wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 4

Hoii

Ik heb dan vanochtend de VK gebeld en ik heb nu vrijdag 31 juli mijn eerste afspraak. Brrr wat spannend. Ik vond het nogal snel trouwens. Maar goed, zij ging ervanuit dat ik 6 weken was, omdat mijn laatste ongi op 9 juni was.
Dat is gewoon raar. Ik heb een cyclus van 5 weken, en ze tellen vanaf de laatste dag van je menstruatie, dus dan tellen ze gemakshalve de 3 weken voor je eisprong erbij. Dus als je een cyclus van bijvoorbeeld 7 weken hebt (dat gun ik trouwens niemand) dan krijg je de eerste 5 weken al cadeau hihi.

Ik heb gelijk gevraagd of miskramen erfelijk zijn (omdat mijn moeder er zoveel heeft gehad) en ik werd gerustgesteld, ze zijn niet erfelijk. Nu moet ik alleen vragen aan mijn moeder of zij in die tijd het medicijn DES heeft gebruikt (tegen miskramen ofzo), omdat dat soms nog wel van invloed kan zijn. Tsja, mijn moeder is natuurlijk ook niet gek, die heeft vast gelijk door waarom ik dat vraag... haha

Groetjes Elleste

Hallo,

@ Pooh Zonde meid van je ongi, hopen dat t gauw over is en dan voor de volgende ronde! Hoeveelste ronde was het voor jou? Ben t van mij kwijt was zo blij dat SVtje t bijhield hahaha! Geloof dak in februari ben begonnen. Dan is t nu de 6de toch?

@ Elleste 31juli is inderdaad snel, beter toch? Vanaf dan wordt t ook veel werkelijker,nu is t enige wat zegt dat je zwanger bent zo'n test!! Goed te weten dat miskramen niet erfelijk zijn,is toch wel een geruststelling. Ontdanks dat t iedereen kan overkomen natuurlijk. Laten we t niet hopen!

@ Valesca Zou inderdaad je ei kunnen zijn. Bij mij is mijn eisprong n beetje een zeurend gevoel. Zeker niet erger dan mijn ongi pijn! maar das bij iedereen weer anders natuurlijk!

@ Ilse: Als ik straks kinderen heb dan ga ik gewoon een functie doen waarbij ik niet uitgezonden wordt. Dat hoort nou eenmaal bij het militair zijn. En totdat het kindje 4 is wordt je niet uitgezonden als vrouw zijnde,maar daarna kun je gewoon weer uitgezonden worden. Daar moet ik dus ff niet aan denken,als moeder doe je dat minder snel dan als vader denk ik. Maar mijn contract loopt nog 3 jaar en dan ga ik de dienst uit denk ik. Dus dat probleem is dan opgelost haha!
Eerst maar zwanger worden!!

Liefs Kwisjuh

Ik denk idd ook mijn ei.....ben ook misselijk sinds vandaag, dus zal daar wel mee te maken hebben ;)

het heeft zich duidelijk laten voelen in ieder geval deze maand.

Hee allemaal,

MMLC en Jo, Gefeliciteerd! Een keer raak schieten is voldoende zeggen ze he :)

Sukkie, Valesca, in de wacht, na een flinke klusronde, ik zit in hetzelfde schuitje. Die tip van Ilse over dat orgasme heb ik ook al eens gehoord. Maar, wat dat betreft ben ik soms net een kerel: ik val meestal als een blok in slaap... hhaha. Als het maar leuk blijft tussen de lakens, dan zit het wel goed toch?

SVtje, ben je er weer een beetje bovenop? fijn dat je je kindje hebt gezien, dat alles goed is. Je zei we zien hem/haar pas weer als ie geboren wordt, betekent dat voor jou geen pretecho's en dergelijke?

Elleste, Ik ga idd komende maand ovu testen bestellen, afgelopen maand proberen op gevoel en tellen maar, maar ja zoals ik al schreef is het toch niet altijd zo dat dat me voldoende gerust stelt.

Ik ga dit berichtje even afronden en nog even op de laatste bladzijde bijlezen, dank voor jullie support naar NOD, nog ff te gaan,

Groetjes Line
NOD 28 juli

Hoi allemaal,

Pooh: balen!!!! tju had je nog zo zitten dubben over wel of niet testen, nou hoeft het niet meer. Welke ronde was dit voor jou? ik wens je goede moed en op naar de volgende kans!

Groetjes Line

rustig hier ;)

nog iets minder dan 2 weken tot mijn NOD....aangezien we voor het eerst de ovulatie testen gebruikt hebben vind ik het extra spannend !!

Hoop zo op een positief resultaat !!! gelukkig volgende week een paar dagen weg....even mijn gedachte verzetten, want de tijd kruipt voorbij nu.

Succes allemaal !!

ja zeker rustig hier!!!!
Valesca,

Hoop ook voor je dat je posi mag testen!
Spannend hoor.

Waar zijn alle overige actieve medeforummers?
Liefs ilse

Hoihoi,

Ik dacht heel wat gemist te hebben, nadat ons internet het gisteren had opgegeven, maar men heeft een beetje rekening gehouden met me hihi.

@Line, eerst nog maar even deze nod afwachten, misschien zijn die testen nog wel helemaal niet nodig :). nog 4 daagjes wachten. Ben je altijd regelmatig of wijkt dat vaak af?

@Valesca, ik tel met je mee af hoor. Wanneer is je nod? Spannend he, dat je weet dat je op het goede moment geklust hebt en dat je er dus alles aan gedaan hebt. De tijd kruipt in de wachttijd inderdaad. Ik had ook al 4 dagen voor nod getest, omdat ik echt iets heel anders voelde in mijn buik en ik ineens steeds heel duizelig was. Met de sensitest-testen kan je ook al 4 dagen voor nod testen.

@Ilse, hoe is het met je? Al last van kwaaltjes? Vanochtend had ik het idee dat ik wat misselijk was, maar het viel uiteindelijk mee, heb gewoon nog brood ed gegeten.

Groetjes Elleste
5w3d

Terug
Bovenaan