Goeiemiddag lieve meiden,
Ons kleintje doet het goed, hartje klopte. Ze moest eerst even zoeken dus vond het best wel spannend, maar daarna was het luid en duidelijk te horen. Pfff wel een pak van mijn hart. Daarna zijn we gezellig even langs de babydump gegaan, niks gekocht, vooral even gekeken wat we nog nodig hebben en uiteraard even bij de kleertjes gesnuffeld. Gewoon te lief!
Ik mag 21 juli voor de 20 weken echo en 22 juli weer op controle bij de verloskundige, heb weer iets om naar uit te kijken dus. Zal het zo even in het schema zetten.
@Midanie, meis wat een spanning zeg! Je had het over warme schaamlippen, dat had ik niet maar alles was behoorlijk gezwollen bij mij, echt heel gek. Was geloof ik ook de enige die dat hier op het forum als klacht had en zwanger bleek, maar zo zie je maar is echt bij iedereen verschillend. Hoop zo voor je dat het positief mag uitpakken, je bent al aantal dagen overtijd. Wanneer ga je er weer een testje tegenaan gooien? Hou ons op de hoogte! Kunenn altijd smileys bij!
@Marijke, babydump bijna compleet, net als bij jou hihi!
@Zebraatje, wat grappig dat je het er zo over had en dat je schoonouders het helemaal niet hoorden. Wat ontzettend leuk ook dat je schoonzusjes allebei zwanger zijn. Vorig jaar zijn 3 van mijn schoonzusjes bevallen, wat bij ons toch echt tot de extra kriebels leidde en stoppen met de pil. Drie 2008 kindjes, mijn schoonvader zei: mogen er wel weer 3 bij hoor in 2009 3 gaat em niet worden maar 1 in ieder geval! Is voor mijn schoonouders hun 7de kleinkind en voor mijn ouders het 1ste. Bij ons in de omgeving wist een goede vriendin van mij dat we het graag wilden maar verteld dat we echt aan het klussen waren hebben we niet echt. Hier op het forum kon ik daar heerlijk mijn ei over kwijt en nog steeds, meiden jullie zijn geweldig!!! Wij hebben zelf om de dag geklust vanaf ong een week voor de eisprong en de dag voor de eisprong, de dag van de eisprong en de dag erna en daarna nog 1x om de dag geloof ik... was een boel geklus in ieder geval en het resultaat mag er gelukkig naar wezen! Hoop dat het voor jullie ook snel tot een positieve test mag leiden.
@Vieguh, mijn mannetje had zelf de burri'to's in het karretje geladen, wij zijn normaal erg fan van burrito's, enchilada's, taco's en tortilla's maar sinds ik zwanger ben vind ik het te gekruid. Vandaag toch maar weer aan de sla.
@Sukkie, heftig hoor dat een vijfjarige dat je even vermeld. Moet eerlijk zeggen dat ik kindjes die wat minder welbespraakt zijn toch liever heb... maar goed ze zijn zo wijs tegenwoordig.
Hoop dat je snel antwoord krijgt naar aanleiding van je sollicitatie, zou heerlijk zijn als je weet waar je aan toe bent. Mijn vriendin, die ook net afgestudeerd is heeft nu een baan, vrijdag gaan we met hen naar huisje kijken en daarna lekker eten bij de Mac, mag ook wel een keertje toch!
Wat vervelend dat je mannetje zich zo onzeker voelt... Kop op he! Je zit in ronde 4, gemiddeld duurt het toch echt een half jaar tot een jaar om zwanger te raken. Als je zwanger wilt raken, wil je het het liefst meteen maar bij sommige stelllen gaat er iets meer tijd over heen. Gun het jullie zo ontzettend meid!!! Hoop dat je hem met een bbq weer een beetje op kunt beuren, met dit heerlijke weer is dat wel een ultiem etentje Wij gaan morgen met mijn zwager en schoonzus gezellig bbqen, maak een lekkere salade, wat stokbrood erbij (daar gaat het bij mij om) en natuurlijk vlees voor de mannen. Geniet er lekker van!
@Poohh, en meis??? Weet je al wat? Keep my fingers crossed!!!
@Friezinnetje en Kwisjuh, zelfde geldt voor jullie, duim mezelf 3 x in de rondte!!!
naam
leeftijd
ronde
kindje
laatst verwachte ongi
chanti_85
24
1
1
19 maart
sanne88
27
3
1
31 mei
nod's juni
naam
leeftijd
ronde
kindje
nod
/
roselien
38
2
3
3 juni
roos170
21
1
1
8 juni
10 juni
dora the explorer
30
3
2
8 juni
loeske
23
4
1
9 juni
schuerke
27
4
1
10 juni
4 juni
elleste
30
2
1
10 juni
sukkie_85
23
4
1
12 juni
8 juni
twijfeltje1984
25
4
1
12 juni
17 juni
rianne_82
26
3
1
14 juni
isa83
26
1
1
14 juni
vieguh
27
1
1
17 juni
18 juni
lyn79
30
4
1
20 juni
midanie
26
3
1
22 juni
poohh
24
4
1
24 juni
friezinnetje25
25
0 (pil)
1
25 juni
kwisjuh
29
4
1
27 juni
nod's juli
naam
leeftijd
ronde
kindje
nod
/
line1975
33
3
1
1 juli
schuerke
27
5
1
3 juli
zebraatje168
27
1
1
4 juli
dora the explorer
30
4
2
6 juli
sukkie_85
23
5
1
9 juli
roos170
21
2
1
9 juli
elleste
30
3
1
14 juli
vieguh
27
2
1
17 juli
twijfeltje1984
25
5
1
23 juli
zwangeren
naam
wil je weten wat het word?
mogen wij weten wat het word?
uitgerekende datum
_mie_pie
ja het word een meisje
hoera een meisje
04-11-2009
j-t
ja,maar man niet
nee, ik weet het zelf ook niet
27-11-2009
senorita
weet ik nog niet
als ik het weet, weten jullie het ook
02-12-2009
schippersvrouwtje
ja, maar man niet
nee, ik weet het zelf ook niet
10-12-2009
marijke_en_richard
jaaaaa denk niet dat ik het af kan wachten
ja hoor
03-01-2010
shar25
jaaaaaaa
jaaaaa
05-01-2010
stefanie/baby23
05-01-2010
kidsvos
ja
denk het wel
11-01-2010
anne/belgies
ja,maar wil het zelf niet weten
nee, weet het zelf ook niet
18-01-2010
loeske
Jaaa
jaaaa
16-02-2010
lyn79
nee in eerste instantie niet
als wij het weten, dan jullie ook
27-02-2010
afspraken bij verloskundige
naam
datum
waarvoor?
_mie_pie
j-t
senorita
schippersvrouwtje
21-07-09
22-07-09
20 weken echo 12.30
controle verloskundige 13.15
marijke_en_richard
06-07-09
14-07-09
2de afspraak verloskundige
2de echo (hartecho)
shar25
26-06-09
2de echo
baby23 stephanie
kidsvos
06-06-09
2de afspraak verloskundige
anne/belgies
19-06-09
24-06-09
intake
termijnecho
loeske
22-07-09
1ste afspraak verloskundige 9.00u
termijnecho
lyn79
wat word het?
naam
eigen idee
meisje
jongen
miepie
eerst dacht ik een meisje en nu
begin ik te twijfelen, dus ik
weet het niet
x
x
jt
xx
x
senorita
xx
x
schippersvrouwtje
een meisje!!!
x
x
marijke_en_richard
een jongen!!!
x
x
shar_25
xx
x
baby23
xx
x
kidsvos
nu denk ik een jongen, maar
twijfel nog iets
x
anne/belgies
nog geen idee
x
loeske
nog geen idee
xx
x
lyn79
een jongen
x
@Chanti, meis hoe was het bij de dokter? Weet je ondertussen al iets meer? Denk aan je hoor! Take care!
@Sanne, Rianne & Isa, meiden, schrijven jullie nog mee? Eind van de maand wordt de lijst weer ge-updated door Marijke en/of mij en we zouden niet willen dat jullie eraf vallen en toch nog graag meeschrijven. Hoop dat alles goed met jullie gaat?
@Loeske, gaan we gezellig op dezelfde dag, jij voor eerste keer en eerste echo en ik op controle!!! Samen aftellen!!!
@Anne, jij mag vanavond naar de verloskundige voor je echo! Spannend hoor, hoop dat alles goed mag zijn, hou ons op de hoogte!
Een dikke knuffel Svtje