wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 3

hoi meiden

het is hier heel erg stil op het forum zeg! zou svtje geen internet hebben haha
hier gaat alles wat minder dan voorheen ben zo verschrikkelijk misselijk vandaag niet te filmen en of dat niet genoeg was kreeg ik vanmorgen een huilbui van een uurtje of 3 haha maar dat ging over en dacht ja het gaat aardig nee hoor weer misselijk en nu ook nog maagzuur wat omhoog komt dus stond net al boven de pot ( noem hem nog net geen vriend) heb dus duidelijk te hard gelachen om miepie en die heeft nu met recht ook lekker iets om te lachen. meis neem alles terug ;)

@loeske
ik kan me heel goed voorstellen dat je jarloers ben op al die zwangeren maar meis ik duim voor je dat jij ook snel die smile hebt

@scheureke
hoi meis
hoe is het met je? hoop dat je vandaag toch een beetje goed nieuws hebt gehad meis
heb heel de dag aan je gedacht

@lynn
wat jammer van je ongi mischien deze ronde want het is hier idd vruchtbaar
bedankt voor je felicitatie meis en we blijven aan je denken hoor je hoort erbij

@ svtje
hoop dat je snel weer online kan haha

alle wachters ondanks al het positieve nieuws hier vergeet ik jullie niet hoor
alle klussers succes en vergeet niet dat het met plezier moet gaan

@chanti
hoe is het met je meis?
nog steeds niets te bekennen van die ongi meis ik denk aan je

xxx

Hey lieve meiden,

Heb jullie gemist!!! Kan gelukkig weer online, internet valt af en toe nog weg, dus ga proberen om een berichtje te plaatsen.

Ben behoorlijk misselijk geweest afgelopen dagen, met name in de avond, na het eten tot bedtijd zo'n beetje. Gister voort eerst 's ochtends, nog steeds zonder spugen gelukkig. Dus mag zeker niet klagen.

@Schuerke, weet je al meer over je moeder? Hoop echt dat jullie goed nieuws hebben gekregen!!! Denk aan je meid! Kan je helaas niet helpen met ervaring mbt temperaturen of ovulatietesten, maar er zijn vast meiden die dat wel kunnen.

@Lynn, wat fijn dat je er weer even bent! Tuurlijk denken we aan je, je had zelf aangegeven wat afstand te nemen, is ook heel goed te begrijpen. Blij dat het goed met je gaat. Jammer dat je ongi geworden bent, maar nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Heerlijk dat je een fijne vakantie in het vooruitzicht hebt, geniet er lekker van in ieder geval. Wanneer ga je precies?

@Loeske, Leuk zeg, een mooie nieuwe tuin. Erg duur allemaal inderdaad, maar dan heb je ook wat. Spannend hoor meis, je wachtdagen, duim voor je en tel mee af hoor! Leuk dat je een feestje gepland hebt, beetje afleiding! Snap heel goed hoor dat je er een beetje jaloers van wordt, had ik ook wel. Je gunt het iedereen zo, maar je wilt zelf ook zooo graag!!! Jou tijd komt, weet ik zeker!

@Marijke, ik ben er weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!!! Voorlopig ff niet van me af dus. Balen zeg dat je je zo misselijk voelt, hoop dat je je snel weer beter voelt!

Dikke kus voor jullie allemaal, Svtje

heeey meiden sorry dat ik al zolang niet op het forum was maar ik had wat big problems het goede nieuws is dat ik mischien zwanger ben ik ben overtijd en het opgezette aderen in me schaamlippen die ik normaal niet gezien heb en ook ben ik heeeel moe dus spannend morgen ga ik testen :D

groetjes Tats

Hey allemaal,

Ik lees alles mee hoor meiden en ik leef met iedereen mee, duim mee en hoop voor iedereen op goed nieuws!!!
Met mij gaat alles goed. Niet veel klachten af en toe lijkt het dat de misselijkheid op de kop  steekt maar voor ik het zeker weet is het al weer gezakt. Wel  ben ik wat moe en heb ik van die steekjes in mijn buik. Ook lijkt het of mijn buik al opzet.

Hoe voelen de andere zwangeren zich??
Zijn jullie al over namen aan het nadenken en wat denken jullie van baakerpraatjes.
Ik zit namelijk helemaal onder de pukkels  ben benieuwd wat dit zou betekenen.
Oja jullie mogen natuurlijk weten wat het wordt. Ik maak hier geen geheim van ik vind het heerlijk om hier over te praten. Volgende week vrijdag moet ik naar de huisarts.

Liefs Stefanie.  

Hallo Meiden...

Gisteravond kreeg ik in een keer een  vreselijk soort  menstruatie pijn.. Ik dacht echt dat ik ongi werdt want de vorige keer was ik ook eerder ongi geworden..
Maar gelukkig niet :D.. Heb een heeeeeel kleine beetje bloed verloren dus denk dat het de innesteling is geweest, maar het kan nog altijd mis gaan dus hopen dat het allemaal gelukt is en dat ik 16 mei een positieve test heb :D..
Kan niet wachten ..
Gelukkig heb ik morgen genoeg afleiding, heb er echt zin in...

@ marijke... Ik gun het echt iedereen maar zelf wil ik het ook zo graag, probeer er al niet teveel mee bezig te zijn maar soms lukt dat niet. Lief dat je voor me duimt ;)...
Wat vervelend dat je zoveel last heb van misselijkheid :S.. Lijk mij echt het ergste, hou namelijk niet zo van braken...
Hoop dat je je snel beter gaat voelen....

@svtje... Tuinen zijn echt extreem duur maar dan heb ik inderdaad wel wat.. Heb een beetje een dure smaak haha :S.. Hoop dat ik in de zomer lekker buiten in ons nieuwe tuin kan zitten..
Gelukkig gaat alles goed met je en heb je niet al teveel last van je zwangerschaps kwalen.. Behalve misselijkheid dan :S.. Alweer 9 weken ;)....

@ Chantal_21... Leuk dat je er weer bent!! Zal duimen voor je en hoop dat je een positieve test hebt..

Fijne avond allemaal....

Liefs Loeske

Goedeavond allemaal,

Nou deze ronde ga ik maar eens beginnen met temp. zo weten we teminst ongeveer ik mijn ei  heb denk ik.
Maar verder houden we het nu even rustig klussen wel natuurlijk maar zullen er niet zoveel mee bezig zijn de komende weken.

Wat betreft mijn moedertje: Woensdagmorgen MRI scan en Donderdagmiddag CT scan en dan zullen we meer weten hoop ik.
Dus ook afwachten wat dat betreft.

Eerlijk gezegt heb ik nog niet echt alles terug gelezen SORRY allemaal maar denk wel aan jullie allemaal.

Net thuis van het werken en nu lekker weekend.
Nog een fijne avond en tot snel weer.
Liefs Scheurke

Hoi!!

@kidsvos, Van harte gefeliciteerd!! Lekker vruchtbaar stelletje zijn jullie hihi. Fijn hoor!! Dat is beter dan zo lang moeten wachten! Geniet ervan!! Leuk leuk leuk!

@ schuerke
Balen zeg, van je oni. Moed houden en op naar de volgende klusperiode!! Khoop dat de uitslagen van de onderzoeken van je moeder meevallen. Heel veel sterkte toegewenst. Lijkt me moeilijk, het komt nu wel heel dichtbij he...

@marijke! Heel veel succes morgen. Ze zijn vast en zeker heel blij!! En jullie moeten echt stralen he?? Ik duim voor je!!

@indysmama. Hé, jij hebt al een dochter. Hoe oud is ze? Gezellig hoor!

@lynn, nou gelukkig zijn er niet meer teleurstellingen erbij gekomen. Al heb ik vannacht wel gedroomd dat ik een miskraam kreeg. Ik bleef maar bloeden en heb me suf gezocht naar het vruchtje, echt heel naar. Ga je op vakantie of heb je vakantie?? Nou ja, tis beide lekker. Succes met het klussen, ik duim voor je!!

@loeske, je bent wel op de juiste tijd je tuin aan het verbouwen!! Dan is tie hopelijk voor de zomer klaar! Wij hebben het vorig jaar gedaan en grotendeels zelf, dat scheelt wel enorm in de prijzen. Nu kunnen we echt gaan genieten van de bloeiende planten. Heerlijk. Logisch dat je jaloers bent. Tis ook niet normaal hoe snel sommige (weer) zwanger zijn (waaronder mezelf hoor!) Als het dan wat langer duurt lijkt me dat best lastig! Maar gelukkig ben je pas in ronde 3.... op andere forums lees je echt van 1,5 jaar ofzo, dat lijkt me super erg!! Succes met klussen!

@ chantal
Laat je het snel weten als je getest hebt? spannend!!!!!!!

@ svtje,
Leuk dat ik je gister nog gesproken heb, maar volgens mij viel je weer weg.... Maar goed. Komende dagen ben ik er weer niet. Vandaag middag en avond weg, morgen hele dag weg (oja, ik kom nog naar je dorpje toe morgen), en ma-di en woe weer werken. Gelukkig kan ik snel een dag minder gaan werken....... daar kijk ik wel naar uit. Hopelijk wordt de narigheid enzo wel minder bij je! Maar goed, tis wel een goed teken natuurlijk ;-) positief blijven denken :p

Donderdag mag ik eindelijk naar de dokter. Khoop zo dat ik het hartje dan hoor kloppen! Vannacht een hele nare droom gehad. Ik kreeg een miskraam..... ik kan de hele dag nergens anders aan denken, brrrrr. Nog 1 week en dan zijn de 12 weken voorbij. Vandaag een lekkere rommeldag... m'n man is thuis (dat is heel bijzonder voor ons) dus daar ga ik lekker van genieten.
Fijn weekend allemaal!!

liefs j-t

Hiiii meiden,

Mijn nod van 15 mei nadert, moet nog 6 dagen geduld hebben. Nog geen kwaaltjes te bekennen die op een zwangerschap zouden kunnen  duiden . Paar dagen geleden had ik lichte menstruatiepijn en soms  voel ik steken bij de rechter eileider maar dat heb ik wel vaker, hoeft dus niets te betekenen. Eigenlijk ga ik er vanuit dat ik vrijdag gewoon ongesteld ga worden want zo snel zwanger  raken is niet vanzelfsprekend. Natuurlijk hoop ik van binnen dat ik straks geweldig nieuws heb en zal ik verdrietig zijn als het niet zo is. Ik probeer mezelf te focussen op wat we al hebben, ons prachtige kleine meid en dat we ontzettend veel geluk hebben met haar.

Morgen gaan we bij mijn moeder moederdag vieren. Ze woont niet ver van ons vandaan dus we hoeven niet ver weg :)) Gister een kadootje uitgezocht en zo meteen ga ik bloemen kopen want de bloemist is morgen dicht. Moet ze wel op het balkon bewaren want mijn twee katten zijn dol op bloemen.

Vanochtend het hele huis schoongepoetst. Ik doe het meestal op zaterdag ochtend. Begin eerst met tegenzin maar als ik eenmaal alles gedaan heb geeft dat zo'n voldaan gevoel. Het is net als naar  de sportschool gaan, je hebt meestal geen zin maar als je er eenmaal bent en lekker hebt gesport geeft dat ook zo'n gevoel van voldoening. Niet dat ik nu bij een sportschool sta ingeschreven, ik herken het gewoon van vroeger :))

Ik heb mijn dochter  een half uurtje geleden  in haar bedje gelegd voor een dutje, meestal slaapt ze 2 uur door en dan heb ik even tijd voor mezelf. Mijn man is aan het werk vandaag dus het is nou lekker rustig. Als ze wakker wordt gaan we boodschappen doen. Morgen eten we bij mijn moeder, lekker, hoef ik geen grote boodschappen te doen, hihi.

@ Schuerke. Wat moet het nu moeilijk voor je zijn  het wachten op de uitslagen van je mama, alles gaat door je hoofd neem ik aan. Ik hoop dat jullie morgen toch kunnen genieten van het moederdag.

@ Svtje. Misselijk zijn is zo kl**te, weet het nog van de vorige keer. Na drie maanden was het over, meeste vrouwen hebben er alleen de eerste 3 maanden last van. Je  moet het nog even ondergaan, ik leef met je mee. Sterkte!

Ook aan  de andere  zwangere meiden, sterkte met de vervelende kwaaltjes!!

@ Marijke. Spannende dag morgen. Jullie gaan  je ouders vertellen dat zij grootouders worden. Ik wens jullie een mooie dag toe!

@ Jtzwanger. Maak je geen zorgen. Dit was maar een droom. Dromen zijn een  weerspiegeling van  je angsten, verlangens en andere emoties. Het kan heel goed dat je je (onbewust) zorgen maakt of alles wel goed gaat met je kindje en daarom zo'n heftige droom hebt gehad.

@ Sukkie, wat is jullie trouwdatum? Gaan jullie het groots of juist simpel aanpakken?

Ik las toevallig in het tabel dat ik de oudste ben van ons allemaal, grappig, had het helemaal niet door, zo voel ik me niet in ieder geval. 30 is toch niet zooo oud he?
Heb ook wel jongere vriendinnen, een is 23 (moeder van een zoontje van 2) en de andere is 25 (heeft een kinderwens maar haar  vriend wil nog een jaartje wachten). Meeste mensen schatten mij ook veel jonger, rond de 25 :) Mijn man is trouwens twee jaartjes ouder en hem schatten ze ook jonger, hihi. Vroeger was het andersom, rond mijn 15de dachten mensen dat ik al volwassen was, beter dit dan omgekeerd :)

@ Loeske, Chantal en Anne. Het zou echt gaaf zijn als jullie nou ook zwanger blijken te zijn. Uit wat jullie omschrijven klinkt het mij in de oren als  eerste tekenen van een zwangerschap. Spannend!!!!

Willen jullie allemaal toch voor me duimen??? Thanx

Liefs, Dora

Terug
Bovenaan