wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 4

hallo allemaal!!
Weer zo ´n mooie dag, en ik ben lekker vrij...

Hihi, we waren gisteren koffie aan het drinken bij mijn ouders en die waren zo druk met kletsen over van alles en nog wat dat mijn vriend en ik alles konden zeggen zonder dat ze t hoorden, zegt ie ineens weten jullie dat we bezig zijn met een kleinkindje?? Wat ze vervolgens ook niet hoorden, hihihaha... wat een lachbui hadden we daar zeg... zo grappig...
Mijn moeder heeft wel vermoedens....
Hebben jullie het aan vriendinnen/familie verteld dat jullie aan het klussen zijn??
Wij klussen totdat ik mijn eerste ongi krijg gewoon om de dag... eens kijken wat het ons brengt haha... kriebel kriebel...
Had ik al verteld dat ik 2 schoonzusjes heb waarvan 1 over 17 dagen is uitgerekend en 1 op 3 juli haar eerste echo krijgt?? vruchtbaar jaar dus in onze familie, haha...

Ook leuk om te zien hoe je partner zich in dit alles ontwikkeld he?? superlief toch??

Bedankt voor het helpen mij ook in de tabel te zetten,

Nu even boodschapjes doen met manlief! Fijne dag allemaal!!
liefs!!

Hey meides,

Alles lekker rustig hier. Weer lekker aan de klus voor de 2e ronde en van het prachtige weer aan het genieten. Gister moest de stampot andijvie toch maar even van het menu om plaats te maken voor een bbq. Heerlijk gegeten!!

@Belgies:
Hoe was vandaag je termijnecho?? Mocht het vandaag toch een positieve dag worden?
Ik hoop voor je dat alles goed is.

@Sv'tje:
Heb ik je nu op ideeen gebracht dat je burito's gegeten hebt?? Jammer dat ze niet zo lekker vielen. Hoop dat het vanaf nu weer lekkerder gaat. Hoe was je echo vandaag??
Die had je toch vandaag?
Laat het even weten!!

@Midani:
En en en ..... nog steeds geen ongi?
Duim voor een positieve test meid!

@Poohh:
En bij jou al rode duiveltjes?
Ook voor jou hoop ik op een positieve test. Mogen absoluut wat meer smiley's bij deze maand. Al teveel rooie gezien!!

@Marijke:
Leuk dat je vrienden geworden bent via forum en msn!!
waar het allemaal wel niet goed voor is. Zelf heb ik vanaaf een afspraak met een meid die ik alleen goed via hyves ken. Ben benieuwd of het gezellie word maar dat zal vast wel.

@Zebraatje:
Hahahaha leuk dat ze helemaal niets door hadden. Ik hoef dat niet te proberen want dan staan mijn moeders oren gelijk rechtovereind.
Mijn familie en die van mijn man weten dat we aan het proberen zijn zwanger te worden.
Ze wisten namelijk dat er na het trouwen een hele grote kinderwens was en nog steeds is. Ja dan is het enkel 1 en 1 bij elkaar op tellen. Mijn moeder vind het dan ook helemaal geweldig dat haar enige dochter misschien over een tijd zwanger is.
Ze is al oma van 5 kleinkinderen maar het lijkt haar bijzonder als straaks haar enige dochter zwanger is. Dat is toch anders dan je schoondochter zegt ze hihi.
Voor vrienden houden we de boot een beetje af. Ze weten dat we graag kinderen willen en als ze er soms over beginnen dan zeggen we dat we rustig aan doen dat we eerst het huis meer af willen hebben enzo voordat we eventueel gaan beginnen.
Maar weten mensen bij jou het al??

Zit me stierlijk te vervelen op mn werk dus denk dat ik zo maar eens bij mn moesie langs ga. Lekker even in de tuin zitten met een wijntje ofzo!

Ik wens iedereen nog een hele fijne dag en wens iedereen succes met waar die mee bezig is!
Liefs Ilse

Hee allemaal!

Hier eigenlijk ook heel rustig, we proberen om de 2 dagen te klussen (ik heb moeite moeten doen mannetje te overtuigen dat je echt steeds een dag ertussen moet wachten...)
Van sollicitatie nog niks gehoord, maar ben ook met wat anders nog bezig dus hed goede hoop op werk.
Straks misschien eens lekker bbq'en want het is zulk heeeeeerlijk weer!!!!!!

Vandaag zei een van de kinderen; juf heb je een baby in je buik? Ik zeg, nee hoor, waarom dacht je dat, zo dik ben ik toch niet? Nee zei het meisje, maar je hebt wel dikke tieten. HAHAHAHAA, 5 jaar en dan zo'n uitspraak. Ik maar uitgelegd dat t daar echt niet zit!

Verder geen nieuws, voor mij beginnen al snel weer de wachtweken. Heel gezellige, drukke weken voor de boeg dus ik ben er toch wel lekker rustig onder. Anders dan mijn mannetje, hij is nu opeens onzeker. Hij zegt bang te zijn dat hij me helemaal niet zwanger kan 'maken'   sneu he!

Meiden, genoeg gekletst. Ga eens wat nuttigs doen, kom hier straks misschien nog eens kijken hoe het is met jou Midanie want je bent toch al ver in je cyclus!

Groetjes sukkie

Hey meiden, hier nog steeds geen ongi hoor en ook nog geen enkele indicatie dat het eraan gaat komen. Pff wordt er zo langzamerhand wel een beetje zenuwachtig van. Ik probeerde op internet te zoeken hoe je baarmoedermond moet voelen voordat je ongi wordt maar vind allemaal tegenstrijdige verhalen, de 1 zegt hoog en zacht de ander laag en hard, ik weet het ook niet meer. Heb vanmiddag wel last van hele warme schaamlippen maar ook daar heb ik niks over kunnen vinden dus zal wel tussen mijn oren zitten haha. Misschien ga ik morgenvroeg wel testen als het dan nog nodig is tenminste, als het dan negatief is dan kan ik bijna wel vanuitgaan dat de ongi's eraan komen en ben ik tenminste van die onzekerheid af. Fijn dat ik hier ff tegen jullie kan aankletsen anders zit ik nog meer te piekeren, thnx.

xxx Midanie

Goeiemiddag lieve meiden,

Ons kleintje doet het goed, hartje klopte. Ze moest eerst even zoeken dus vond het best wel spannend, maar daarna was het luid en duidelijk te horen. Pfff wel een pak van mijn hart. Daarna zijn we gezellig even langs de babydump gegaan, niks gekocht, vooral even gekeken wat we nog nodig hebben en uiteraard even bij de kleertjes gesnuffeld. Gewoon te lief!

Ik mag 21 juli voor de 20 weken echo en 22 juli weer op controle bij de verloskundige, heb weer iets om naar uit te kijken dus. Zal het zo even in het schema zetten.

@Midanie, meis wat een spanning zeg! Je had het over warme schaamlippen, dat had ik niet maar alles was behoorlijk gezwollen bij mij, echt heel gek. Was geloof ik ook de enige die dat hier op het forum als klacht had  en zwanger bleek, maar zo zie je maar is echt bij iedereen verschillend. Hoop zo voor je dat het positief mag uitpakken, je bent al aantal dagen overtijd. Wanneer ga je er weer een testje tegenaan gooien? Hou ons op de hoogte! Kunenn altijd smileys bij!

@Marijke, babydump bijna compleet, net als bij jou hihi!

@Zebraatje, wat grappig dat je het er zo over had en dat je schoonouders het helemaal niet hoorden. Wat ontzettend leuk ook dat je schoonzusjes allebei zwanger zijn. Vorig jaar zijn 3 van mijn schoonzusjes bevallen, wat bij ons toch echt tot de extra kriebels leidde en stoppen met de pil. Drie 2008 kindjes, mijn schoonvader zei: mogen er wel weer 3 bij hoor in 2009  3 gaat em niet worden maar 1 in ieder geval! Is voor mijn schoonouders hun 7de kleinkind en voor mijn ouders het 1ste. Bij ons in de omgeving wist een goede vriendin van mij dat we het graag wilden maar verteld dat we echt aan het klussen waren hebben we niet echt. Hier op het forum kon ik daar heerlijk mijn ei over kwijt en nog steeds, meiden jullie zijn geweldig!!! Wij hebben zelf om de dag geklust vanaf ong een week voor de eisprong en de dag voor de eisprong, de dag van de eisprong en de dag erna en daarna nog 1x om de dag geloof ik... was een boel geklus in ieder geval en het resultaat mag er gelukkig naar wezen! Hoop dat het voor jullie ook snel tot een positieve test mag leiden.

@Vieguh, mijn mannetje had zelf de burri'to's in het karretje geladen, wij zijn normaal erg fan van burrito's, enchilada's, taco's en tortilla's maar sinds ik zwanger ben vind ik het te gekruid. Vandaag toch maar weer aan de sla.

@Sukkie, heftig hoor dat een vijfjarige dat je even vermeld. Moet eerlijk zeggen dat ik kindjes die wat minder welbespraakt zijn toch liever heb... maar goed ze zijn zo wijs tegenwoordig.

Hoop dat je snel antwoord krijgt naar aanleiding van je sollicitatie, zou heerlijk zijn als je weet waar je aan toe bent. Mijn vriendin, die ook net afgestudeerd is heeft nu een baan, vrijdag gaan we met hen naar huisje kijken en daarna lekker eten   bij de Mac, mag ook wel een keertje toch!

Wat vervelend dat je mannetje zich zo onzeker voelt... Kop op he! Je zit in ronde 4, gemiddeld duurt het toch echt een half jaar tot een jaar om zwanger te raken. Als je zwanger wilt raken, wil je het het liefst meteen maar bij sommige stelllen gaat er iets meer tijd over heen. Gun het jullie zo ontzettend meid!!! Hoop dat je hem met een bbq weer een beetje op kunt beuren, met dit heerlijke weer is dat wel een ultiem etentje  Wij gaan morgen met mijn zwager en schoonzus gezellig bbqen, maak een lekkere salade, wat stokbrood erbij (daar gaat het bij mij om) en natuurlijk vlees voor de mannen. Geniet er lekker van!

@Poohh, en meis??? Weet je al wat? Keep my fingers crossed!!!

@Friezinnetje en Kwisjuh, zelfde geldt voor jullie, duim mezelf 3 x in de rondte!!!

naam
leeftijd
ronde
kindje
laatst verwachte ongi

chanti_85
24
1
1
19 maart

sanne88
27
3
1
31 mei

nod's juni

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod
/

roselien
38
2
3
   3 juni

roos170
21
1
1
  8 juni
10 juni

dora the explorer
30
3
2
   8 juni

loeske
23
4
1
  9 juni

schuerke
27
4
1
10 juni
 4 juni

elleste
30
2
1
10 juni

sukkie_85
23
4
1
12 juni
  8 juni

twijfeltje1984
25
4
1
12 juni
 17 juni

rianne_82
26
3
1
14 juni

isa83
26
1
1
14 juni

vieguh
27
1
1
17 juni
 18 juni

lyn79
30
4
1
20 juni

midanie
26
3
1
22 juni

poohh
24
4
1
24 juni

friezinnetje25
25
0 (pil)
1
25 juni

kwisjuh
29
4
1
27 juni

nod's juli

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod
/

line1975
33
3
1
  1 juli

schuerke
27
5
1
  3 juli

zebraatje168
27
1
1
  4 juli

dora the explorer
30
4
2
  6 juli

sukkie_85
23
5
1
  9 juli

roos170
21
2
1
   9 juli

elleste
30
3
1
14 juli

vieguh
27
2
1
17 juli

twijfeltje1984
25
5
1
23 juli

zwangeren

naam
wil je weten wat het word?
mogen wij weten wat het word?
uitgerekende datum

_mie_pie
ja het word een meisje

hoera een meisje

04-11-2009

j-t  
ja,maar man niet
nee, ik weet het zelf ook niet
27-11-2009

senorita
weet ik nog niet
als ik het weet, weten jullie het ook
02-12-2009

schippersvrouwtje
ja, maar man niet
nee, ik weet het zelf ook niet
10-12-2009

marijke_en_richard
jaaaaa denk niet dat ik het af kan wachten
ja hoor
03-01-2010

shar25
jaaaaaaa
jaaaaa
05-01-2010

stefanie/baby23

05-01-2010

kidsvos
ja
denk het wel
11-01-2010

anne/belgies

ja,maar wil het zelf niet weten
nee, weet het zelf ook niet
18-01-2010

loeske        
Jaaa
jaaaa
16-02-2010

lyn79
nee in eerste instantie niet
als wij het weten, dan jullie ook
27-02-2010

afspraken bij verloskundige

naam
datum
waarvoor?

_mie_pie

j-t

senorita

schippersvrouwtje

21-07-09
22-07-09
20 weken echo 12.30
controle verloskundige 13.15

marijke_en_richard
06-07-09
14-07-09
2de afspraak verloskundige
2de echo (hartecho)

shar25
26-06-09
2de echo

baby23 stephanie

kidsvos
06-06-09
2de afspraak verloskundige

anne/belgies
19-06-09
24-06-09
intake
termijnecho

loeske
22-07-09
1ste afspraak  verloskundige 9.00u
termijnecho

lyn79

wat word het?

naam
eigen idee
meisje
jongen

miepie
eerst dacht ik een meisje en nu
begin ik te twijfelen, dus ik
weet het niet

x
x

jt

xx
x

senorita

xx
x

schippersvrouwtje
een meisje!!!
x

x

marijke_en_richard
een jongen!!!
x

x

shar_25

xx
x

baby23

xx
x

kidsvos
nu denk ik een jongen, maar
twijfel nog iets

x

anne/belgies
nog geen idee
x

loeske
nog geen idee
xx
x

lyn79
een jongen
x
@Chanti, meis hoe was het bij de dokter? Weet je ondertussen al iets meer? Denk aan je hoor! Take care!

@Sanne, Rianne & Isa, meiden, schrijven jullie nog mee? Eind van de maand wordt de lijst weer ge-updated door Marijke en/of mij en we zouden niet willen dat jullie eraf vallen en toch nog graag meeschrijven. Hoop dat alles goed met jullie gaat?

@Loeske, gaan we gezellig op dezelfde dag, jij voor eerste keer en eerste echo en ik op controle!!! Samen aftellen!!!

@Anne, jij mag vanavond naar de verloskundige voor je echo! Spannend hoor, hoop dat alles goed mag zijn, hou ons op de hoogte!

Een dikke knuffel Svtje

haai!

@ vieguh:
De meesten weten het niet, mijn moeder heeft wel vermoedens en we praten wel over stel dat enz... Mijn schoonzusje (1 ervan) weet het wel, zij zijn 2,5 jaar bezig geweest dus weet echt alle ins en outs over zwanger worden, best handig zo'n leek in t vak haha!
1 vriendin van me weet het wel, we stonden te koken bij mij in de keuken en het kruidenkastje stond open, hierin bewaar ik ook mijn vitaminepillen van centrum met foliumzuur waarop met koeienletter maternity staat. Ik draai eigenlijk altijd de text weg maar was t die morgen vergeten. oeps... zij zei dan ook meteen: hoelang zijn jullie al bezig?? Zooo moeilijk om t dan nog te ontkennen!!
Dus uiteindelijk weten mijn schoonzusje en vriendin het, en mijn moeder soort van...
Op zich ook wel prettig, heb wel gezegd dat ik het er niet elke keer over wil hebben. Zo van en en?? al zwanger??
Als t zover is horen zij t toch meteen....

hey nog eventjes, ben er een paar vergeten hihi...

@midanie: meid komt vast goed, nog eventjes geduld en maar hopen dat je niet ongi wordt toch?? In de tussentijd lekker leuke dingen doen voor de afleiding, t weer leent zich er iig voor...

@sukkie85: Superschattig van je mannetje toch?? Ze mogen best weten hoe t zit en jij bent er af en toe ook onzeker over toch?? Ik iig wel hoor, bespreek dat dan ook met mijn mannetje die er nog wat nuchterder tegenover staat dan ik... Kunnen jullie elkaar mooi steunen ;-) Ik vind het wel leuk om te zien dat het  bij de mannen ook t 1 en ander losmaakt...wat jij??

@schippersvrouwtje: Bij ons is t ook daarom zover gekomen, mijn oudste broer en schoonzusje zwanger, toen gingen bij mij al alle bellen rinkelen (mijn vriend verwijst dat meteen naar het filmpje van jochem meyers zooo grappig, doet ie tikkende eierstokken na) en hadden wij zoiets van deze zomer is nog van ons saampjes en dan stoppen we eind vd zomer met de pil. Maar toen 2 weken geleden (tijdens mijn laatste ongi) mijn broertje en schoonzusje aankondigden dat ook zij een kleintje (hun3e alweer) verwachten zei mijn vriend nou een maandje eerder kan ook wel toch? En van t een komt het ander he?? haha... superleuk allemaal. Ik ben ook superblij dat dit forum er is, errug gezellig. Je rolt er ook zo in, fijn dat iedereen me er meteen zo bij betrekt.

nou schoonpa komt zo eten en is al onderweg (hij weet van niets en dat houden we nog even zo, hij krijgt al spontaan grijze haren van het idee dat ie opa kan worden, wij zijn aan die kant vd familie de 1e rest is nog verre van samenwonen) Dus voordat we hem een grijze bos met haar bezorgen sluit ik de laptop eventjes af... Fijne avond allemaal en klusse of enjoy being pregnant!!

@Sv, tsja ik weet ook echt niet waar die kinderen t allemaal vandaan halen. Ze weten gelukkig  de meeste tijd niet waar ze het over hebben. Ja dat half jaar hebben we al bijna bereikt, zitten inmiddels in ronde 5 dus dat is toch wel al een stukkie. Jij had ronde 6 dus ik richt me daar maar op he! Fijn dat alles goed is met je kleine, dat hartje horen lijkt me toch echt super. Mag komende week mee met mijn zus om mijn neefje/nichtje te horen

@ vieguh, mannen voelen ook niet wat wij voelen dus eigenlijk kunnen ze er weinig aan doen. Ik denk dat hij heel blij is als t gelukt is, ook voor mannen komt toch een beetje prestatiedrang om de hoek kijken. Denk een soort oergevoel, zeker omdat een vriend van hem de eerste keer raak had... daar spiegelt hij zich dan aan. Opscheppers!! ;)

bbq was heerlijk, is nou ook nog lekker warm buiten. Heb nog actief dingen gedaan maar ben eigenlijk (nu al) moe! Dus niet meer zoveel gepland even lekker luieren denk ik.

Groetjes Sukkie

Terug
Bovenaan