wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 3

Hoi Miranda
Welkom hier op het forum!
Tuurlijk mag je gezellig mee kletsen, hoe meer zielen, hoe meer........
Het zal wel super zijn als je weer zo snel zwanger mag zijn en kan me je angst best voorstellen, zo'n keizersnede is toch een behoorlijke ingreep.

Schuerke, spannend joh! Ben zo benieuwd morgen, hopelijk test je vet positief en zie je geen roze afscheiding meer. Ga heel erg voor je duimen, hopelijk slaap je een beetje vannacht?!

Miepie, fijn dat het beter met je gaat en hopelijk blijft dat ook zo.

Kidvos en Sanne, ga ook voor jullie duimen dat jullie eerdaags met positief nieuws komen, zal wel erg leuk zijn.

Sv'tje. Bedankt voor je lieve berichtje, als het aanhoudt ga ik het haar idd toch maar vertellen, maar zal ik haar wel zeer duidelijk maken dat ik het super voor haar vind.
Nog een kleine week als het goed is tot mijn nod, wordt nu toch wel weer erg spannend. We hebben flink geklust, dus het zou eventueel opnieuw kunnen en anders gaan we gewoon weer verder.
Gaat met jou alles verder oke?

Verder gaat met mij alles prima, afgelopen weekend twee keer gebarbequed.
Was het barbequen verder wel gezellig Marijke, ondanks je naderhand wat misselijk was en buikpijn had?
Morgen lekker een dagje vrij, we gaan gezellig met mijn schoonfamilie en malief naar de Efteling, heb er erg veel zin in, hopelijk werkt het weer een beetje mee.
Gelukkig ook as weekend lekker druk, dus veel afleiding, want als het goed is is maandag of dinsdag mijn nod, hopelijk blijft deze uit, maar ik wil sowieso wachten met testen tot het andere weekend mocht het uitblijven en dan nog kan ik niet meteen heel blij zijn denk ik....maar ach we zien wel.

Iedereen veel succes en hopelijk mogen er een aantal meiden eerdaags positief testen!

Liefs Anne

Goedemorgen allemaal,

Net maar weer even een testje gedaan en negatief.
Maar tot nu toe geen ongi dus kan nog altijd maar ik zou het niet zo erg vinden als komt mijn ongi nu.
Kreeg gister erg vervelend nieuws te horen.
Bij mijn moedertje hebben ze plekken gevonden in haar dikke en dunne darm (kanker) dus dat was even heel erg schrikken en voor volgende week vrijdag weten we meer (uitgezaaid, hoe te behandelen enz).
Dus door de stress die je nu natuurlijk heb zal het misschien ook wel weg blijven maar stiekem houden we hoop zwanger zijn hihi.

Iedereen een fijne dag en sorry heb niet gelezen hoe het nu met iedereen is en de laatste ontwikkelingen maar dat doe ik een andere x wel weer.
Liefs Schuerke

Hoi Schuerke,

Sterkte met je moeder, heftig nieuws.  Ik hoop dat het niet is uitgezaaid.

Stefanie en Shar, jullie heb ik nog niet gefeliciteerd dus bij deze: GEFELICITEERD!! Mogen jullie een fijne en gezonde zwangerschap tegemoet gaan meiden.

Ik hoop dat ik me binnenkort ook  bij de zwangeren  aan kan sluiten.  Nog 10 dagen tot mijn nod, we zien wel, we hebben goed geklust in ieder geval, hihi.  Ik probeer er niet te veel bij stil te staan en wellicht dat ik om die reden niet zo vaak reageer. Wel lees ik altijd mee, zeker een keer per dag kijk ik even op het forum om te zien of iemand heugelijk nieuws heeft.

Ik zie dat er een paar moeders zich hebben aangemeld. Leuk, welkom. Ik probeer ook van  een tweede kindje zwanger te raken.

Lieve groetjes aan allemaal.

x Dora

@schuerke, wat een vreselijk nieuws zeg! ik denk aan je!

@belgisch, lekker naar de efteling! hoop dat je weer beter is dan hier want t regent!

Misschien dat ik vandaag nog een keer uitgebreider reageer

lieve schuerke wat een vreselijk nieuws ik wens jou en je familie de komende tijd veel sterkte liefs miepie

Hallo!

@Scheurke, Wat erg! veel Sterkte!!

Ben vanacht ongi geworden.. ging uit van de 9e omdat mijn 1e cyclus na de pil 31 dagen was... maar vanacht op dag 27 ongi geworden. Hoop dat het nu wat regelmatiger word! die 31 dagen zullen de 1e keer vast ontwenning zijn van de pil.,

Dus vol goede moed op naar Ronde 3!!

Liefsxx

Terug
Bovenaan