wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 4

Hallo meiden,

Hier gaat alles nog prima, we zijn  flink aan het klussen! hihi
Deze week heb ik mijn ei, dus goed oefenen!

@Lyn79: Gefeliciteerd meid! Geniet ervan!

@Loeske86: Spannend! De eerste echo, hoe voel je je verder?

@Midanie: Zo'n negatieve test voor je NOD zegt idd niks! Ik hoop voor je dat je ong weg blijft!
@Pooh: Zo dat is wel balen zeg! Wat n geld! Ook hoop ik voor jou dat je ong weg blijft.

@ zebraatje186: Mijn man stond ook te koken voor me toen ik thuis kwam! Heerlijk! hihi

@Svtje: Kijk aan! Al druk bezig met de babykamer...Geniet ervan!

Sorry als ik iemand vergeet, maar het zijn er ook zo veel!
Ik wens iedereen nog een fijne avond!

Liefs Roosje

Heyy dames!!

Allereerst Lyn gefeliciteerd met je zwangerschap.. Lijkt me echt zo onwerkelijk om je daadwerkelijk zwanger te voelen, om het echt te geloven! Maar na vier rondes is het dan echt zover bij jou, super!! Geniet ervan..

Dus Loeske in juli je eerste echo! Wat spannend zeg. Hoe voel je je? Gaat het goed met de zwangerschapskwaaltjes? Ben benieuwd..

Hey Sv'tje.. gister heb ik mijn laatste pil genomen en ben vandaag begonnen met foliumzuur slikken (zodat ik gewend blijf om toch iets iedere dag te slikken haha). Morgen of overmorgen zullen de rode duiveltjes wel langskomen en dan begin juli mogen we gaan klussen, hoera!! Ben benieuwd of wat ik wel vaker lees wanneer je stop met de pil dat je dan meer zin krijgt in het klussen.. We zullen zien. Spannend allemaal zeg.

Oh heb even een banner gemaakt, ff checken of ie het doet. Er staat denk ik wel dat ik morgen kan testen.. dat klopt (nog) niet, eerst de rode duiveltjes voorbij laten komen.

Liefs voor iedereen!!!

Toch maar de babybrabbelbanner gebruikt (die doet het tenminste). Had een hele mooie, maar dan geeft ie een foutmelding.

Ha meiden

Wat een hoop is er weer geschreven, was weer even zoet!
Vind het zo leuk hoe iedereen om iedereen bekommert.
Ik vind het ook erg fijn om hier alles te kunnen delen en alles te kunnen vragen en natuurlijk ook om iemand te helpen!!

Sv'je
Inmiddels nog maar één nachtje slapen, vind het zo super spannend, ook al heb ik die kleine uk al eens gezien. Hopelijk is alles goed en weet ik hoe ver ik zal zijn.
Heb jij er ook zo'n zin in? En ook een tikkie zenuwachtiger aan het worden  hihi...
Zal inderdaad wel gezonde spanning zijn, je leeft er toch naar toe en dan opeens komt het weer heel dichtbij.
Doe je wel rustig aan, zal het morgen wel even aangeven bij je verloskundige dat je laatst grijs zag?? Heb je er nog last van gehad? Hoop dat het niets betekent!
En wat leuk dat je al zoveel heb verzameld, kan niet wachten tot ik ook kan gaan shoppen! En ook al met de babykamer baby, lijkt me zo gaaf!
En wat fijn voor je dat je spaghetti weer zo smaaktte!

Vieguh
Wat leuk dat jullie er ééntje zelf houden en gelukkig is alles goed gegaan met de operatie van vaders!
Kan me voorstellen voor je vriend dat hij het moeilijk heeft, ik zelf ook geen vader meer en toevallig is morgen zijn sterfdag als ik mijn termijnecho heb. Hoop zo dat alles goed is, dan wordt deze datum toch nog enigzins een positieve dag!

Poohh
Dat is wel een klap geld wat je opeens even moet uitgeven, ik heb het vorig jaar ook gehad en daar staat niemand op te wachten. Maar ja je hebt er geen nieuwe voor.
Ik duim voor je dat het raak mag zijn! Heb je al tekens?

Zeberaatje
Toen ik gestopt was met de pil, voelde ik ook van alles, voelde me echt anders. Ik denk dat je lichaam er aan moet wennen om het weer zelf te doen.
Hopelijk gebeurd dat snel, ik heb er eigenlijk wel last van gehad tot ik zwanger was, maar werd wel steeds minder.

Elleste
In principe kan je gewoon een afspraak maken bij een verloskundige naar keuze.
Op je eerste afspraak vragen ze wie je huisarts is, en dan stellen hun die op de hoogte. Althans zo ging het bij mij. Maar mijn huisarts wist het al, want heb hem twee keer gebeld, omdat ik bang was dat het weer mis zou gaan.

Lynn
Kan me voorstelen dat als je daar op vakantie bent dat je erbij nadenkt dat je wel eens zwanger zou kunnen zijn als je zoveel rijst eet.
Ik heb vooral 's nachts last van mn borsten en mn tepels jeuken af en toe behoorlijk. Verder naast mn darmen en moe zijn, nergens last van. Wel af en toe een steekje links en rechts, maar volgens de verloskundige is dit gewoon bandenpijn.
Hopelijk blijft jou ook die vervelende kwalen bespaard. Maar eigenlijk mag ik nog niks zeggen, want Sv'tje werd ook pas misselijk rond de 12 weken (of moest je nou de eerste keer sp*gen?).
En lukt het een beetje om je angst aan de kant te zetten? Ik heb er ook last van en nog steeds.

Sukkie
Jouw vruchtbaarste dag komt ook al dichtbij! Veel klusplezier en hopen dat die twee weken daarna snel om zijn en je hopelijk positief mag testen, ga ook voor jou duimen...

Kidsvos
Je hebt dus heerlijk genoten van je vakantie? Lekker hoor, ik heb vakantie over een goede maand, verlang er zo naar, heb nog geen vrij gehad dit jaar. En je kids hebben zich dus ook vermaakt!
Ik kan me ogen ook niet van al die babyspulletjes afhouden hoor! Kan niet wachten tot ik ook iets aan kan schaffen, wacht nog even een paar weekjes.

Twijfeltje
Leuk dat je twee mensen van zo dichtbij meemaakt die zwanger is en net is bevallen. Mijn vriendin is nu ruim zes en een halve maand. Ze weet nog niets van mij hihi.. Sinds ik in Belgie woon zien we elkaar niet meer twee keer in de week. Wel jammer hoor, als alles goed is morgen, wil ik van het weekend naar haar toe als dat haar ook uitkomt.

Midanie
Wat spannend zeg, zo lang je niets ziet kan het nog steeds, hopelijk mag je rond zaterdag positief testen, duim duim....

Loeske
Jammer dat je vriend geen vrij kreeg en je nu nog een weekje langer moet wachten. Je wilt uiteraard dat je vriendje meegaat.

Roos
Succes met klussen!!

Fijne avond nog iedereen!

Liefs Anne

Hey meiden,

Vanmiddag even 2 uurtjes in het zonnetje gezeten en daarna met vriendin nog even naar het dorp geweest, uiteraard even langs de babywinkel. Niks gekocht hoor, maar toch even naar al die kleine dingetjes gekeken.

Mannetje nog steeds met kast bezig, de inrichting ervan, planken en roedes dus als het goed is kunnen we vanavond de woonkamer weer een beetje woonbaar maken.
Kan er echt niet tegen als het zo'n rommeltje is, ben ik veel te netjes en precies voor.

Eten was em vandaag niet bij mij, had alweer salade meegenomen maar dacht ach ik probeer iets wat mijn mannetje eet. Beter niet meer doen... voel me er echt niet zo lekker van. Waren burrito's, had voor mezelf wel de kruiden weggelaten, maar zonder was het dus niet zo lekker, iets met tegenzin eten leidt uiteindelijk bij mij dus tot misselijkheid. Eigen schuld zullen we maar zeggen. Zometeen nog maar even een lekker bruin broodje.

@Midanie, gezellig dat je er weer bent! Jammer dat je negatief getest hebt meid, maar zegt nog helemaal niks. Kan nog alle kanten op, geen ongi is goede tijding. Duim voor je hoor!!!

@Loeske, zal het even voor je veranderen in de tabel hoor. Wel jammer dat je nog een weekje moet wachten maar heerlijk dat je mannetje meekan! Is echt heel bijzonder, zo'n eerste echo en dat moet je indien mogelijk eigenlijk wel met z'n tweetjes delen.

@Vieguh, hihi ja tuurlijk wil ik je met liefde helpen (wat eten betreft hihi) ! Ligt eraan hoe je het leest valt me nu op idd. Ik ben heel erg van het uitproberen van gerechten, maar heb er dan ook de tijd voor. Nou moet ik zeggen dat het momenteel wat te wensen over laat, maar dat is vooral omdat ik zelf niet zo'n behoefte heb aan eten (warm eten). Doe mij maar een lekkere salade. Lekker hoor andijvie stamppot, mijn mannetje lust dat niet dus dat eet ik bijna nooit.

@Lynn, zeuren is het zeker niet. Onzekerheid komt om de hoek kijken, het is ook allemaal nieuw en best wel spannend. Natuurlijk ben je er hartstikke blij mee, maar dat neemt niet weg dat je ook wel bang kunt zijn! Vertrouwen hebben in je lichaam is inderdaad wel erg belangrijk, maar denk dat dat voor veel zwanger vrouwen in het begin toch ver te zoeken is. Na de eerste echo zul je waarschijnlijk iets meer vertrouwen hebben en na de volgende nog iets meer. Die 9 maanden heb je ook gewoon nodig om geestelijk geheel voorbereid te zijn op de komst van je kindje. Het is natuurlijk niet zo dat je je nooit meer zorgen zult maken. Had het er laatst met Jt over, op het moment dat je zwanger bent maak je je zorgen of het hartje wel klopt en of hij of ziij goed groeit. Op het moment dat ze geboren zijn, dan maak je je zorgen of hij of zij wel genoeg drinkt, slaapt en ga je luisteren of die kleine nog ademt in het begin... Kleine kinderen kleine zorgen, grote kinderen grote zorgen. Ik probeer het maar gewoon op me af te laten komen al vind ik het persoonlijk best wel spannend! Maar blijf gewoon lekker van je afschrijven hoor, niemand die hier vindt dat je je aanstelt.

Het gaat momenteel over pil en of spiraaltje in het topic. Heb zelf geen ervaring met spiraaltje. Wel met de pil, daar werd ik persoonlijk niet vrolijk van, heb em maar 2 jaar geslikt maar werd er neerslachtig   en aggressie  van en mijn libido was 0... Sinds ik gestopt ben voel ik me veeeel beter. Zit er wel over na te denken hoe en wat na de bevalling straks, ook al is het nog wel even weg. De pil wil ik eigenlijk niet meer, maar een spiraaltje lijkt me ook pijnlijk... zal me er eens in verdiepen de komende tijd.

Wat de date met mijn vriendin betreft vanmiddag, die heeft er speciaal 2 uurtjes vrij voor genomen, ze werkt altijd heel hard en vaak en we wilden zo elkaar zo graag even zien! De rest van mijn vriendinnen werkt natuurlijk ook gewoon in de weken dat wij vrij zijn dus afspreken doe ik vaak in de avonduurtjes of weekenden verder. Ben wel iemand die houdt van een gezellig kletspraatje maar dat hadden jullie ondertussen wel door denk ik haha draai overuren op het forum!

@ Zebraatje, meis zal je even in de tabel zetten hoor, dan kunnen we jouw NOD ook in de gaten houden en met je meeduimen!

@Roos, ga ik zeker doen. Is misschien nog wel vroeg, maar de spulletjes konden we niet laten staan. We moeten het ook hebben van onze vrije weken dus het ligt ook steeds 2 weken stil. Gelukkig heb ik een hele handige man dus komt helemaal goed. Geniet van het klussen he! Hoop op goed resultaat voor jullie!!!

naam
leeftijd
ronde
kindje
laatst verwachte ongi

chanti_85
24
1
1
19 maart

sanne88
27
3
1
31 mei

nod's juni

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod
/

roselien
38
2
3
   3 juni

roos170
21
1
1
  8 juni
10 juni

dora the explorer
30
3
2
   8 juni

loeske
23
4
1
  9 juni

schuerke
27
4
1
10 juni
 4 juni

elleste
30
2
1
10 juni

sukkie_85
23
4
1
12 juni
  8 juni

twijfeltje1984
25
4
1
12 juni
 17 juni

rianne_82
26
3
1
14 juni

isa83
26
1
1
14 juni

vieguh
27
1
1
17 juni
 18 juni

lyn79
30
4
1
20 juni

midanie
26
3
1
22 juni

poohh
24
4
1
24 juni

friezinnetje25
25
0 (pil)
1
25 juni

kwisjuh
29
4
1
27 juni

nod's juli

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod
/

line1975
33
3
1
  1 juli

schuerke
27
5
1
  3 juli

zebraatje168
27
1
1
  4 juli

dora the explorer
30
4
2
  6 juli

sukkie_85
23
5
1
  9 juli

roos170
21
2
1
   9 juli

elleste
30
3
1
14 juli

vieguh
27
2
1
17 juli

twijfeltje1984
25
5
1
23 juli

zwangeren

naam
wil je weten wat het word?
mogen wij weten wat het word?
uitgerekende datum

_mie_pie
ja het word een meisje

hoera een meisje

04-11-2009

j-t  
ja,maar man niet
nee, ik weet het zelf ook niet
27-11-2009

senorita
weet ik nog niet
als ik het weet, weten jullie het ook
02-12-2009

schippersvrouwtje
ja, maar man niet
nee, ik weet het zelf ook niet
10-12-2009

marijke_en_richard
jaaaaa denk niet dat ik het af kan wachten
ja hoor
03-01-2010

shar25
jaaaaaaa
jaaaaa
05-01-2010

stefanie/baby23

05-01-2010

kidsvos
ja
denk het wel
11-01-2010

anne/belgies

ja,maar wil het zelf niet weten
nee, weet het zelf ook niet
18-01-2010

loeske        
Jaaa
jaaaa
16-02-2010

lyn79
nee in eerste instantie niet
als wij het weten, dan jullie ook
27-02-2010

afspraken bij verloskundige

naam
datum
waarvoor?

_mie_pie

j-t

senorita

schippersvrouwtje
24-06-09
controle verloskundige 14.00

marijke_en_richard
06-07-09
14-07-09
2de afspraak verloskundige
2de echo (hartecho)

shar25
26-06-09
2de echo

baby23 stephanie

kidsvos
06-06-09
2de afspraak verloskundige

anne/belgies
19-06-09
24-06-09
intake
termijnecho

loeske
22-07-09
1ste afspraak  verloskundige 9.00u
termijnecho

lyn79

wat word het?

naam
eigen idee
meisje
jongen

miepie
eerst dacht ik een meisje en nu
begin ik te twijfelen, dus ik
weet het niet

x
x

jt

xx
x

senorita

xx
x

schippersvrouwtje
een meisje!!!
x

x

marijke_en_richard
een jongen!!!
x

x

shar_25

xx
x

baby23

xx
x

kidsvos
nu denk ik een jongen, maar
twijfel nog iets

x

anne/belgies
nog geen idee
x

loeske
nog geen idee
xx
x

lyn79
een jongen
x
Zo de lijst weer even ge-updated!

Geniet van jullie avond meiden, denk dat ik vroeg mijn mandje op ga zoeken mijn oogjes vallen nu al dicht.

Knuffel Svtje

Hey wat lief dat jullie allemaal zo positief zijn! Hier nog steeds geen ongi. Gistermiddag had ik een tijdje een drukkend gevoel links in mijn onderbuik maar dat is nu weer weg en voel weer niks. Ook geen tekenen dat de ongi eraan komt. Pff duurt wel lang steeds, zit nu alweer op dag 35. Nou ja we wachten gewoon maar weer af..

xxx Midanie

hoi meiden

hier ben ik weer, heb inmiddels 2 dagen gewerkt en heb echt last van mijn rug maar kijk dit ff aan tot woensdag mischien is het ff wennen na vakantie. babykamer is hier idd al helemaal klaar ziet er helemaal super uit, kan het niet laten om elke keer ff om het hoekje te kijken hihi.
morgen is het definitief 12 weken dus dan mag de misselijkheid en het overgeven verdwijnen van mij, heb al veel minder overgeef momenten dan vorige week maar helemaal weg zou beter zijn.
en idd ik kan het niet laten om de spulletjes te kopen het is ook allemaal zo leuk en de echo was goed dus ik had zoiets van we gaan ervoor

@lynn
 van harte gefeliciteerd wow helemaal super probeer er van te genieten de klachtjes komen mij bekend voor en ben nu 12 weken op weg

@friezinnetje
ik heb ook die foliumzuur een tijdje geslikt maar ben toen over gegaan kruivat zwangerworden met vitamines dus het is gewoon goed die jij hebt hoor

@vieguh
super dat het zo'n mooie film is geworden en svtje en ik zijn vriendinnen geworden op forum en msn haha heel toevallig maar heeel gezellie heb haar nu sinds zaterdag ochtend niet gesproken en mis dr echt haha

@rosalien
weet je al iets meer over of je zwanger bent?

@rianne
mie_pie heeft het al tegen iedereen gezegt want ze kan dr mond niet houden net als de meeste denk ik maar ze is er super blij mee!!!!!! aangezien ze ff geen internet heeft praat ik ook voor haar

@belgisch
het gaat hier beter hoor met overgeven nu niet meer elke dag lastvan dus denk dat ik het ergste heb gehad en zal miepie feliciteren van je hihi ze heeft namelijk geen internet maar komt van de week langs zal wel vragen of ze ff reageerd hier

@svtje
mis je nu wel hoor vandaag lekker hartje luisteren spannend hoor had je ondertussen al op msn verwacht maar nee hoor hihi
ene hoe is het met jou babydump ook wel aardig nu he hahah
xx

@ chanti
meid ik denk aan je.......... weet je al iets van de dok

@zebraatje welkom hier

@pooh
wat een elende zeg heb jij weer leef met je mee hoor en hoop dat je positieve test krijgt

zo geloof dat ik iedereen wel heb gehad nu pffff wat een verhalen zeg hihi kletsverslaafde hierzo

xxxx

Terug
Bovenaan