Hey meiden,
Vanmiddag even 2 uurtjes in het zonnetje gezeten en daarna met vriendin nog even naar het dorp geweest, uiteraard even langs de babywinkel. Niks gekocht hoor, maar toch even naar al die kleine dingetjes gekeken.
Mannetje nog steeds met kast bezig, de inrichting ervan, planken en roedes dus als het goed is kunnen we vanavond de woonkamer weer een beetje woonbaar maken.
Kan er echt niet tegen als het zo'n rommeltje is, ben ik veel te netjes en precies voor.
Eten was em vandaag niet bij mij, had alweer salade meegenomen maar dacht ach ik probeer iets wat mijn mannetje eet. Beter niet meer doen... voel me er echt niet zo lekker van. Waren burrito's, had voor mezelf wel de kruiden weggelaten, maar zonder was het dus niet zo lekker, iets met tegenzin eten leidt uiteindelijk bij mij dus tot misselijkheid. Eigen schuld zullen we maar zeggen. Zometeen nog maar even een lekker bruin broodje.
@Midanie, gezellig dat je er weer bent! Jammer dat je negatief getest hebt meid, maar zegt nog helemaal niks. Kan nog alle kanten op, geen ongi is goede tijding. Duim voor je hoor!!!
@Loeske, zal het even voor je veranderen in de tabel hoor. Wel jammer dat je nog een weekje moet wachten maar heerlijk dat je mannetje meekan! Is echt heel bijzonder, zo'n eerste echo en dat moet je indien mogelijk eigenlijk wel met z'n tweetjes delen.
@Vieguh, hihi ja tuurlijk wil ik je met liefde helpen (wat eten betreft hihi) ! Ligt eraan hoe je het leest valt me nu op idd. Ik ben heel erg van het uitproberen van gerechten, maar heb er dan ook de tijd voor. Nou moet ik zeggen dat het momenteel wat te wensen over laat, maar dat is vooral omdat ik zelf niet zo'n behoefte heb aan eten (warm eten). Doe mij maar een lekkere salade. Lekker hoor andijvie stamppot, mijn mannetje lust dat niet dus dat eet ik bijna nooit.
@Lynn, zeuren is het zeker niet. Onzekerheid komt om de hoek kijken, het is ook allemaal nieuw en best wel spannend. Natuurlijk ben je er hartstikke blij mee, maar dat neemt niet weg dat je ook wel bang kunt zijn! Vertrouwen hebben in je lichaam is inderdaad wel erg belangrijk, maar denk dat dat voor veel zwanger vrouwen in het begin toch ver te zoeken is. Na de eerste echo zul je waarschijnlijk iets meer vertrouwen hebben en na de volgende nog iets meer. Die 9 maanden heb je ook gewoon nodig om geestelijk geheel voorbereid te zijn op de komst van je kindje. Het is natuurlijk niet zo dat je je nooit meer zorgen zult maken. Had het er laatst met Jt over, op het moment dat je zwanger bent maak je je zorgen of het hartje wel klopt en of hij of ziij goed groeit. Op het moment dat ze geboren zijn, dan maak je je zorgen of hij of zij wel genoeg drinkt, slaapt en ga je luisteren of die kleine nog ademt in het begin... Kleine kinderen kleine zorgen, grote kinderen grote zorgen. Ik probeer het maar gewoon op me af te laten komen al vind ik het persoonlijk best wel spannend! Maar blijf gewoon lekker van je afschrijven hoor, niemand die hier vindt dat je je aanstelt.
Het gaat momenteel over pil en of spiraaltje in het topic. Heb zelf geen ervaring met spiraaltje. Wel met de pil, daar werd ik persoonlijk niet vrolijk van, heb em maar 2 jaar geslikt maar werd er neerslachtig en aggressie van en mijn libido was 0... Sinds ik gestopt ben voel ik me veeeel beter. Zit er wel over na te denken hoe en wat na de bevalling straks, ook al is het nog wel even weg. De pil wil ik eigenlijk niet meer, maar een spiraaltje lijkt me ook pijnlijk... zal me er eens in verdiepen de komende tijd.
Wat de date met mijn vriendin betreft vanmiddag, die heeft er speciaal 2 uurtjes vrij voor genomen, ze werkt altijd heel hard en vaak en we wilden zo elkaar zo graag even zien! De rest van mijn vriendinnen werkt natuurlijk ook gewoon in de weken dat wij vrij zijn dus afspreken doe ik vaak in de avonduurtjes of weekenden verder. Ben wel iemand die houdt van een gezellig kletspraatje maar dat hadden jullie ondertussen wel door denk ik haha draai overuren op het forum!
@ Zebraatje, meis zal je even in de tabel zetten hoor, dan kunnen we jouw NOD ook in de gaten houden en met je meeduimen!
@Roos, ga ik zeker doen. Is misschien nog wel vroeg, maar de spulletjes konden we niet laten staan. We moeten het ook hebben van onze vrije weken dus het ligt ook steeds 2 weken stil. Gelukkig heb ik een hele handige man dus komt helemaal goed. Geniet van het klussen he! Hoop op goed resultaat voor jullie!!!
naam
leeftijd
ronde
kindje
laatst verwachte ongi
chanti_85
24
1
1
19 maart
sanne88
27
3
1
31 mei
nod's juni
naam
leeftijd
ronde
kindje
nod
/
roselien
38
2
3
3 juni
roos170
21
1
1
8 juni
10 juni
dora the explorer
30
3
2
8 juni
loeske
23
4
1
9 juni
schuerke
27
4
1
10 juni
4 juni
elleste
30
2
1
10 juni
sukkie_85
23
4
1
12 juni
8 juni
twijfeltje1984
25
4
1
12 juni
17 juni
rianne_82
26
3
1
14 juni
isa83
26
1
1
14 juni
vieguh
27
1
1
17 juni
18 juni
lyn79
30
4
1
20 juni
midanie
26
3
1
22 juni
poohh
24
4
1
24 juni
friezinnetje25
25
0 (pil)
1
25 juni
kwisjuh
29
4
1
27 juni
nod's juli
naam
leeftijd
ronde
kindje
nod
/
line1975
33
3
1
1 juli
schuerke
27
5
1
3 juli
zebraatje168
27
1
1
4 juli
dora the explorer
30
4
2
6 juli
sukkie_85
23
5
1
9 juli
roos170
21
2
1
9 juli
elleste
30
3
1
14 juli
vieguh
27
2
1
17 juli
twijfeltje1984
25
5
1
23 juli
zwangeren
naam
wil je weten wat het word?
mogen wij weten wat het word?
uitgerekende datum
_mie_pie
ja het word een meisje
hoera een meisje
04-11-2009
j-t
ja,maar man niet
nee, ik weet het zelf ook niet
27-11-2009
senorita
weet ik nog niet
als ik het weet, weten jullie het ook
02-12-2009
schippersvrouwtje
ja, maar man niet
nee, ik weet het zelf ook niet
10-12-2009
marijke_en_richard
jaaaaa denk niet dat ik het af kan wachten
ja hoor
03-01-2010
shar25
jaaaaaaa
jaaaaa
05-01-2010
stefanie/baby23
05-01-2010
kidsvos
ja
denk het wel
11-01-2010
anne/belgies
ja,maar wil het zelf niet weten
nee, weet het zelf ook niet
18-01-2010
loeske
Jaaa
jaaaa
16-02-2010
lyn79
nee in eerste instantie niet
als wij het weten, dan jullie ook
27-02-2010
afspraken bij verloskundige
naam
datum
waarvoor?
_mie_pie
j-t
senorita
schippersvrouwtje
24-06-09
controle verloskundige 14.00
marijke_en_richard
06-07-09
14-07-09
2de afspraak verloskundige
2de echo (hartecho)
shar25
26-06-09
2de echo
baby23 stephanie
kidsvos
06-06-09
2de afspraak verloskundige
anne/belgies
19-06-09
24-06-09
intake
termijnecho
loeske
22-07-09
1ste afspraak verloskundige 9.00u
termijnecho
lyn79
wat word het?
naam
eigen idee
meisje
jongen
miepie
eerst dacht ik een meisje en nu
begin ik te twijfelen, dus ik
weet het niet
x
x
jt
xx
x
senorita
xx
x
schippersvrouwtje
een meisje!!!
x
x
marijke_en_richard
een jongen!!!
x
x
shar_25
xx
x
baby23
xx
x
kidsvos
nu denk ik een jongen, maar
twijfel nog iets
x
anne/belgies
nog geen idee
x
loeske
nog geen idee
xx
x
lyn79
een jongen
x
Zo de lijst weer even ge-updated!
Geniet van jullie avond meiden, denk dat ik vroeg mijn mandje op ga zoeken mijn oogjes vallen nu al dicht.
Knuffel Svtje