wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 4

Goeiemiddag meiden,

Ben er eerlijk gezegd een beetje klaar mee. Niet met jullie uiteraard, maar met het forum. Vind het gewoon teveel gedoe ten opzichte van het vorige forum. Had het er vanochtend met Marijke nog over. We kletsten echt zo ontzettend veel met z'n allen op het vorige forum en nu is iedereen toch wat geremd omdat het minder makkelijk, minder overzichtelijk en minder leuk is. De banners kunnen nog niet geplaatst worden en vind het gewoon irritant op deze manier. Moet mezelf er nu dus echt toe zetten om naar het forum te gaan terwijl dat dus steeds het eerste was wat ik deed als ik wakker wa bij wijze van spreken.

Nu heb ik een hele drukke week gehad en misschien spelen mijn hormonen wel een beetje mee dus vandaar misschien mijn opstandigheid. Neem me niet kwalijk is zeker niet tegen jullie gericht hoor lieverds. Het is dat ik jullie niet kan missen anders was ik er al mee gekapt!

Voel me trouwens gelukkig wel wat beter qua verkoudheid. Doe wat rustiger aan en heb even aan de verloskundige gevraagd of ik er nog iets mee moest doen. Ze zei dat je gewoon net ff wat langer moet rekenen dan bij een verkoudheid als je niet zwanger bent. Af en toe een paracetamolletje en verder lekker rustig aan doen. Vandaag voor het eerst een dag zonder planning dusse... ga er maar eens gehoor aan geven.

Mijn mannetje heeft van de week de box geverfd en vandaag in de kamer gezet, hij stond zo in de weg in de schuur en in de woonkamer hebben we er een mooi plekje voor. Nu is hij de commode op aan het hogen, we hadden zo'n mooie gezien maar die moest van 80 cm naar 90 cm dusse vandaar. Ook heeft hij plankjes gezaagd met een heel sierlijk lijstje dus het wordt allemaal supermooi hier! Kan niet wachten tot we het kamertje ook daadwerkelijk gaan gebruiken :)

Heb het schema eventjes van pagina 46 vandaan gevist en zal eens kijken wat ik er aan kan veranderen. Want er klopt natuurlijk geen ene sikkepit meer van. Zal de zwangeren even updaten en Tatsje even uit het lijstje halen, das anders zo confronterend. Als jullie data's missen, NOD's verandert zijn, of andere info hebben gewoon even aanpassen hoor, schema stelt niet zo heel veel voor :( Je kunt gewoon het schema kopieeren en dan plakken in je eigen berichtje en vervolgens de gegevens veranderen.

nod's juli leeftijd ronde kindje nod
sukkie 23 6 1 9-juli ongi
roos 21 3 1 9-juli zwanger
elleste 30 3 1 14-jul zwanger
vieguh 27 2 1 18-juli zwanger
line 33 4 1 27-juli
kwisjuh 30 5 1 28-juli
chanti 24 1 1 ?

nod's aug leeftijd ronde kindje nod
sukkie 23 6 1 5-aug
boefje 26 2 1 9-aug
sukkie
poohh

Zwangeren uitgerekend

mie_pie 4 november
j-t 27 november
senorita 2 december
schippersvrouwtje 10 december
shar 5 januari
marijke 7 januari
kidsbaby 11 januari
anne 18 januari
loeske 18 februari
lyn
roos 18 maart
elleste
vieguh
mmlc

afspraken datum tijd waarvoor
mie_pie
j-t
senorita
schippersvrouwtje 18 augustus controle vk
shar
marijke 13 augustus 20 weken echo
kidsbaby
anne
loeske
lynn
roos
elleste 31 juli eerste afspraak vk
vieguh 11 augustus eerste afspraak vk
mmlc

Wat wordt het?

miepie MEISJE
j-t BABY
senorita MEISJE
schippersvrouwtje BABY
shar BABY
marijke
kidsbaby
anne
loeske
lynn
roos
elleste
vieguh
mmlc

@Allemaal, wat er toch steeds met het lijstje gebeurd weet ik niet, maar mis vanaf het laatste lijstje weer een paar meiden en nou moet ik zeggen dat ik niet echt zin heb om helemaal terug te zoeken dusse... Als je jezelf mist in het rijtje zou je dan even willen toevoegen of je naam, je leeftijd, je ronde, het aantal kindjes en je NOD datum even doorgeven dat ik of iemand anders het even voor je doet.

@Loeske, meis hoe was je termijn echo? Alles goed gegaan? Hopelijk voel je je ook lekker?

@Kwisjuh, snap je helemaal hoor, die hormonen ook. Vet haar, pukkeltjes, buikpijn, rugpijn grrr en dan ook nog zo dat de klachten van zwanger zijn gewoon overeenkomen met de klachten van ongesteld worden grrrr. Duim voor je hoor meid! Nog maar 3 nachtjes slapen en dan weet je meer!

@Valesca, op www.predictor.nl kun je precies kijken wanneer je je eisprong en eventuele innesteling zou hebben. Vind het echt een hele handige site en bij mij klopte het eigenlijk vrij precies. Heb op de dag van mijn innesteling (de dag die predictor aangaf) paar hele heftige steken in mijn buik gehad en niet lang daarna testte ik positief. Hoop zo voor je dat het bij jullie ook snel zo mag zijn!

@Poohh,vervelend hoor dat je ongi geworden bent. echt helemaal niet leuk. Hoop voor je dat je er niet al te veel last van hebt en dan het de laatste keer mag zijn! Wordt wel tijd voor een nieuwe zwangere uit de harde kern haha. Gun het je van harte! Wat is je nieuwe NOD datum?

@Line, jouw NOD komt ook steeds dichterbij, nog 4 nachtjes slapen. Hoe voel je je? Heb je last van kwaaltjes? Klopt inderdaad wij gaan niet voor de pret of 3d echo. We weten nu dat voor zover gezien kon worden alles goed is met ons kindje. We willen niet weten wat het wordt, dus het wordt voor ons echt afwachten. Tenzij er natuurlijk een reden zou zijn om nog een echo te krijgen, maar das dan weer niet te hopen.

@Lynn, meid wat is je uitgerekende datum? Die staat nog niet in het lijstje en ben wel erg benieuwd. Waarschijnlijk door de chaotische manier van forumverandering er even tussendoor geglipt. Alles verder goed met je?

@Elleste, Vieguh en Mmlc, voor jullie hetzelfde meiden, ook jullie uitgerekende datum (of ongeveer) mist nog, heel erg leuk om dit van jullie ook bij te houden dusse voeg em maar even toe als jullie willen. Voor zover in uit de tekst kon opmaken zonder 10 pagina's terug te gaan heb ik ook de afspraken ingevuld, maar toevoegingen of wijzigingen laat ik lekker aan jullie over hoor ;)

@Allemaal, voor degenen die al vanaf het begin meeschrijven, toen Senorita nog heel erg actief was op het forum. Heb via hyves contact met haar en weet inmiddels dat ze een meisje krijgt! Dit heb ik ook in het lijstje gezet. Van Jt weet ik dat ze het niet wil weten dus daar heb ik net als bij mezelf maar BABY van gemaakt. Marijke is de volgende die ons gaan verrassen met het geslacht want volgens mij wil Shar het ook niet weten.

@Anne, Kidsvos en Roos, meiden hoe voelen jullie je? Lekker zwanger of toch veel last van kwaaltjes? Pas goed op jullie zelf he en je lekker laten verwennen.

@Chanti, hoe is het met jou? Je ongi er al lang weer vandoor mag ik hopen, weet je of denk je je nieuwe NOD datum een beetje te kunnen voorspellen ;) Ben wel erg benieuwd en hoop voor je dat je cyclus lekker regelmatig op gang mag komen/blijven en het liefste natuurlijk niet meer ongi maar gewoon zwanger!

Zo dat was me weer het berichtje wel. Moet me er even toe zetten maar merk dan dat ik dan in ieder geval weer redelijk op de hoogte ben en op schema loop.

Ga lekker genieten van een rustig dagje, wat kleine dingetjes in huis doen maar verder.... niks. Het weer zit jammer genoeg ook niet echt mee hier. Waait hard en regent om de haverklap. Heb morgen een vrijgezellenfeestje pfffff we zouden gaan kanoen.. ben erg benieuwd wat daar van terecht gaat komen.

Geniet van jullie dag, voor velen waarschijnlijk weer de laatste werkdag en dan lekker weekend en/of misschien wel vakantie. Meiden, maak er wat van!

Een hele dikke knuffel Svtje
20 weken en 1 dag zwanger

nu gaan we beginnen met aftellen. Tot de 20 weken steeds opgeteld maar vind nu dat ik mag aftellen ;)

6 augustus is mijn nod als ik 28 dagen tel, alleen verschilt dat soms een paar dagen bij mij de laatste tijd.

Thanks dames :)

Ik vind ook dat je nu mag aftellen Svtje

Hey meiden!

Een laatste berichtje voordat ik op vakantie ga. Ik kan in de VS ook op internet dus ik zal zo nu en dan nog wel ff spieken en natuurlijk laten weten hoe t met mijn RD's is gesteld!
Ik hoop dat iedereen lekker blijft schrijven op t forum,ookal begrijp ik wel dat SV'tje er even genoeg van heeft. T schema is ook echt niet makkelijk! Dit was natuurlijk echt jou ding! Maar ik vind t altijd zo gezellig en suer spannend te lezen op er al nieuwe zwangeren waren! Ik zou t echt erg jammer vinden als nu ineens niemand meer wat schrijft. Ik heb me de afgelopen dagen al afgevraagd waar iedereen toch gebleven is..... WAAR ZIJN JULLIE???

@ Sv'tje: Jaaaa,aftellen is echt wel veel leuker dan optellen haha. Ookal lijkt in beide gevallen de tijd echt te kruipen natuurlijk! Ik hoop dat je je gauw wat 'beter' voelt ten opzichte van het forum en dat je lekker blijft schrijven!!! Jammer dat we senorita niet meer zien,maar aan de andere kant zal ze ook wel op n zwanger forum zitten ofzo of misschien wel helemaal niet! Leuk dat je contact met haar hebt via hyves! Doe haar maar de groetjes

@ Valesca: Ben benieuwd hoe t loopt op 6 augustus, ik duim voor je meid. Met zo'n terror eisprong moet t eigenlijk wel gelukt zijn ;)

@ Line: We lopen ongeveer gelijk, maar ik geloof dat ik me n dagje verrekend heb en dak de 28ste ongi zou moeten worden. Dan lopen we helemaal gelijk toch? Spannend!!! Ik duim voor je, en voor mezelf!

Ik zit me net te bedenken,heb ook nog die MSN natuurlijk! Inmiddels zijn er veel nieuwe meiden en die hebben zich misschien nog niet aangemeld? Nou ja, mijn MSN is kwisjuh@hotmail.com. Mochten er mensen ook op MSN willen kletsen dan zal ik na vakantie wat meer aandacht daaraan besteden! (dat heb ik namelijk nog niet echt gedaan de afgelopen maanden hihi)

Lieve meiden ik ben er zo weg van lekker naar me schoonouders in Amsterdam morgen vliegen vanaf Schiphol.
Heb er zo'n zin in!

Tot gauw en klus ze en wacht ze! Voor de zwangeren: geniet ervan!

Liefs Kwisjuh

Hey meiden,

Het is inderdaad erg rustig hier op het forum, zal ongetwijfeld door de vakantie periode komen.

SV'tje bedankt weer voor het schema. Gaat erg goed zo te zien, al veel zwangeren bij gekomen de laatste weken.

Hier hopelijk stilte voor de storm. Heb 9 augustus mijn NOD dus afwachten. Tot die tijd gewoon lekker blijven klussen, al is het voor de fun. Merk wel dat dat heel belangrijk is om er in te blijven houden, dat het geen moeten wordt!
Toevallig heeft mijn man vandaag de laatste plinten gelegd in wat wij noemen de toekomstkamer, dus die is er voorlopig ook helemaal klaar voor!!

Voor alle klussers en wachters; ik duim met jullie mee.
Voor alle ongi's; damn, maar keep your head up!
Voor alle zwangeren; geniet ervan en laat je lekker verwennen.

Groetjes,
Boefje

Goedemorgen meiden

Het is rustig hier op het forum zeg. Hoop eigenlijk niet dat dit het begin van het einde van dit topic is, want vind het juist zo gezellig en heb heel veel aan de meiden.

@boefje, ik duim ook met je mee hoor, al weet ik dat het wachten gewoon zoooo lang duurt.

@Kwisjuh, meid, geniet lekker van je welverdiende vakantie! Ik hoop dat je met een mooie positieve test thuiskomt. Nog 2 daagjes, spannend hoor. Merk je ook al iets bijzonders?

@Line, jij dus ook nog 2 daagjes? Ook spannend zeg. Ik duim voor je, zodat je ook geen ovulatietesten hoeft te bestellen... :)

@Ilse, hoe is het meis? Al even niks van je gehoord. Ben benieuwd hoe het met je gaat.

@Sv'tje, als je er even afstand van wilt nemen, dan begrijp ik dat best, maar ik hoop werkelijk dat het niet voor altijd is. Ik vind het altijd zo leuk om te lezen wat je schrijft en je bent mijns inziens altijd de constante factor hier, dus eigenlijk mag je er gewoon niet de brui aan geven hoor :))

Is het misschien een idee om een nieuw topic te starten? Nu zijn we al op pagina 14 en dat vergt nogal wat handelingen om heen te gaan. En het duurt zeker nog tot eind van de zomer voordat deze ongemakken aangepakt gaan worden....

Liefs Elleste

Goeiemorgen lieve meiden,

Stop niet met schrijven hoor, dat zou ik echt niet kunnen geloof ik. Zeker niet in de weken dat ik aan boord ben. Wel schrijf ik minder dan gebruikelijk, al was dat af en toe misschien wel een beetje veel van het goede haha.

Gister een heerlijke dag gehad, extreem vermoeiend maar zeker de moeite waard. Het kanoen viel me 100% mee en we hadden super weer. De spierpijn echter is behoorlijk heftig opgekomen en ook wel een beetje verbrand hier en daar door het verradelijke zonnetje achter de wind. De bruid heeft enorm genoten en dat is waar het om draaide, lekker met z'n allen gepicknickd en supergezellig gegeten. Het laatste gedeelte na het eten maar even overgeslagen omdat ik dat echt niet meer trok. Thuis lekker een warm bad genomen en in mijn mandje gedoken.

Helaas ook dit weekend behoorlijk burengerucht... tot 6 uur in de ochtend muziek aan zeg maar, niet kneiterhard maar wel een behoorlijke dreun erin. Dus de ochtendkerk ging em ff niet worden, vanaaf maar dan ;)

Aanstaande dinsdag gaan we weer naar boord voor 2 weken, maar dat worden 2 hele gezellige weken als het goed is. De eerste week gaat een vriendin van mij mee varen en de tweede week de aanstaande bruid met haar aanstaande. Dus die 2 weken zullen waarschijnlijk lekker snel gaan. Dit betekend wel dat ik niet zo heel veel actief zal zijn op forum en msn want als je gasten hebt dan moet je er wel goed voor zorgen natuurlijk ;) Helemaal mijn ding trouwens hoor!

@Kwisjuh, geniet er lekker van in de VS waar beter positief te testen dan daar ;) Hoop het zo ontzettend voor jullie! DuimDuimDuim!!! Senorita is heel erg druk met werken, ze zit niet op een ander forum, ze is gewoon te druk. Zal haar de groetjes van je doen.

nod's juli leeftijd ronde kindje nod
sukkie 23 6 1 9-juli ongi
roos 21 3 1 9-juli zwanger
elleste 30 3 1 14-jul zwanger
vieguh 27 2 1 18-juli zwanger
line 33 4 1 27-juli
kwisjuh 30 5 1 28-juli
chanti 24 1 1 ?

nod's aug leeftijd ronde kindje nod
sukkie 23 6 1 5-aug
valesca 1 6-aug
boefje 26 2 1 9-aug
sukkie
poohh

Zwangeren uitgerekend

mie_pie 4 november
j-t 27 november
senorita 2 december
schippersvrouwtje 10 december
shar 5 januari
marijke 7 januari
kidsbaby 11 januari
anne 18 januari
loeske 18 februari
lyn
roos 18 maart
elleste
vieguh
mmlc

afspraken datum tijd waarvoor
mie_pie
j-t
senorita
schippersvrouwtje 18 augustus controle vk
shar
marijke 13 augustus 20 weken echo
kidsbaby
anne
loeske
lynn
roos
elleste 31 juli eerste afspraak vk
vieguh 11 augustus eerste afspraak vk
mmlc

Wat wordt het?

miepie MEISJE
j-t BABY
senorita MEISJE
schippersvrouwtje BABY
shar BABY
marijke
kidsbaby
anne
loeske
lynn
roos
elleste
vieguh
mmlc

@Valesca, even je leeftijd, je ronde kwijt, zou je die nog even willen doorgeven? Thanks :) dan sta je er weer in in ieder geval!

@Alle wachters, lekker afleiding zoeken, het weer gaat de goede kant op geloof ik dus misschien gewoon in het zonnetje in de tuin ofzo?

@Alle klussers, zet em op, ook voor jullie zal het goede weer wel van pas komen, meer energie en meer zin in dingen onder andere klussen ;)

@Alle ongi-ers, maar hopen dat het de laatste keer was!

@Alle zwangeren, geniet er lekker van en hoop dat jullie je goed mogen voelen. Groei maar lekker :)

Een hele dikke knuffel Svtje
20+3 zwanger oftewel nog 19 weken en 4 dagen te gaan!

Hey Boefje,

Jou was ik even vergeten, wat lief dat je me de constante factor noemt :):):) Nou blijf ik zeker ;)

Kus Svtje
20+3

Goedemorgen meiden,

@Svtje: Hier is alles prima, ik geniet met de dag. Ook allemaal erg spannend! Kan niet wachten dat ik voor het eerst naar de VK kan....
Verder heb ik haast nergens last van, alleen een beetje ''lam''. Jij kan nou lekker gaan aftellen ;)

@Elleste: Dat vind ik ook geen gek idee.... En hoe voel je je verder? Kwaaltjes?

@Valesca: Nog 2 weekjes..spannend hoor! Ik heb de laatste keer ook ovulatietesten gebruikt ( voor het eerst) was gelijk Raak!!! Dus duim voor je dat het voor jou ook zo is...:D

@Iedereen: Een fijne zondag toegewenst!

Liefs Roos
6 wk / 4 dgn

Terug
Bovenaan