wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 4

Toevoeging:

Het voelde alsof ik ongesteld moest worden, maar dan veel heftiger

(en sorry voor de stomme typfouten hierboven, maar ik ben pas net wakker) :p

Goedemorgen,

@Kwisjuh, ja lekker dat je er dan nog meer dan anderhalve week bij aan kan plakken. Drie dagen was voor mij waarschijnlijk ook nog wel te overzien geweest, maar 5 gaat me toch wel te ver. Heerlijk zeg, geniet er maar van!

@Valesca, zou het niet gewoon je eisprong kunnen zijn geweest? Als je een positieve ovulatietest in handen hebt, betekent dat dat het eitje pas later springt. Wanneer je LH-piek het hoogst is, dan weet je dat je ei 12 tot 48 uur later springt. Misschien was jouw piek eigenlijk pas op dag 12 en had je op dag 14 je eisprong. Volgens mij duurt een innesteling toch langer, ongeveer een week later.

Groetjes Elleste

Hee dames

Even snel een berichtje van mij.
Ben vanmorgen ong geworden grr.
Maar we gaan ons best weer doen.

@svtje fijn dat de echo goed was,
Hopelijk voel je je gauw wat bter.

Groetjs poohhh

Oh ik lees nu pas dat je dat op dag 13 had. Dan lijkt het me toch heel waarschijnlijk dat het je eisprong is geweest hoor.

@Poohh, he meis, wat jammer nou zeg. Ik had nog zo gehoopt voor je. Nou, gauw door deze dagen heen en ik duim gewoon nu al voor de volgende ronde voor je. Welke ronde zit je nu?

Liefs Elleste

ik voel elke maand mijn ei....maar dat is nooit zo pijnlijk geweest als wat ik gister voelde....vandaar ;)

Goeie morgen meiden,

@Kwisjuh:
Zo militair!! wat gaaf en heftig zeg!
Als je straks nou kids hebt hoe ga je dat dan doen?
Vind het echt stoer als een vrouw gewoon doet wat ze leuk vind ook al is het een "mannelijk" beroep!!
Ik vind dat niet hoor... zou dat zelf anders ook gehad hebben!
Respect!

@Poohh:
Wta balen voor je zeg!
Hoop dat het snel over is en dat je volgende ronde meer geluk brengt!

@Valesca:
Ik denk ook dat het je ei is geweest want die kan soms meer pijn doen dan andere keren.
Ik heb de mijne laatst ook goed gevoelt en het doet meer pijn dan ongi pijn.
Ik lag ook krom!
Succes!

@Elleste:
Heb je al gebeld met de VK?
Wanneer moet je?

Liefs Ilse

Terug
Bovenaan