zal ook erg leuk zijn als er 1 kindje opkomst is.
gaan er iedergeval er alvast beetje rekening mee houden.
de oudste gaat naar de zolder (kan een hobbykamer of slaapkamer van worden gemaakt) en dan hebben we nog 3 slaapkamers over op de eerste verdieping. de kleinste kamer wordt dan babykamer( mocht het zwanger worden gewoon lukken)
die doen we eerst gewoon beetje neutral. zeg wel dat het de waskamer of logeerkamer wordt haha.
groetjes van mij

Eeeeeey meiden!!

Dat is weer even geleden dat ik gereageerd heb! Als je werkt schiet dat er echt bij in, wel jammer, want het is hier reuze gezellig!

Shar en Marijke!!! Wat een goed nieuws!! Marijke, jou heb ik al gefeliciteerd, kvond het zoooo leuk om te horen!!! Shar!! Wat geweldig zeg!! En nu maar genieten!!!

We zijn inmiddels echt al een vruchtbaar clubje zeg! En er kan nog meer bij....tralala!

Hier is het vrij rustig. Ben wel heel benieuwd hoe ver ik nu in werkelijkheid ben, tis allemaal erg vaag nog. Ik begin nu wel flink te groeien!!! En verder moe moe moe moe... maar dat is dan ook alles, kheb echt weinig kwaaltjes...lucky me!

Meiden, succes met klussen, sterkte met wachten (dat zijn er nu best wel wat...!! hoop dat er snel positieve testen komen!!) en de zwangeren onder ons: GENIET!!! Voor je het weet zitten die  9 maanden erop en daarna gaat het helemaal snel! Ons mannetje is al weer bijna een jaar!! zoooooo leuk allemaal!

Nou, morgen lekker koninginnedag vieren. Gezellig!! Fijne dagen allemaal!!

liefs j-t

Hoi dames

Pfff een kameraad van mijn mannetje is er even verteld die net dat die vader word zijn vriendin is 12 week heen andere vrienden van ons 13 week heb nu dan weer zo,n moment van ik willll oookkk.
Nou ja mijn ong is nu wel mooi regelmatig dus lekker aan het klussen volgende week zei al tegen mijn mannetje een week lang gaan we ff flink klussen ha volgens mij was die wel mee eens hij wil nu ook wel heel graag.
Het is wat die baby kriebels.
Moest ff vertellen.
Ga zo naar het centrum hebben hier nacht voor koningin dag altijd feest kunnen het lopen doen dus ga mooi ff borreltje drinken toch ong geworden vandaag.

Liefs pooohhh

hey meiden!!!!!!

@ baby23/kidsvos : ja het was super om het hartje te horen ze kon hem eerst niet vinden dus ik was al bang maar toen hoorden we hem gelukkig en 11 mei hebben we een echo dus dan kunnen we het weer zien. Zo apart en leuk allemaal om mee te maken joh.
@pooh: ik snap hoe je je voelt meis het gebeurt overal om je heen en je wil het zo graag maar meid eens zegt die test ook tegen jou dat je zwanger bent bij de 1 duurt het ene jaar bij de ander is het zo gebeurd
@ svtje: hey meis hoe is het gisteren gegaan bij je schoonouders? ben zo benieuwd!!!!

Zo vandaag nog lekker een dagje thuis beetje aan rommelen en morgen weer een halve dag werken ben benieuwd hoe ik het ervan af breng.

liefs miepie

Hee allemaal!

@poohh, ik snap dat helemaal dat je echt kriebels krijgt als je dat zo in je omgeving hoort, in de mijne lijkt het wel alsof iedereen zwanger is!!
Maar t is zoals Jt zegt, als onze tijd er is zullen we ook driedubbeldwars genieten en dan zijn we t wachten denk ik snel vergeten!

@jt; passen je kleren je nog dan? Had je t nou al tegen iemand verteld? Als dat niet zo is dan zal je wel snel moeten he als je buikje zo hard gaat!

@miepie, zo te horen gaat t allemaal lekker bij jou! mooi zo!

@baby23 en shuerke, ik duim voor jullie meiden, geen ongi is mogelijk zwanger! Positief denken!!!
Hierbij krijgen jullie wat positieve sterren van mij ********************* ********************

@iedereen, een fijne koninginnendag (wie t gaat vieren dan,,)

Terug
Bovenaan