A
Anoniem
Guest
Hey Kidsvos,
Wat een supernieuws zeg!!! In blijde verwaching meid, van harte gefeliciteerd met deze vreugdevolle gebeurtenis, geniet er lekker van!!!
@Schuerke, balen meis dat je toch ongi geworden bent. Hoop dat je niet al te verdrietig bent. Als het zo is, gewoon lekker van je afschrijven he, wij zijn er voor je hoor!!! Sterkte ook met je moeder. Wat is je nieuwe NOD datum?
@Sanne, wat is jou nieuwe NOD datum? Dan kunnen we het schema ff aanpassen.
@Sukkie, nee in de file staan is er voor ons eigenlijk nooit bij,tenzij we met een aantal schepen tegelijk bij de sluis aankomen, maar das niet zooo vaak. Mijn buikpijn is gelukkig veel minder, nog af en toe met opstaan of gaan zitten ofzo, maar zullen wel echt mijn buikspieren zijn. Wel last van avondmisselijkheid... zit echt vreemd in elkaar. Nog maar 4 daagjes.... tel met je mee af hoor meis!!!
@Chanti, is inderdaad weer lang geleden, en zoals Sukkie al zei we denken aan je hoor!
@Lynn, hoe is het met jou meis? Je zei al dat je wat afstand zou nemen van het forum, dus we nemen je niks kwalijk hoor, gewoon benieuwd naar je!!!
@Indysmama, veel klusplezier!
@Mie_pie, 14 weken alweer whoho!!! Vervelend hoor, van de hond van je ouders, zulke dingen zijn nooit leuk.
@Dora, wow franse taal en cultuur, ik bewonder je! Was echt heel slecht in frans. Toen ik het kon laten vallen heb ik dat dan ook meteen gedaan. Echt super van je! Heb wel spaans gedaan, vond ik erg leuk en gelukkig wat makkelijker dan frans, maar ja zo'n jaar spaans zakt ook snel weer weg helaas. Je hebt zelfs in Parijs gewoond, in de stad van de liefde. Ik ben er nog nooit geweest, ja in Eurodisney maar das niet bij de Eiffeltoren natuurlijk. Wil ik altijd nog een keertje heen. Misschien leuk om tijdens de zwangerschap een weekendje te plannen met mijn mannetje.
@Belgies, duim voor je hoor meis!!! Hoop zo op positief nieuws van jou kant. Tja..wat de dokter betreft ik neem dan liever het zekere voor het onzekere, nu ook weer 2 weken aan boord en dan kun je ook even geen dokter bezoeken dus ben wel weer gerustgesteld.
@Senorita, mis je hier!!! Alles goed meis? Weet je inmiddels je uitgerekende datum al? Ff voor het schema te updaten!
@Marijke, mijn internet viel uit gisteraaf, heel irritant, dus kon je niet meer mailen/msnen. Ga straks nog ff op ons topic reageren hoor!
Zo schema ook nog even aangepast, denk dat we door mijn schuld namelijk het laatste tabelltje kwijtgeraakt waren, de afspraken... die er even bijgevoegd. Schuerke een gegeven helaas. Bij kidsvos ben ik maar zo vrij geweest om er 3 smileys van te maken, gezien de rest er ook 3 heeft.
naam
leeftijd
ronde
kindje
laatste ongi
chanti_85
24
1
1
19 maart
nod's april
naam
leeftijd
ronde
kindje
verwachte nod
schippersvrouwtje 1984
24
6
1
2 april
midanie
25
1
1
10 april
15 april
dejong1970
38
2
2s
12 april
channiel30
31
2
1
22 april
lynn
29
2
1
21 april
loeske86
21
2
1
23 april
19 april
kwisjuh
29
2
1
25 april
26 april
marijke_en_richard
21
3
1
25 april
schuerke
26
3
1
27 april
6 mei
stefanie (baby23)
23
2
1
28 april
poohh
24
2
1
28 april
nod's mei
kidvos
22
2
3
2 mei
shar25
25
2
1
5 mei
sanne88
21
2
1
9 mei
5 mei
anne/belgies
28
4
1
12 mei
sukkie_85
23
3
1
13 mei
rianne_82
26
2
1
14 mei
midanie
25
2
1
15 mei
dora the explorer
30
2
2
15 mei
loeske86
22
3
1
17 mei
zonnetje4
25
1
2
20 mei
kwisjuh
29
3
1
27 mei
poohh
24
3
1
28 mei
zwangeren
naam
wil je weten wat het word?
mogen wij weten wat het word?
uitgerekende datum
_mie_pie
ja toch wel haha
van mij wel
04-11-09
senorita
weet ik nog niet
als ik het weet, weten jullie het ook
?
j-t
ja, maar man niet
nee, ik weet het zelf ook niet
27-11-09
schippersvrouwtje
ja, maar man niet
07-12-09
channiel
Vriend niet, ikzelf ben wel errug nieuwschierig, maar wil het uiteindelijk toch maar niet weten, des te mooier is de verrassing. (ik zou mijn mond toch niet kunnen houden....)
marijke_en_richard
jaaaaa denk niet dat ik het af kan wachten
ja hoor
03-01-2010
shar25
jaaaaaaa
jaaaaa
05-01-2010
stefanie/baby23
05-01-2010
kidsvos
afspraken bij verloskundige
naam
datum
waarvoor?
_mie_pie
25-03-09
29-04-09
11-05-09
27-05-09
1ste afspraak
verloskundige hartje horen kloppen
echo!!!!!
verloskundige
j-t
14-05-09
controle huisarts
senorita
21-04-09
2de echo
schippersvrouwtje
over 3 wk
termijn echo
channiel
?
?
marijke_en_richard
29-04-09
naar huisarts 10.15
shar25
29-04-09
naar huisarts 08.00
stefanie/baby23
kidsvos
@Stefanie & Kidsvos, als er bij jullie afspraken gepland gaan worden, kunnen jullie ze invoeren in het schema, dan zijn we met z'n allen op de hoogte, leuk om mee te leven met elkaar.
@Marijke... ik heb het laatste tabelletje bij Stefanie niet helemaal okay zie ik, weet niet of jij dat kunt veranderen? Sorry!!!
@Alle wachters Keep my fingers crossed!!!
@Alle klussers, maak er wat van!!!
@Alle meiden die ongi zijn, snel maar weer op naar een volgende nieuwe ronde met mooie nieuwe kansen!!!
@Alle zwangeren, geniet ervan,hopelijk niet al teveel kwaaltjes!!!
Veel liefs Svtje
Wat een supernieuws zeg!!! In blijde verwaching meid, van harte gefeliciteerd met deze vreugdevolle gebeurtenis, geniet er lekker van!!!
@Schuerke, balen meis dat je toch ongi geworden bent. Hoop dat je niet al te verdrietig bent. Als het zo is, gewoon lekker van je afschrijven he, wij zijn er voor je hoor!!! Sterkte ook met je moeder. Wat is je nieuwe NOD datum?
@Sanne, wat is jou nieuwe NOD datum? Dan kunnen we het schema ff aanpassen.
@Sukkie, nee in de file staan is er voor ons eigenlijk nooit bij,tenzij we met een aantal schepen tegelijk bij de sluis aankomen, maar das niet zooo vaak. Mijn buikpijn is gelukkig veel minder, nog af en toe met opstaan of gaan zitten ofzo, maar zullen wel echt mijn buikspieren zijn. Wel last van avondmisselijkheid... zit echt vreemd in elkaar. Nog maar 4 daagjes.... tel met je mee af hoor meis!!!
@Chanti, is inderdaad weer lang geleden, en zoals Sukkie al zei we denken aan je hoor!
@Lynn, hoe is het met jou meis? Je zei al dat je wat afstand zou nemen van het forum, dus we nemen je niks kwalijk hoor, gewoon benieuwd naar je!!!
@Indysmama, veel klusplezier!
@Mie_pie, 14 weken alweer whoho!!! Vervelend hoor, van de hond van je ouders, zulke dingen zijn nooit leuk.
@Dora, wow franse taal en cultuur, ik bewonder je! Was echt heel slecht in frans. Toen ik het kon laten vallen heb ik dat dan ook meteen gedaan. Echt super van je! Heb wel spaans gedaan, vond ik erg leuk en gelukkig wat makkelijker dan frans, maar ja zo'n jaar spaans zakt ook snel weer weg helaas. Je hebt zelfs in Parijs gewoond, in de stad van de liefde. Ik ben er nog nooit geweest, ja in Eurodisney maar das niet bij de Eiffeltoren natuurlijk. Wil ik altijd nog een keertje heen. Misschien leuk om tijdens de zwangerschap een weekendje te plannen met mijn mannetje.
@Belgies, duim voor je hoor meis!!! Hoop zo op positief nieuws van jou kant. Tja..wat de dokter betreft ik neem dan liever het zekere voor het onzekere, nu ook weer 2 weken aan boord en dan kun je ook even geen dokter bezoeken dus ben wel weer gerustgesteld.
@Senorita, mis je hier!!! Alles goed meis? Weet je inmiddels je uitgerekende datum al? Ff voor het schema te updaten!
@Marijke, mijn internet viel uit gisteraaf, heel irritant, dus kon je niet meer mailen/msnen. Ga straks nog ff op ons topic reageren hoor!
Zo schema ook nog even aangepast, denk dat we door mijn schuld namelijk het laatste tabelltje kwijtgeraakt waren, de afspraken... die er even bijgevoegd. Schuerke een gegeven helaas. Bij kidsvos ben ik maar zo vrij geweest om er 3 smileys van te maken, gezien de rest er ook 3 heeft.
naam
leeftijd
ronde
kindje
laatste ongi
chanti_85
24
1
1
19 maart
nod's april
naam
leeftijd
ronde
kindje
verwachte nod
schippersvrouwtje 1984
24
6
1
2 april
midanie
25
1
1
10 april
15 april
dejong1970
38
2
2s
12 april
channiel30
31
2
1
22 april
lynn
29
2
1
21 april
loeske86
21
2
1
23 april
19 april
kwisjuh
29
2
1
25 april
26 april
marijke_en_richard
21
3
1
25 april
schuerke
26
3
1
27 april
6 mei
stefanie (baby23)
23
2
1
28 april
poohh
24
2
1
28 april
nod's mei
kidvos
22
2
3
2 mei
shar25
25
2
1
5 mei
sanne88
21
2
1
9 mei
5 mei
anne/belgies
28
4
1
12 mei
sukkie_85
23
3
1
13 mei
rianne_82
26
2
1
14 mei
midanie
25
2
1
15 mei
dora the explorer
30
2
2
15 mei
loeske86
22
3
1
17 mei
zonnetje4
25
1
2
20 mei
kwisjuh
29
3
1
27 mei
poohh
24
3
1
28 mei
zwangeren
naam
wil je weten wat het word?
mogen wij weten wat het word?
uitgerekende datum
_mie_pie
ja toch wel haha
van mij wel
04-11-09
senorita
weet ik nog niet
als ik het weet, weten jullie het ook
?
j-t
ja, maar man niet
27-11-09
schippersvrouwtje
ja, maar man niet
07-12-09
channiel
Vriend niet, ikzelf ben wel errug nieuwschierig, maar wil het uiteindelijk toch maar niet weten, des te mooier is de verrassing. (ik zou mijn mond toch niet kunnen houden....)
marijke_en_richard
jaaaaa denk niet dat ik het af kan wachten
ja hoor
03-01-2010
shar25
jaaaaaaa
jaaaaa
05-01-2010
stefanie/baby23
05-01-2010
kidsvos
afspraken bij verloskundige
naam
datum
waarvoor?
_mie_pie
25-03-09
29-04-09
11-05-09
27-05-09
1ste afspraak
verloskundige hartje horen kloppen
echo!!!!!
verloskundige
j-t
14-05-09
controle huisarts
senorita
21-04-09
2de echo
schippersvrouwtje
over 3 wk
termijn echo
channiel
?
?
marijke_en_richard
29-04-09
naar huisarts 10.15
shar25
29-04-09
naar huisarts 08.00
stefanie/baby23
kidsvos
@Stefanie & Kidsvos, als er bij jullie afspraken gepland gaan worden, kunnen jullie ze invoeren in het schema, dan zijn we met z'n allen op de hoogte, leuk om mee te leven met elkaar.
@Marijke... ik heb het laatste tabelletje bij Stefanie niet helemaal okay zie ik, weet niet of jij dat kunt veranderen? Sorry!!!
@Alle wachters Keep my fingers crossed!!!
@Alle klussers, maak er wat van!!!
@Alle meiden die ongi zijn, snel maar weer op naar een volgende nieuwe ronde met mooie nieuwe kansen!!!
@Alle zwangeren, geniet ervan,hopelijk niet al teveel kwaaltjes!!!
Veel liefs Svtje