wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 3

Hey meiden,

Even te moe om met 2 schermen open te werken, dusse kijk even wat ik onthouden heb en op de rest reageer ik morgen eventjes.

@Vieguh, rozig slijm, tja kan inderdaad beide kanten op. Had het zelf een dag voordat ik positief testte, was al helemaal in tranen (daar komt de ongi weer) en kwam verder niks dus toch maar getest en was positief. Bij jou duurt het nog even tot je ongi, ze zeggen inderdaad dat je roze slijm kunt verliezen bij innesteling, maar je lichaam kan je zo gigantisch voor de gek houden omdat je zo graag wilt! Hoop uiteraard voor je dat het zo is hoor meid, maar toch nog maar even afwachten.... duurt lang he! Duim en tel mee af hoor!

@Schuerke, volgens mij zit je inderdaad in hetzelfde schuitje als Vieguh... spannend hoor, allemaal! Ook voor jou hoop ik natuurlijk op een positieve test na je onzekere wachtdagen. Zou zo ontzettend fijn zijn! Zoek lekker wat afleiding, dan gaan de dagen sneller!

@Sukkie, was heerlijk in het zonnetje, vandaag niet heel erg, maar toch even buiten geweest, stukje gelopen. Las namelijk dat als je kindje sportieve ouders heeft, dat het zelf ook sportief wordt (bij mij is die sportiviteit ver te zoeken dusse) Graag gedaan hoor, blijf aan je denken, weet zeker dat je slaagt! Ben het met Vieguh (geloof ik) eens RESPECT!!!

@Isa, misschien wel beter inderdaad om de natuur even z'n gang te laten gaan, die testen kunnen altijd nog! Ik had zelf zoiets, ik ga bij de 7de ronde beginnen met testen en toen raakte ik in ronde 6 zwanger  Ben zelf maar net 2 jaar aan de pil geweest, dus van in de war geraakte cyclussen had ik gelukkig geen last. Hoop voor jou dat het ook allemaal gelijk op gang mag komen en dat je maar snel een positieve test in handen mag hebben.

@Allemaal, slaap lekker, droom zacht! Ik kruip lekker in mijn bedje, mijn ogen vallen echt dicht, energie is vandaag niet mijn ding laten we maar zeggen.

Kus Svtje

Ha meiden

Gister en eergister niets meer geschreven, dus nu maar weer even...

Kost me wel steeds meer moeite, maar het gaat me lukken om mn mond te houden tot de 24e!

Maakte me, eigenlijk nog wel een beetje, ongerust. Toen ik twee dagen geleden naar de wc moest voor de grote boodschap zeg maar, dacht ik iets roze afscheiding te zien, later op de avond weer iets. Het was zo minimaal, en eigenlijk zo onduidelijk dat ik twijfel of dat het dat wel echt was. Heeft één van jullie dit ook meegemaakt?
Ik las wel op internet dat dat bij de grote boodschap wel normaal kan zijn, dit hoop ik dan maar. Heb nadien ook niets meer vernomen, maar heb nu een soort wc-papier-check-obsessie, zeg maar...
Verder heb ik er een verschijnsel bij; nl mn borsten, ze lijken wel opgeblazen en voelen beurs aan, niet echt pijnlijk, eerder vervelend. Hoe dan ook ik ben er heel blij mee!

Vieguh, leuk zeg dat je er twee gezonde chihuahua's bij hebt. Houden jullie ze zelf?

Sv'tje
Heb nog geen last van misselijkheid, soms een soort draaierig gevoel in mn maag en als ik dan iets eet is het weer een tijdje over, dus wie weet begint het heel langzaam.
Verder voel ik sinds een dag of twee van alles in mn buik en dan met name ter hoogte van mn liezen aan beide kanten, zouden dat de banden kunnen zijn die je voelt?
Verder doen mn darmen ook nog aardig hun best, best irri soms, zeker als ik net in bed lig.
Waar ik ook last van heb is dat als ik naar de wc ben geweest en heb geplast dat ik dan een minuut of twee een heel zwaar, soort branderig gevoel in mn onderbuik heb, niet altijd, komt je dit bekent voor of iemand anders?
Hoe gaat het verder met jou? Beetje jammer dat het weer omgeslagen is he?

Ga zo even naar mn schoonmoeder, kom vanavond nog wel even kijken.

Liefs Anne

naam
leeftijd
ronde
kindje
laatste ongi

chanti_85
24
1
1
19 maart

nod's mei

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod
/

shar25
25
2
1
  5  mei

anne/belgies
28
4
1
12 mei

rianne_82
26
2
1
14 mei
 11 mei

dora the explorer
30
2
2
15 mei

11 mei

loeske86
22
3
1
17 mei
 14 mei

midanie
25
2
1
18 mei
  20 mei

lyn79
29
3
1
19 mei
  21 mei

zonnetje4
25
1
2
20 mei

mamamski
24
1
2
22 mei

kwisjuh
29
3
1
27 mei

poohh
24
3
1
28 mei

27 mei

sanne88
21
3
1
31 mei

nod's juni

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod
/

roselien
38
2
3
   3 juni

dora the explorer
30
3
2
  9 juni

loeske
23
4
1
  9 juni

schuerke
27
4
1
10 juni
4 juni

sukkie_85
23
4
1
12 juni

rianne_82
26
3
1
14 juni

isa83
26
1
1
14 juni

vieguh
27
1
1
17 juni

lyn79
29
4
1
20 juni

midanie
26
3
1
22 juni

poohh
24
4
1
24 juni

kwisjuh
29
4
1
27 juni

nod's juli

Schuerke  
27          
5              
1            
3 juli  ?

zwangeren

naam
wil je weten wat het word?
mogen wij weten wat het word?
uitgerekende datum

_mie_pie
ja toch wel haha
van mij wel
04-11-09

j-t  
ja,maar man niet
nee, ik weet het zelf ook niet
27-11-2009

senorita
weet ik nog niet
als ik het weet, weten jullie het ook
02-12-2009

schippersvrouwtje
ja, maar man niet
nee, ik weet het zelf ook niet
10-12-2009

channiel
Vriend niet, ikzelf  ben wel errug nieuwschierig, maar wil het uiteindelijk toch maar niet weten, des te mooier is de verrassing. (ik zou mijn mond toch niet kunnen houden....)

marijke_en_richard
jaaaaa denk niet dat ik het af kan wachten
ja hoor
03-01-2010

shar25
jaaaaaaa
jaaaaa
05-01-2010

stefanie/baby23

05-01-2010

kidsvos
ja
denk het wel
11-01-2010

anne/belgies

ja,maar wil het zelf niet weten
nee, weet het zelf ook niet
18-01-2010

afspraken bij verloskundige

naam
datum
waarvoor?

_mie_pie
11-05-09
27-05-09
echo!!!!!
verloskundige

j-t
14-05-09
controle huisarts

senorita
25-05-09
afgesnoepte echo

schippersvrouwtje
24-06-09
controle verloskundige 14.00

channiel
?
?

marijke_en_richard
03-06-09
1e afspraak verloskundige

shar25
27-05-09
verloskundige

baby23 stephanie
?
?

kidsvos
?
?

anne/belgies
19-06-09
24-06-09
intake
termijnecho
wat word het?

naam
eigen idee
meisje
jongen

miepie
eerst dacht ik een meisje en nu
begin ik te twijfelen, dus ik
weet het niet

x
x

jt

xx
x

senorita

xx
x

schippersvrouwtje
een meisje!!!
x

x

channiel

x
xx

marijke_en_richard
een jongen!!!
x

x

shar_25

xx
x

baby23

xx
x

kidsvos

anne/belgies
nog geen idee !!
x
Goedemiddag allemaal,

Wat was dat even schrikken vanacht,onwijs buikpijn dus maar even naar de wc en ja ongi geworden.
Had het ook wel verwacht want mijn temp was gister morgen veel lager dan de dagen ervoor dus toch nog ergens goed voor dat temeraturen hihi.
Deze maand gaan we er ook eens ovulatietesten bij gebruiken ben benieuwd wanneer mijn ei dan is eigenlijk want uit het temp. kwam er dat dus niet echt duidelijk in naar voren.

Sorry Svtje en Marijke maar heb even het lijstje aangepast maar snap goed als jullie het weer even veranderen heb mijn best gedaan in iedergeval.

@vieguh hoe is het bij jou?
Heeft je ongi als door gezet (wat ik niet hoop natuurlijk voor je)!!

Liefs Schuerke

Hey Anne,

Roze slijm verlies kan inderdaad voorkomen, zeker als het heel weinig is en niet met krampen gepaard gaat hoef je je daar geen zorgen om te maken. Wat je al zei over de grote boodschap klopt idd.

Heb zelf met 6 weken en paar dagen natuurlijk ook paar dagen roze slijmverlies gehad, tot bruinig toe. Was zelf helemaal in paniek en heb de dokter gebeld.  Mocht gelijk komen voor een inwendige/vroege echo. Vooral ook omdat mijn huisarts mij wel een beetje kent denk ik. De echo was prima en ik was gerustgesteld. De huisarts vertelde dat het het innestelen in je baarmoeder kan zijn (bij mij was het wel meer dan een heel klein beetje). Bij jou denk ik dat het idd gewoon met je stoelgang te maken heeft gehad. Bij twijfel kun je natuurlijk altijd de verloskundige even bellen. Marijke heeft het paar weken geleden ook gehad en de verloskundige heeft haar verhaal even aangehoord aan de telefoon en ook zei zag geen reden tot paniek.

Wel fijn dat je je borsten nu gaat voelen, laat die klachtjes maar komen he met mate uiteraard! Ik kon er aan het begin echt niet aankomen, bh uittrekken deed al erg zeer. Ook erop liggen was geen thema. Nu heb ik er eigenlijk helemaal geen last meer van, alleen beetje droge huid dus smeer goed met bio oil (ook tegen straie). Heb wel wat meer last van blauwe aderen momenteel, die zullen bij jou ook nog wel gaan verschijnen.

Gek he, om het zo te verzwijgen voor de buitenwereld. Mijn voornemen was ook tot 12 weken geheim houden, maar lukte voor mijn naaste familie echt niet! Was ook wel erg opgelucht toen ik het mijn ouders kon vertellen. Sinds vorige week donderdag, mocht iedereen het wat mij betreft weten en nu komen de kaartjes en krabbeltjes een beetje los, errug leuk. Meid, je hoeft nog maar 20 daagjes je mond te houden!!! Tel met je mee af hoor! Extra leuk als je straks kunt zeggen, ben zwanger en al 3 maanden Veel plezier met je schoonmoeder vanavond!

@Schuerke, balen van je ongi meis! Veel vroeger ook dan je verwacht had he? Hoop dat de pijn meevalt en dat je er snel weer van af mag zijn! Is goed hoor dat je het lijstje ingevuld hebt, geeft niks, Marijke en ik hebben er geen copyright op Meestal gaan we rond het begin van de maand ff updaten en mensen wissen die nooit meer komen, dus er gaat wel weer wat verandert worden, maar prima zo! Op naar de volgende ronde, hoop dat het gebruiken van ovulatietesten of temperaturen je meer duidelijkheid kan geven!

Ben inmiddels weer aan boord, lekker weer bij mijn kapiteintje! Hadden samen boodschappen gedaan (3 karren vol) en toen ik aan boord kwam viel ik letterlijk om, mannetjelief mij op bed getransporteerd en 2,5 uur later werd ik wakker dus zal het wel even nodig gehad hebben. Vanavond lekker een vrije avond,  komt niet zo vaak voor, dus daar gaan we even gezellig van genieten

Veel liefs Svtje

Sorry sorry!! ben al zooo lang niet meer online geweest.. maar ben erg druk geweest met klussen en verhuizen! had de 31 mijn nod.. en nu nog geen ongi te bekennen.,. vandaag getest en helaas negatief... kan nog komen maar denk door de stress enz wat later! alhoewel ik er geen tijd voor had om er mee bezig te zijn !!

Hier nog nieuws? nieuwe zwangeren??

Groetjes

Hey Sanne,

Geeft niks meid, leuk dat je er weer bent! Druk met verhuizen geweest, lijkt me toch een hele goede reden om even niet op je computer met het forum bezig te zijn.

Hoe voel je je? Heb je last van kwaaltjes? Het kan natuurlijk ook gewoon zijn dat je hcg nog laag is, zou over een paar dagen gewoon nog eens testen, als je niet ongi geworden bent natuurlijk! Duim voor je hoor meis!

Liefs Svtje

Hallo allemaal,

@Sv'tje:
Doe jij wel rustig aan ?! Was je gewoon heeeeeel moe of ben je echt flauw gevallen??
Lekker chillen hoor.Begrijp ook wel dat het gewone leven ook gewoon doorgaat maar toch...
als je zo omdondert is het ook niet goed denk ik.
Leuk dat je weer bij je hubby bent. Toch gezelliger dan alleen.

@schuerke:
Balen dat je ongi geworden bent zeg!! Hoop dat de krampen mee zullen vallen en dat je snel weer fris en fit bent voor de volgende ronde.
Bij mij is er nog niks gebeurt. Die roze afscheiding is bij 1 dag gebleven. Heb wel vaak buikpijn alsof ik ongi worden moet. Dat komt met vlagen en is niet constant. Klussen is ook niet echt prettig dan mja, ik moet er wat voor over hebben hahaha.
Ik eet ook meer dan normaal maar ik denk dat het allemaal met het ontpillen te maken heeft. Ik zie het wel. Net wat Sv'tje al gezegd heeft: je lichaam kan je aardig voor de gek houden.
Ben ook aardig moe maar dat komt gewoon omdat ik hele nachten met de pups bezig ben. Fleur, de moeder, daar gaat het ff niet zo lekker mee helaas.
Afgelopen nacht 3 keer de werpkist moeten desinfecteren en opnieuw moeten bekleden.

Fijne avond allemaal groetjes Ilse

Hey Vieguh,

Lief dat je zo bezord bent! Moet even lachen hoor om je reactie en om mezelf nu ik het teruglees. Ben gelukkig niet hard gevallen hoor,zo lijkt het in het berichtje wel, ben gewoon op de bank geploft en daarna door mijn ventje naar bed gedragen (dat dan weer wel) maar die is ook wel erg lief dus mag zeker niet klagen. De laatste dagen heel erg weinig energie, dus doe inderdaad rustig aan, snel lukt toch niet.     Ben heel erg blij dat  we weer bij elkaar zijn in plaats van ik thuis en hij aan boord, alleen is ook maar alleen!

Ik werk verder niet, dus op zich heb ik het best wel makkelijk in verhouding tot andere zwangere dames. RESPECT!!! Alleen het avondeten maken is momenteel een crime en dat is aan boord wel echt mijn ding normaal gesproken. Vind alles zo ontzettend stinken en van mij zou avondeten echt niet hoeven, maar ja die mannen hebben wel een stevige maaltijd nodig hier!

Wat doe jij in het dagelijkse leven? Heb je een drukke baan? Hoop dat jij je ook snel mag aansluiten in ons zwangere lijstje, des te meer zielen des te meer vreugd en wordt wel weer eens tijd voor smileys!!!

Geniet van je avond!

X Svtje

Terug
Bovenaan