wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 3

hey Sv'tje,

hahahha ja ik dacht LETTERLIJK omgevallen dat is nogal wat . maar gelukkig maar hahaha.
Je man zorgt goed voor je in ieder geval.
Zitten jullie in de binnenlandse vaart of ga je ook de grens over?
En is het jullie eigen schip of niet? Ik zelf werk momenteel full-time op kantoor bij een bedrijf die hydraulische componenten verkoopt. Ik doe daar de verkoop binnendienst, boekhouding en personeelszaken.  Het is opzich wel leuk, maar niet echt mijn soort werk.
Ik heb zelf de politieopleiding gedaan maar door een kapotte knie niet mee verder gegaan helaas. Ja en wat moet je dan..... dan maar een baan op kantoor waar je geen papieren voor nodig hebt. En als je eenmaal werkt kom je dat wereldje ook niet meer uit.
Maar goed het verdient lekker en als ik straks part-time ga werken dan is een baantje in de woonplaats wel erg makkelijk.
Woon en werk in Zoetermeer, ben 27 jaar en morgen 3 weken getrouwd.

Ik hoop ook dat er snel smileys bij mogen komen ja of het nou van mij is of iemand anders.... bij mij zal het nog wel even duren aangezien ik nog maar net met de eerste ronde bezig ben.
Ik probeer me er ook niet teveel mee bezig te houden want dan duurt het des te langer.
Een kennis van mij lukte het ook niet en heeft uiteindelijk met ixci 2 dochters gekegen. Toen was het voor haar klaar en zat ze er niet mee in haar hoofd en heeft daarna SPONTAAN nog 5 kinderen erbij mogen krijgen!!
Ik bedoel maar..... ik wil er echt niet teveel mee bezig zijn. (proberen)

Heb je ook helemaal geen trek in avondeten joh?! Lijkt me erg vervelend om te moeten koken voor iedereen terwijl jezelf bijna loopt te kokken boven de pannen....ieuw.
Of zijn er ook dingen die je wel verdragen kan?

He geniet lekker van de aanwezigheid van je hubby en lekker vroeg het mandje in. Ik in ieder geval wel.
Groetjes

Hallo dames

@Schuerke jammer dat je ong bent geworden io naar de volgende ronde.
Ik ga zaterdag met ovulatie testen beginnen 10e tot 22e dag.
Mijn cyclus is steeds 28 nu dus hop op een positieve test.

@vlieguh spannend hopelijk ben je zwanger.

@svtje Ben je weer lekker bij je mannetje aan boord is wel fijn he en ook nog lekker samen vanavond.
Dat is niet zo leuk om te koken terwijl  je zelf geen  trek in eten hebt.
Kletsten van het weekend vast wel ff op msn.

@isa Ik was ook 10 jaar aan de pil. hopelijk ben jij net als mij ook snel ontpild vind het op zich best netjes die 9 weken waren erg lang maar nu steeds 28 dagen dat is ook wel fijn.

Groetjes poohhh

Hallo meiden...

Sorry sorry sorry, ben weer een tijdje niet erop geweest, heb het eigenlijk ook een beetje bewust gedaan omdat ik teveel met zwanger worden bezig was en wilde het even van me afzetten!!
Heb ook heel veel moeten werken en we zijn flink bezig in onze tuin, het begin al ergens op te lijken..

Heb een beetje bij gelezen..
@scheurke.. Jammer dat je ongi bent geworden meid, op naar de volgende ronde!!

@svtje.. Ik las dat je omgevallen was en even verder lezen las ik gelukkig dat je op de bank ben gevallen... Dan had je die slaap ook echt nodig gehad..
Hoe gaat het verder nu aan boord?? en met jou natuurlijk??

@ Sanne.. Duim voor je meid dat je binnenkort toch een positieve test hebt..

@roselien... Jeetje meid.. Toen ik het las had ik het echt met je te doen, hoe gaat het nu met je?? Hoop echt dat jullie er samen uit kunnen komen!!

Sorry als ik iemand vergeten ben maar mijn hoofd is vandaag een en al chaos haha, vergeet veel en weet ook niet meer goed wat ik zeg...
Heb vanaf gister wat meer last van vermoeidheid, kan dan echt bijna in slaap vallen zo moe ben ik haha.. Het zet in een keer op ook al doe ik bijna niks maar het kan ook weer zo weg zijn...
Gisterochtend had ik wat bruinige kleur in mijn ondergoed en sinds dien voel ik steeds wat steken in mijn onderbuik dat ook wel door kan trekken naar mijn onderrug... Vanaf vandaag heb ik me voor de eerste keer wat misselijk gevoeld in de ochtend, niet echt extreem maar heb daar nooit last en kan ook vaak wachten met wat te eten maar vanochtend niet..
Je zou denken dit zijn zwangerschaps kwaaltjes maar ik geloof mijn lichaam helemaal niet meer, heb dit wel nooit eerder in die andere maanden gevoeld!!
Ik zal maandag gaan testen als ik dan niet ongi ben, ben benieuwd... Wat is wachten toch vreselijk haha...

Iedereen een fijna avond

Liefs Loeske

Ha meiden

Het was gisterenavond een beetje laat geworden, dus nu maar weer even wat schrijven.
Ik was al om half acht wakker en kon niet meer slapen, dus ben er even na achten maar uitgegaan.

Marijke
Hoe was het bij de verloskundige? Ben zo benieuwd, ik moet nog bijna drie weken wachten...

Kidsvos
Het is best wel wat meer vermoeiend zwanger zijn en werken, 's avonds ben ik doodop en plof op de bank en heb nauwelijks zin om mijn glas bij te schenken.
Verder gaat het op zich wel goed, alleen nu mn borsten wat gevoelig zijn doet het best zeer als er opeens een klein hummeltje op je af komt zetten, of met tillen van kinderen voelt het ook niet echt fijn. Maar vooralsnog heb ik dit liever dan ik niets zou voelen. Ben al blij met dit symptoom.
Hoe is het verder met jou? Was en ben echt zo blij voor je. Heb jij veel last  van   kwaaltjes? Volgens mij loop je aardig gelijk met mij of heb ik het mis?
Gelukkig dat je even kan gaan  rusten 's middags als je zoontje naar bed is. Wat lief dat je dochter tv gaat kijken of gaat spelen.

Sv'tje
Gelukkig ben je omgevallen op de bank en niet ergens anders hihi...
Als het goed is breken er voor jou eerdaags betere tijden aan en voel je je weer op en top!
Fijn dat je weer bij je mannetje bent!
Ik zag trouwens dat we tegelijkertijd een aspraak hebben bij de verloskundige!

Sanne
Wie weet?! Of weet je al iets?

Vieguh
Hoe doen je chihuahua's het? Maken ze het goed? En hoe gaat het nu met de moeder?

Sorry als ik iemand vergeten ben...
Verder iedereen een fijne dag, alleen een beetje jammer dat het hier behoorlijk aan het regenen is.

Liefs Anne

Goedemorgen allemaal,

@Loeske:
weet je al wat?? klinkt allemaal als zwanger!
Ik hoop het voor je. Keep my fingers crossed.

@anne:
Met de pups gaat het prima, alleen met de moeder niet zo.
Ze is erg aan de diarree. Dit mag niet te lang duren anders houd ze geen voedingsstoffen over voor haarzelf en de pups.
Zit er best wel over in de war, want ben bang dat ze uitdroogd. DA zegt dat het er allemaal bij hoort mja toch....

@marijke:
Ja hoe was het bij de VK?

Hier nog steeds krampjes in de buik en best last van lucht in de darmpjes.
Ben ook zo emotioneel als maar kan. Kan om alles janken. Mn man hoeft maar boe te zeggen en ik jank al. Vreselijk!!
Zo ben ik helemaal niet. Ik schuif lekker alles af op ontpillen.

Meiden fijne dag vandaag gewenst en tot snel.
Groetjes Ilse

Hey meiden,

Na een druk weekje ben ik er weer. Vandaag flink aan het werk in m'n huisje en boodschappen in slaan voor morgen. Morgen hebben we de hele dag feest. Taarten zijn gelukkig al gebakken. Vanavond ben ik ook hele avond weg... dus lekker druk. Zondag weer even uitpuffen en dan maandag en dinsdag weer werken. En dan heb ik even een paar daagjes weer vrij om bij te komen. Nou ja, bij komen. In het onderwijs breekt nu de drukste periode aan. Rapporten schrijven, alles evalueren en afsluiten, schoonmaak, groep overdragen enz. Oja en we starten ook nog eens een projectweek... Dus lekker pittig.

@ anne
Bij m'n eerste zwangerschap stonden m'n borsten op springen. Je mocht er echt niet naar kijken of het deed al pijn. Nu voel ik helemaal niks... Echt vreemd. Dus het zegt weer allemaal niks. Meestal heb je de meeste klachten tussen de 8 en de 12 weken. Maar misschien ben je wel zo'n geluksvogel die weinig klachten heeft, al denk je daar nu waarschijnlijk wel anders over.

@sukkie
Wat heerlijk dat je even naar Luxemburg bent geweest!
Het zwangergevoel komt bij mij pas echt als ik de kleine voel schoppen. Ik hoop dat dat snel gaat komen.

@Ilse
Wat moet dat een schattig gezicht zijn, die pups. zou je anders niet even langs de huisarts gaan met moeder?
Toen ik met de pil stopte had ik echt afkickverschijnselen!! Hoofdpijn, emotioneel, chagrijnig... Het was echt verschrikkelijk. Hopelijk gaat het bij jou snel over.

@svtje
Als je naar verloskundige moet, moet je even je hb laten prikken! Door de zwangerschap kan die wel eens te laag zijn en dat verklaart dan een heleboel. Kan natuurlijk ook zo'n vreselijk kwaaltje zijn. Zelf ben ik stukken minder moe. Heb het nog met vlagen, maar gelukkig niet meer elke dag. Hoop dat jij dat over een week ook kunt zeggen!

@roselien
Wat zit jij in een verschrikkelijk nare situatie zeg! Hoop echt dat jullie er nog samen uit komen!

@loeske
succes met wachten!! ik duim voor je!

@marijke
Heb jij de kleine al gevoeld? Zal anders niet meer zo lang duren denk ik!

Ik ben vast veel mensen vergeten, maar door de drukte krijg ik het nu even niet voor elkaar. Volgende week weer beter.

groetjes j-t

naam
leeftijd
ronde
kindje
laatste ongi

chanti_85
24
1
1
19 maart

nod's mei

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod
/

shar25
25
2
1
  5  mei

anne/belgies
28
4
1
12 mei

rianne_82
26
2
1
14 mei
 11 mei

dora the explorer
30
2
2
15 mei

11 mei

loeske86
22
3
1
17 mei
 14 mei

midanie
25
2
1
18 mei
  20 mei

lyn79
29
3
1
19 mei
  21 mei

zonnetje4
25
1
2
20 mei

mamamski
24
1
2
22 mei

kwisjuh
29
3
1
27 mei

poohh
24
3
1
28 mei

27 mei

sanne88
21
3
1
31 mei

nod's juni

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod
/

roselien
38
2
3
   3 juni

dora the explorer
30
3
2
  9 juni

loeske
23
4
1
  9 juni

schuerke
27
4
1
10 juni
4 juni

sukkie_85
23
4
1
12 juni

rianne_82
26
3
1
14 juni

isa83
26
1
1
14 juni

vieguh
27
1
1
17 juni

lyn79
29
4
1
20 juni

midanie
26
3
1
22 juni

poohh
24
4
1
24 juni

kwisjuh
29
4
1
27 juni

nod's juli

Schuerke  
27          
5              
1            
3 juli  ?

zwangeren

naam
wil je weten wat het word?
mogen wij weten wat het word?
uitgerekende datum

_mie_pie
ja toch wel haha
van mij wel
04-11-09

j-t  
ja,maar man niet
nee, ik weet het zelf ook niet
27-11-2009

senorita
weet ik nog niet
als ik het weet, weten jullie het ook
02-12-2009

schippersvrouwtje
ja, maar man niet
nee, ik weet het zelf ook niet
10-12-2009

channiel
Vriend niet, ikzelf  ben wel errug nieuwschierig, maar wil het uiteindelijk toch maar niet weten, des te mooier is de verrassing. (ik zou mijn mond toch niet kunnen houden....)

marijke_en_richard
jaaaaa denk niet dat ik het af kan wachten
ja hoor
03-01-2010

shar25
jaaaaaaa
jaaaaa
05-01-2010

stefanie/baby23

05-01-2010

kidsvos
ja
denk het wel
11-01-2010

anne/belgies

ja,maar wil het zelf niet weten
nee, weet het zelf ook niet
18-01-2010

afspraken bij verloskundige

naam
datum
waarvoor?

_mie_pie
11-05-09
27-05-09
echo!!!!!
verloskundige

j-t
11-06-09
controle huisarts

senorita
25-05-09
afgesnoepte echo

schippersvrouwtje
24-06-09
controle verloskundige 14.00

channiel
?
?

marijke_en_richard
03-06-09
1e afspraak verloskundige

shar25
27-05-09
verloskundige

baby23 stephanie
?
?

kidsvos
?
?

anne/belgies
19-06-09
24-06-09
intake
termijnecho
wat word het?

naam
eigen idee
meisje
jongen

miepie
eerst dacht ik een meisje en nu
begin ik te twijfelen, dus ik
weet het niet

x
x

jt

xx
x

senorita

xx
x

schippersvrouwtje
een meisje!!!
x

x

channiel

x
xx

marijke_en_richard
een jongen!!!
x

x

shar_25

xx
x

baby23

xx
x

kidsvos

anne/belgies
nog geen idee !!
x
even controle veranderd.

hey meiden hier een teken van leven!!!!

sorry dat ik ff niet heb gereageerd maar moest 7 dagen achter elkaar werken en ik ben al zo moe dus nu echt doodmoe moet gelukkig nog alleen vanmiddag naar cursus en dan 2 weken vakantie dan zal ik hier alles typen hoor hihi

bij verloskundige was alles goed gelukkig dinsdag gaan we voor de echo dus nog ff spannend

morgen reageer ik op jullie allemaal hoor meiden ga nu nog ff leren voor straks en banner komt ook morgen

xxxx

Terug
Bovenaan