wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 3

ik heb het schema aan gepast.
ik ben ZWANGER!
yes yes
heb gisteren een test gehaald.
en vanochtend de test gedaan en ja hoor 2 strepen haha.
ik was eerst al om 6 uur vanochtend wakker en kon niet slapen ik dacht zal ik naar beneden gaan en de test doen toch niet gedaan dacht wacht tot me man s wekker gaat dan ga we er tegelijk uit.
de test gedaan en ja hoor 2 strepen.
was  2  avonden  geleden  ook ineens zo moe.
ben nog steeds verbaasd en ook nog eens snel zwanger geworden.
groetjes van mij.
van oor tot oor heb ik een smile op mijn gezicht.

Woooow, nog een zwangere bij!!  Super!!
GEFELICITEERD  Kidsvos, wat ben ik blij voor jullie.

2de ronde, goed gedaan!

Ik zie dat je al twee kindjes hebt, hou oud zijn ze?

Liefs, Dora

Goedemorgen allemaal,

Even snel een berichtje voor ik ga werken.
Vanacht is het dan toch gebeurd ben ongi geworden misschien ook maar beter ook dan al die onzekerheid.

@kidsvos GEFELICITEERD meid geniet ervan samen met je mannetje.

Verder heb ik even niet zoveel te melden.
Fijne dag hoop dat het wel iets beter weer gaat worden.
Liefs Scheurke

@kidsvos; mooi gedaan! GEFELICITEERD, wat zul je je blij voelen  nu, en dat idd al zo snel, had je dat bij je andere zwangerschappen ook?
Door jou is mei nu ook een vruchtbare maand, misschien net zoals april?
Geniet ervan, zeker van die eerste paar onwerkelijke dagen!
Trouwens, nou weet je wel waar die opvliegers vandaan kwamen..;)

@dora; wat ga je studeren? of zeg je dat liever niet? Kan me wel voorstellen dat t even moeilijk gaat worden maar ik lees dat je alles al supergoed geregeld hebt.

@schuerke, wat jammer nou! maar ja, je hebt gelijk je bent van die onzekerheid af! Lange cyclus nu he! Hoop voor je dat de volgende wat korter wordt (eigenlijk natuurlijk helemaal geen ongi zou t beste zijn)

@sv; jij staat in iedergeval niet zo snel in de file he! Voel je je nog niet veel beter dan? Hoe is t met die buikpijn die je had, is die helemaal weg?

@senorita; hoe staat t met jou zwangerschap? al kwaaltjes, worden je broeken al kleiner?

@lynn, je nod al gehad? Laat even horen of het  of  was..?

@belgisch, heb je kwaaltjes of rare dingen? zie dat je nod een dag voor de mijne is, kunnen we samen in spanning zitten ;)

Meiden, ik ga er van door, nog een hoop te doen!

@marijke; voorbereidingen voor moederdag al klaar? dan gingen jullie het toch vertellen he? Ben benieuwd hoe jullie dat doen, halen we misschien nog ideetjes uit!

@miepie

goeiemorgen allemaal
@kidvos VAN HARTE GEFELICITEERD MEID
hoop dat je nie al te veel last zal hebben van kwaaltjes en idd super vlug gegaan was dat de vorige keren ook?

voor de rest de meiden die op het wachtbankje zitten ZET M OP
hier is het in iedergeval lekker  rustig heb net mezelf en mn kleine meid aangekleed   na een super slome ochtend lekker ontbijten saampjes (mijn man is smorgens meestal al vroeg weg)  en dadelijk boodschapen doen voor de rest zit ik vandaag op de 11e dag van mn cyclus en zijn we druk ant klussen maar dat is voor ons geen straf
en hoop ik ook zeer snel bij de zwangeren te mogen horen

veel liefs voor iedereen indysmama

hey kidsvos van harte gefeliciteerd meid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
weer een zwangere erbij leuk leuk leuk.

verder heb ik op dit moment ff niet zoveel te melden me ouders hebben zojuist hun hond laten inslapen blijft moeilijk dat soort dingen.

liefs miepie

Hai Sukkie, ik ga Franse taal en cultuur studeren. Ik spreek de taal al goed omdat ik vroeger anderhalf jaar in Parijs heb gewoond en het daarna ook  bijna 1 jaar  heb gestudeerd aan de Hogeschool. Helaas ben ik er door omstandigheden mee gestopt. Ik zou het echt zonde vinden als ik met  mijn kennis  van Frans  en mijn voorliefde  voor Frankrijk niets zou doen. Ik zou in de toekomst als vertaalster willen werken maar wie weet bedenk ik me wel in de loop van de studie en ga toch een andere kant op zoals lesgeven of werken bij een culturele instelling. Eerst  maar even zien hoe het gaat en niet te ver vooruit denken/plannen.
@Svtje. Wat gezellig dat je met je man samenwerkt en altijd samen bent. Ik zou voor de dagen op kantoor niet te vaak ja tegen zeggen inderdaad, zeker als je niet helemaal lekker bent en gauw vermoeid raakt. Tijdens de zwangerschap gaat rust en gezondheid boven alles. Ik hoop dat jou zwangerschap goed verloopt en dat je over  ca. 30 weken een gezond kindje hebt in je armen  en je een fulltime mama  kan zijn  zoals je wenst :)
@Schuerke. Jammer van je ongi maar onzekerheid is weg en dat is fijn. Van mij mag  het zonnetje ook gaan schijnen en mag het ook wat warmer worden. Het is gewoon koud buiten, brrrr.
Fijne dag allemaal, Dora

Goedemorgen allemaal,

Kidsvos, super joh! Gefeliciteerd en al zo snel. Geniet er lekker....

Schuerke, wat een klap moet dat voor je zijn zeg, hopelijk is het nog in een vroeg stadium en kunnen ze er wat aan doen. Zal aan je denken...
En helaas zie ik dat je ongi bent geworden.

Sanne, jammer dat je ongi bent geworden, maar wel netjes 27 dagen. En nu vol goede moed naar de volgende ronde.

Sv'tje, fijn dat er niks te zien was, kan me voorstellen dat je naar een huisarts bent geweest, ik had ws hetzelfde gedaan.
Is je spierpijn nu wel over of minder?
Hopelijk blijft het ook zonder spugen voor je en worden de kwaaltjes niet erger.

Dora wat een moedige stap om een studie op te pakken!

Sukkie we schelen inderdaad 1 dag, tenminste als ik het goed heb. We zullen zien.
Heb jij al ergens last van? In tegenstelling tot de volgende keer heb ik wat gevoelige tepels en weer zo'n zeurend gevoel onder in mn buik (sinds maandag op dinsdagnacht), maar ga nergens vanuit. Dit had ik namelijk ook vorige maand toen ik zwanger bleek te zijn en toch een paar dagen later ongi werd. Verder heb ik sinds een paar dagen een chocoladeverslaving, maar dit is misschien wel om de spanning tegen te gaan?? (vind het toch erg spannend weer).
We gaan maar voor elkaar duimen en hopen dat het snel volgende week is...

Verder iedereen die ik vergeten ben veel succes met alles!

Liefs Anne

Terug
Bovenaan