A
Anoniem
Guest
hoi meiden
het is hier heel erg stil op het forum zeg! zou svtje geen internet hebben haha
hier gaat alles wat minder dan voorheen ben zo verschrikkelijk misselijk vandaag niet te filmen en of dat niet genoeg was kreeg ik vanmorgen een huilbui van een uurtje of 3 haha maar dat ging over en dacht ja het gaat aardig nee hoor weer misselijk en nu ook nog maagzuur wat omhoog komt dus stond net al boven de pot ( noem hem nog net geen vriend) heb dus duidelijk te hard gelachen om miepie en die heeft nu met recht ook lekker iets om te lachen. meis neem alles terug
@loeske
ik kan me heel goed voorstellen dat je jarloers ben op al die zwangeren maar meis ik duim voor je dat jij ook snel die smile hebt
@scheureke
hoi meis
hoe is het met je? hoop dat je vandaag toch een beetje goed nieuws hebt gehad meis
heb heel de dag aan je gedacht
@lynn
wat jammer van je ongi mischien deze ronde want het is hier idd vruchtbaar
bedankt voor je felicitatie meis en we blijven aan je denken hoor je hoort erbij
@ svtje
hoop dat je snel weer online kan haha
alle wachters ondanks al het positieve nieuws hier vergeet ik jullie niet hoor
alle klussers succes en vergeet niet dat het met plezier moet gaan
@chanti
hoe is het met je meis?
nog steeds niets te bekennen van die ongi meis ik denk aan je
xxx
het is hier heel erg stil op het forum zeg! zou svtje geen internet hebben haha
hier gaat alles wat minder dan voorheen ben zo verschrikkelijk misselijk vandaag niet te filmen en of dat niet genoeg was kreeg ik vanmorgen een huilbui van een uurtje of 3 haha maar dat ging over en dacht ja het gaat aardig nee hoor weer misselijk en nu ook nog maagzuur wat omhoog komt dus stond net al boven de pot ( noem hem nog net geen vriend) heb dus duidelijk te hard gelachen om miepie en die heeft nu met recht ook lekker iets om te lachen. meis neem alles terug
@loeske
ik kan me heel goed voorstellen dat je jarloers ben op al die zwangeren maar meis ik duim voor je dat jij ook snel die smile hebt
@scheureke
hoi meis
hoe is het met je? hoop dat je vandaag toch een beetje goed nieuws hebt gehad meis
heb heel de dag aan je gedacht
@lynn
wat jammer van je ongi mischien deze ronde want het is hier idd vruchtbaar
bedankt voor je felicitatie meis en we blijven aan je denken hoor je hoort erbij
@ svtje
hoop dat je snel weer online kan haha
alle wachters ondanks al het positieve nieuws hier vergeet ik jullie niet hoor
alle klussers succes en vergeet niet dat het met plezier moet gaan
@chanti
hoe is het met je meis?
nog steeds niets te bekennen van die ongi meis ik denk aan je
xxx