wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 4

Hallo allemaal!

Ongi heeft goed doorgezet, nu op dag 30 (dat scheelt weer 3 daagjes!)
Deze maand gaan we wat minder ons best doen, heb afgelopen week een sollicitatie opgestuurd. Als dat wat wordt dan kan onze kinderwens 100% doorgaan, wordt dat niks dan gaan we misschien even wat rustiger aan doen.
Wel goed nieuws; mijn man heeft zijn baan nog!

@sv. ja dat is dan weer een voordeel dat ik een lekker wijntje/cocktailtje kan drinken op mijn eigen examenfeest. Had het er graag voor over gehad maar als het niet anders is dan kan ik het beter positief bekijken idd!

@vieguh, hoop dat je idd zwanger blijkt te zijn! je banner moet je iedere keer weer erbij zetten (dat is het onhandige) ik heb hem als desktop en kan zo gemakkelijk kopieren plakken (misschien een idee!?!)

@marijke, wat super dat je zo'n vrolijke echo hebt gezien van je humm.Heerlijk he dat babyshoppen! Geniet maar van je mooi wondertje.

@loeske, da's wel fijn dat je al meteen een afspraak hebt MET echo! Je zult wel heel erg trots zijn he.

Nou meiden, iedereen een fijne avond. Niet teveel piekeren maar vooral genieten (zelfs als je ongi bent zoals ik, dan moet je je maar laten verwennen ;) )

Hoi hoi,

Even snel een berichtje... Ik ben gisteravond toch nog ongi geworden, dus ik ga naar ronde 3. Mijn nod is nu waarschijnlijk 14 juli (zucht wat duurt dat nog laaaaaaang).

Trouwens, ik heb het idee dat ik, sinds ik begonnen ben met foliumzuur te slikken, dat ik daar soms een beetje misselijk van ben. Zijn er hier nog meer met deze ervaring? Ik kan namelijk niks anders bedenken dan dat het daardoor komt.

Groetjes Elleste

@Sukkie, spannend voor je, die sollicitatie. Ik meen me te herinneren van een eerder bericht van je, dat je in het onderwijs werkt?  

Hallo meiden,

Nou ik moest afgelopen maandag ongi worden....
Ben het nog steeds niet, dus al 2 dagen overtijd!
Heb net een zwangerschapstest gedaan...Negatief!!!
Of kan ik beter morgenochtend een test doen???

Liefs Roos

Hey meiden,

Net lekker gegeten, ben benieuwd of ik er over een half uurtje nog zo over denk. Had de hele week al zin in spinazie a la creme, had er een paar gekookte eitjes doorheen gesneden en aardappels en gehaktballetjes ernaast. De mannen hebben genoten van het vlees dat ik liet liggen denk dat onze kleine vegetarier wordt hihi.

@Loeske, mooie banner meis! Staat heel gezellig. Las net nog even terug en zag dat je 's avonds wat krampen had, fijn dat de verloskundige je gerust kon stellen en heerlijk dat je 15 juli gelijk een echo krijgt bij je eerste afspraak.

@Marijke, nou ben ik er en nou ben jij er niet als het goed is ben je er vanaaf weer? Hoop het maar, is errug stil op msn vandaag.

@Jt, ja kletsen kunnen we wel, geeft niks hoor dat je niet uitgebreid op iedereen hebt gereageerd, je hebt een kleine man rondlopen en hem aandacht geven is veel belangrijker. Als je er af en toe bent op forum of msn vind ik al gezellig genoeg! Heb trouwens geboden op een kinderwagen via marktplaats (in dat dorpje waar laatst dat feestje was, superdichtbij dus) We hebben em, moet morgen ff bellen voor een afspraak om em te bekijken. Zijn van mening dat het toch wel handig is om een eigen kinderwagen te hebben ipv te lenen,eentje met wagenbak      Had het er toestraks nog even met Marijke over dat ik zo twijfelde, maar kwam nu een hele mooie tegen en dacht probeer het gewoon.

@Vieguh, gewoon elke keer je banner kopieeren van een vorig berichtje en plaatsen onder je recente berichtje. Met 2 schermen open moet dat altijd lukken. Hoop dat je het voor elkaar krijgt, want hij is wel lekker vrolijk!

@Sukkie, wat heerlijk dat je man zijn baan mocht behouden! Hoop dat jij ook een positief sollicitatiegesprek mag hebben en aangenomen mag worden! Zou wel heel fijn zijn als je je kinderwens niet opzij hoeft te zetten.

@Elleste, balen meis dat je toch ongi geworden bent, hadden graag ander nieuws gehoord uiteraard. Nu maar hopen dat het snel over mag zijn en niet te heftig. Op naar de volgende ronde, nieuwe ronde, nieuwe kansen!!! Vind je forumnaam mooi trouwens, is vast niet je eigen naam, maar maakt niet uit. Zal je even een rode smiley geven en je nieuwe NOD datum voor je invullen.

@Roos, is ontzettend lastig, ochtendurine is wel geconcentreerder dus kan zijn dat je dan wel positief test, maar kan ook betekenen dat je hcg gewoon nog te laag is. Welke testen heb je gebruikt als ik vragen mag? Heb zelf steeds getest met CB (de digitale) maar das op den duur best een behoorlijke kostenpost. De kruidvattesten schijnen erg gevoelig te zijn, heb er zelf geen ervaring mee. De laatste mogelijkheid is dat je later ongi gaat worden, wat ik uiteraard niet voor je hoop. Blijf voor je duimen, geen ongi is goede tijding! DuimDuimDuim!!!

@Lyn, weet niet of je op vakantie af en toe bijleest, maar hoop dat je een heerlijke tijd hebt!!! Geniet ervan met volle teugen en kom gezond, gebruind, ontspannen en misschien wel zwanger terug!

naam
leeftijd
ronde
kindje
laatst verwachte ongi

chanti_85
24
1
1
19 maart

sanne88
27
3
1
31 mei

nod's juni

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod
/

roselien
38
2
3
   3 juni

roos170
21
1
1
  8 juni

dora the explorer
30
3
2
   8 juni

loeske
23
4
1
  9 juni

schuerke
27
4
1
10 juni
4 juni

elleste
30
2
1
10 juni

sukkie_85
23
4
1
12 juni
 8 juni

twijfeltje1984
25
4
1
12 juni

rianne_82
26
3
1
14 juni

isa83
26
1
1
14 juni

vieguh
27
1
1
17 juni

lyn79
29
4
1
20 juni

midanie
26
3
1
22 juni

poohh
24
4
1
24 juni

kwisjuh
29
4
1
27 juni

nod's juli

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod
/

line1975
33
3
1
  1 juli

schuerke
27
5
1
  3 juli

dora the explorer
30
4
2
  6 juli

sukkie_85
23
5
1
  9 juli

elleste
30
3
1
14 juli

zwangeren

naam
wil je weten wat het word?
mogen wij weten wat het word?
uitgerekende datum

_mie_pie
ja toch wel haha
van mij wel
04-11-09

j-t  
ja,maar man niet
nee, ik weet het zelf ook niet
27-11-2009

senorita
weet ik nog niet
als ik het weet, weten jullie het ook
02-12-2009

schippersvrouwtje
ja, maar man niet
nee, ik weet het zelf ook niet
10-12-2009

marijke_en_richard
jaaaaa denk niet dat ik het af kan wachten
ja hoor
03-01-2010

shar25
jaaaaaaa
jaaaaa
05-01-2010

stefanie/baby23

05-01-2010

kidsvos
ja
denk het wel
11-01-2010

anne/belgies

ja,maar wil het zelf niet weten
nee, weet het zelf ook niet
18-01-2010

loeske        
Jaaa
jaaaa
16-02-2010

afspraken bij verloskundige

naam
datum
waarvoor?

_mie_pie
11-05-09
27-05-09
echo!!!!!
verloskundige

j-t
11-06-09
controle huisarts

senorita
25-05-09
afgesnoepte echo

schippersvrouwtje
24-06-09
controle verloskundige 14.00

marijke_en_richard
03-06-09
1e afspraak verloskundige

shar25
27-05-09
verloskundige

baby23 stephanie
?
?

kidsvos
06-06-09
2e afspraak verloskundige

anne/belgies
19-06-09
24-06-09
intake
termijnecho

loeske
15-07-09
1ste afspraak  verloskundige 9.00u
Termijnecho
wat word het?

naam
eigen idee
meisje
jongen

miepie
eerst dacht ik een meisje en nu
begin ik te twijfelen, dus ik
weet het niet

x
x

jt

xx
x

senorita

xx
x

schippersvrouwtje
een meisje!!!
x

x

marijke_en_richard
een jongen!!!
x

x

shar_25

xx
x

baby23

xx
x

kidsvos
nu denk ik een jongen, maar
twijfel nog iets

x

anne/belgies
nog geen idee
x

loeske
nog geen idee
x
x
@Allemaal, geniet van jullie avond!

Dikke kus Svtje

hallo meiden,

@sukkie:

wat fijn dat je man zn baan kan behouden en ik hoop ook voor jou dat je sollicitatie ook een baan opleverd. Succes!!

@Elleste:
wat betreft je vraag foliumzuur en misselijkheid kan ik je antwoorden dat ik dat ook de eerste 2 weken heb gehad. Eerst wist ik niet waarvan het kwam maar toen ik even gestopt was met foliumzuur was ik ook van de misselijkheid af. Ik hoop dat je er niet teveel last van hebt.

@SV'tje:
ik ga het proberen dus ben benieuwd!

fijna aaf allemaal

Lieve meiden,

Wou even dank je wel zeggen voor  jullie begrip en medeleven :)

Tot schrijfs!

Dora

Terug
Bovenaan