wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 3

Hey Kidsvos,

Wat ontzettend leuk, die kleine kittens in huis, maar die zorgen denk ik ook wel voor extra werk en als je zo moe bent (ik ga even uit van mijn eigen ervaring) dan is alles al gauw te veel. Vind ze persoonlijk wel het leukste als ze echt zo klein zijn, zo ontzettend schattig!

Hoop dat het meevalt met je schoonmoeder? Ligt ze al lang in het ziekenhuis? Heerlijk hoor, dat je ouders morgen komen, eindelijk weer live babbelen met je moeder, zeker na wat je allemaal meegemaakt hebt en het prachtige nieuws wat je toch mocht krijgen!!! Geniet er lekker van dat ze in Nederland zijn!

Ga zelf vandaag wasje draaien en afwas (heb ik toch zo'n hekel aan) moet gedaan worden. Hoop dat het zonnetje vandaag weer om het hoekje mag komen, zodat ik nog even in de tuin kan gaan zitten. Verder eigenlijk weinig plannen, oh ja... moet wel weer bloedprikken. Was vorige week donderdag geweest voor hb, schildklier, bloedgroep bepalen en al de andere noodzakelijke dingen. Hb en schildklier was goed, gister voor gebeld, maar bloedgroep bepalen was mislukt, dus mag vandaag nog een keertje. De rest was nog niet binnen dus later nog maar es vragen.

Meiden, allemaal een fijne dag!

@de wachters, denk aan jullie en duim mezelf 3  x in de rondte!

@de ongi-ers, op naar de volgende ronde meiden!

@de klussers, go for it!

@de zwangeren, geniet ervan en pas goed op jezelf!

Veel liefs Svtje

naam
leeftijd
ronde
kindje
laatste ongi

chanti_85
24
1
1
19 maart

nod's mei

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod
/

shar25
25
2
1
  5  mei

anne/belgies
28
4
1
12 mei

rianne_82
26
2
1
14 mei
 11 mei

dora the explorer
30
2
2
15 mei

11 mei

loeske86
22
3
1
17 mei
 14 mei

midanie
25
2
1
18 mei
  20 mei

lyn79
29
3
1
19 mei
  21 mei

zonnetje4
25
1
2
20 mei

mamamski
24
1
2
22 mei

kwisjuh
29
3
1
27 mei

poohh
24
3
1
28 mei

27 mei

sanne88
21
3
1
31 mei

nod's juni

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod
/

roselien
38
2
3
   3 juni

dora the explorer
30
3
2
  9 juni

loeske
23
4
1
  9 juni

schuerke
27
4
1
10 juni

sukkie_85
23
4
1
12 juni

rianne_82
26
3
1
14 juni

isa83
26
1
1
14 juni

vieguh
27
1
1
17 juni

lyn79
29
4
1
20 juni

midanie
26
3
1
22 juni

poohh
24
4
1
24 juni

kwisjuh
29
4
1
27 juni

zwangeren

naam
wil je weten wat het word?
mogen wij weten wat het word?
uitgerekende datum

_mie_pie
ja toch wel haha
van mij wel
04-11-09

j-t  
ja,maar man niet
nee, ik weet het zelf ook niet
27-11-2009

senorita
weet ik nog niet
als ik het weet, weten jullie het ook
02-12-2009

schippersvrouwtje
ja, maar man niet
nee, ik weet het zelf ook niet
10-12-2009

channiel
Vriend niet, ikzelf  ben wel errug nieuwschierig, maar wil het uiteindelijk toch maar niet weten, des te mooier is de verrassing. (ik zou mijn mond toch niet kunnen houden....)

marijke_en_richard
jaaaaa denk niet dat ik het af kan wachten
ja hoor
03-01-2010

shar25
jaaaaaaa
jaaaaa
05-01-2010

stefanie/baby23

05-01-2010

kidsvos
ja
denk het wel
11-01-2010

anne/belgies

ja,maar wil het zelf niet weten
nee, weet het zelf ook niet
18-01-2010

afspraken bij verloskundige

naam
datum
waarvoor?

_mie_pie
11-05-09
27-05-09
echo!!!!!
verloskundige

j-t
14-05-09
controle huisarts

senorita
25-05-09
afgesnoepte echo

schippersvrouwtje
24-06-09
controle verloskundige 14.00

channiel
?
?

marijke_en_richard
03-06-09
1e afspraak verloskundige

shar25
27-05-09
verloskundige

baby23 stephanie
?
?

kidsvos
?
?

anne/belgies
19-06-09
24-06-09
intake
termijnecho
wat word het?

naam
eigen idee
meisje
jongen

miepie
eerst dacht ik een meisje en nu
begin ik te twijfelen, dus ik
weet het niet

x
x

jt

xx
x

senorita

xx
x

schippersvrouwtje
een meisje!!!
x

x

channiel

x
xx

marijke_en_richard
een jongen!!!
x

x

shar_25

xx
x

baby23

xx
x

kidsvos

anne/belgies
nog geen idee !!
x
Zo, even de zwangeren op volgorde van uitgerekende datum gezet!

@Zonnetje,Mamamski en Sanne, meiden weten jullie al iets? Het is begin juni en dan wordt de tabel altijd even aangepakt door Marijke (meestal in samenwerking met mij) even updaten en kijken wie er nooit meer reageren enzo, vandaar mijn vraag.

Liefs Svtje

@kidsvos
ja echt super leuk dt kleine spul.... je ligt echt in een deuk als je ziet hoe ze aan het stuntelen zijn hahaha.
Kan inderdaad goed begrijpen dat je even de chrik te pakkebn hebt zo na dat hele gebeuren. Gewoon naar je lichaam luisteren. Als je moe bent ff lekker liggen en de rest weet je ongetwijfeld beter dan ik.

@ wie er maar een antwoord op heeft.
Ik ben vanmiddag wat rozig slijm verloren.... kan dat van het ontpillen komen of van de eisprong??
Tis allemaal zo nieuw en weet echt niet overal antwoord op.
Misschien beetje raarverhaal maar wil gewoon weten wat het kan zijn.

Voor de rest allemaal een fijne dag nog.
Groetjes Ilse

@roselien
ik vergeet jou helemaal.... meis wat ontzettend f*ck is dit zeg!!
mag ik 1 ding vragen?? als je samen een kinderwens hebt dan ga je (je vriend dus)toch niet zomaar een relatie beeindigen?
Ohh ik hoop voor je dat je na wat rust met elkaar kan praten en dat het dan weer goed komt he!!!!
Meid ik wens je veel sterkte en succes!!

Hallo allemaal!
Deze week een helft van mijn eindexamen gehad, was erg goed uitgevallen qua punten. Heel tevreden! rond mijn nod t laatste stuk en dan klaar.

@roselien, jee wat vreselijk zeg! Had je t zien aankomen, ja nee natuurlijk met die kinderwens! Hoop dat je inmiddels met hem gepraat hebt en dat t allemaal weer goed gaat komen. Sterkte meis.

@sv; lekker zonnen! heerlijk hoor, bedankt trouwens voor je lieve krabbels.

@schuerke, het kunnen allemaal klachtjes zijn maar je weet maar nooit. lekker handig he!

@vieguh, rozig slijm kan van  innesteling zijn. wil je niet ontmoedigen, maar ik had dat in ronde 2 en toen ben ik gewoon ongi geworden. Dus jammergenoeg kan ik je geen positief antwoord geven!

Ga nu lekker eten, allemaal een fijne avond!

hey meiden,

Ppff wat een dag voel me een beetje beroerd.
Begon vamorgen met ja even onsmakelijk maar ja kan het niet licht rose slijm noemen meer normaal is het doorzichtig deze periode nu was het heeeeeel licht gekleurd mengsel tussen bruin en rose (zow genoeg details), tegen etens tijd vamiddag en vanavond nog beroerder toch maar iets naar binnen geprobeerd te krijgen en auw mijn borsten doen echt pijn heb terug gekeken op mijn temp.lijst en ja voor innesteling zou het wel wat laat zijn 8 dagen als ik teminste mijn ei had waar ik dacht dat ik hem had toen had ik een temp. verhoging maar 4 dagen na mijn ei had ik dat ook kan het dan toch zijn dat het daarvan komt?
Je ziet aan mijn temp. wel duidelijk een 1ste fase lage temp. en 2e fase hogere temp. met af en toe een piek van ongv. 0,2 graden.
Ach het is de eerste maand dat ik temp. dus kan goed zijn dat ik vanalles in ga beelden en dingen ga zien.
Moeten gewoon nog even afwachten (makelijker gezegt hihi).

@vieguh geloof dat we in hetzelfde schuitje zitten of heb jij niet bijna je NOD?

Liefs Schuerke

Haai haai,

Manlief is weer aan de badkamer bezig, ik kan me er niet toe zetten om hem te helpen. Heb slapeloze nachten op de bank naast het nestje van Fleur.
De moeheid komt daar vandaan denk ik.

@schuerke:
ja zo te horen hebben we hetzelfde hihi....
lekker verhaal mja ik verwacht er niks van.
Mijn NOD is de 17e pas (mits regelmatige cyclus) dus zou nu pas een vliegend eitje hebben.
Misschien komt het daar wel van. Tis ook pas de eerste ronde dus niets is nog duidelijk. Maar aan de andere kant is mijn moeder vroeger altijd gelijk zwanger geworden zodra de pil in de prullenbak lag. Ook mijn nichtje is op de meest onmogelijke tijden (1 dag na menstruatie) toch zwanger geworden, dus wat dat betreft is het een vruchtbare familie.
Succes ermee, we horen het wel van elkaar of het tot iets leidt. (of was het een ij)

@sukkie:
Wat goed dat de eertse examens goed gegaan zijn!! Had niets anders verwacht na al dat studeren tijdens het mooie weer!! Respect!!

@ klussers:
veel plezier
@ wachters:
Succes en hopen op de
@zwangeren:
genietse

Ow Rosalien, wat erg allemaal. Lijkt me inderdaad best raar als jullie samen bezig zijn met het krijgen van een kindje dat hij er dan ineens een punt achter zet. Ik hoop ook echt dat jullie hier samen uitkomen. Heel veel sterkte!!

Over mijn ovulatietesten-vraag: ik wacht het deze maand inderdaad maar rustig even af allemaal. Eerst maar mijn 1e keer ongesteld afwachten, heb ook 10 jaar lang de pil geslikt, alles moet vast nog even op gang komen!

Jullie allemaal veel succes en plezier met de mannen!

Liefs Isa

Terug
Bovenaan