wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 4

Goeiemorgen lieve meiden!

Wat heb ik jullie ontzettend gemist zeg!

Allereerst Loeske meis van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Ben zo ontzettend blij voor je en kon inderdaad bijna niet anders met de kwaaltjes die je had. Heerlijk, geniet er lekker van meis. Zet deze maar in een vaasje op tafel om het te vieren!

Het is ondertussen wel bekend dat als ik en paar dagen uit de ether ben en terug kom dat ik meiden mag feliciteren met hun zwangerschap geloof ik. Misschien beter voor mij om wat vaker uit de ether te gaan??? Zulk nieuws wil ik wel vaker horen namelijk. SuperSuperSuper!!! Hoop dat de rest van de meiden snel mogen volgen.

Heb weer eens wat aan het huishouden kunnen doen, zo zonder msn of het forum in de buurt. Bed verschoond (niet dat ik dat anders nooit meer doe hoor ) wat wassen gedraaid en wat meer aandacht besteed aan het eten. Vind het nog steeds niet echt lekker, maar het koken gaat gelukkig iets beter. Eet nu gewoon heel weinig avond eten mee en pak dan 's avonds een broodje, beschuit en of wat fruit. Heb ontdekt als ik het eten iets meer verdeel dat het gewoon prettiger is. Gister lekker op het roefdak in het zonnetje gezeten, mijn kleurtje weer een beetje bijgewerkt, zaterdag een bruiloft (gaan er even voor van boord) en dan is het wel leuk om een beetje gebruind te zijn. Heb er een leuk zwart positiejurkje voor aangeschaft bij Prenatal, dacht kan wel een gewone kopen en em dan maar 1 keer dragen, maar das ook zonde.

@Sukkie, balen meis dat je ongi toch doorgezet is. Hoop voor je dat het snel over mag zijn. Je afstudeer feestje is bijna toch... kun je daar in ieder geval lekker naartoe leven. Weet dat je liever een positieve test had gehad, maar het voordeel is nu wel dat je geen excuus hoeft te verzinnen om zonder wijntje te staan Het glas is halfvol!Kop op en op naar de volgende ronde, met hopelijk prachtig nieuws!!!

@Line, altijd leuk hier!!!

@Kidsvos, hoop dat je vermoeidheid snel een beetje weg mag trekken, je hebt je energie wel nodig met je kids. Heerlijk dat je er lekker een weekje tussenuit gaat. De Harz is supermooi ben er met mijn ouders geweest een aantal jaren geleden. Geniet daar in ieder geval lekker van en probeer je ontspanning te pakken. Wat dat eten betreft en die smaak, ik herken het zo. Ik eet gewoon niks meer waar ik bij voorbaat al geen zin in heb en probeer gekruide dingen te vermijden ivm nasmaak. Verder drink in nu veel Bar le duc en aardbeien staan hier heeeeel hoog momenteel. Hoop dat je snel weer kunt genieten van je eten!

@Poohh, irritant zeg met die ovulatietesten, hopelijk hoef je ze niet al te lang te gebruiken Leuk hoor om al die kleine spulletjes te bekijken en inderdaad oppassen geblazen en je eruit kletsen als je je verspreekt. Heeft ze al een mooi buikje, met 18 weken? Veel klusplezier in ieder geval!!!

@Asjepoester, van harte welkom op ons gezellig kletstopic!!! Doe lekker mee, als je in de lijst wilt graag even je leeftijd en NOD datum doorgeven, dan vullen we het voor je in. Neem aan dat het eerste ronde,eerste kindje is? Heer gezellig in ieder geval dat je hier terechtgekomen bent, altijd wat te doen hier!

@Elleste, jij ook van harte welkom! Tuurlijk mag je meekletsen, open voor iedereen en ook gezellig voor iedereen! Zal je in de tabel zetten, zodat we mee kunnen leven met je!

@Vieguh, ben er zelf ook even niet geweest de laaste dagen en dan ben je er weer wel en dan een zwangere joehoe!!! De eerste van ons 4de topic!!! Hoop dat jij je er snel bij mag voegen, eerste ronde of niet. Kan je vertellen dat je niet de eerste zou zijn hoor op dit topic die het em in de eerste ronde geflikt heeft! Meen namelijkd dat Senorita in ronde 1 goed nieuws had voor ons en dat Jt er ook zeker niet lang over gedaan heeft om een positieve test in handen te krijgen. Het grappig was dat ik me in diezelfde tijd letterlijk suf geklust heb en gelukkig ook zwanger raakte, maar dat zij beiden vrolijk lieten weten dat ze eigenlijk helemaal niet zo veel geklust hadden... (als ik me niet vergis, zijn inmiddels paar topics verder en zwanger en onthouden gaat ook niet helemaal samen) Dus je weet het maar nooit!!!

@Roos, superspannend voor jou dus! Hoop voor je dat die ongi de komende 9 maanden weg mag blijven  en dat je ons kunt verblijden met een mooie smiley in de lijst!DuimDuimDuim!!!Eerlijk gezegd had ik gister al getest, had me niet in kunnen houden als ik jou was. Had mezelf voorgenomen (had op 2 april NOD)   dat ik op zondag 5 april zou testen, maar heb er maar zaterdag 4 april van gemaakt omdat ik niet kon wachten!

@Twijfeltje, het zouden heel goed kwaaltjes kunnen zijn, mijn eerste kwaaltjes waren heel veel afscheiding veel meer trek ineens, hele pijnlijke tepels (niet borsten) en had het heel erg koud, terwijl mijn schoonzusje inderdaad gigantisch last had van opvliegers. Helaas is het bij iedereen anders en kun je dus praktisch niet vergelijken. Nog even afwachten en dan maar hopen op een positieve test! Duim heel hard voor je meid!

@Dora, heel goed te begrijpen hoor meid, dat je even wat afstand neemt. Gewoon beter voor jezelf! Het is natuurlijk erg leuk om hier mee te kletsen, maar merkte zelf ook wel dat je daardoor veel meer bezig bent met zwanger zijn. Geef het de tijd, lees lekker mee en als je zin hebt babbel gezellig tegen ons aan. Laat het ons weten als je het grote mooie nieuws van een positieve test in handen krijgt he! Duim voor je en hoop dat de ongi snel over mag zijn en niet te pijnlijk!

@Anne, ik woog vorig jaar november 72 kilo, veel te veel naar mijn zin dus en ben sindsdien aan het lijnen gegaan. 62 kilo was het eindresultaat in april, moet zeggen dat ik daar na mijn 18de nooit meer terecht gekomen ben. 65 was eigenlijk mijn streefgewicht, maar nu met 3 maanden zwanger schommel ik tussen de 62 en de 62,7 echt ideaal. Vraag me alleen af hoe lang het zo blijft...maar nu mag het, mijn buikje mag gezien worden, ben er trots op. Geval wil wel dat mijn buikje stuk groter lijkt, maar ik nog niks aankom... gekkehuis! Succes met je hongeraanvallen!

@Alle klussers, go for it!!!

@Alle ongi-ers, leef met jullie mee, kop op en op naar de volgende ronde meiden!!!

@Alle wachters, spannend, duimduimduim en tel mee af!!!

@Alle zwangeren, geniet ervan en take care!!!

Een hele dikke knuffel Svtje

Hey Loeske,

Je kunt je banner (de code kopieeren) en em dan op het forum plakken. Als het goed is krijg je dan een link op ons topic, als je die opent en em kopieert dan kun je em vervolgens steeds onder je berichtjes plakken.

Hoop dat het je lukt! Veel vrolijke banners maken het hier nog gezelliger voor zover mogelijk!

Dikke kus Svtje

Zal de tabel nog even updaten!

naam
leeftijd
ronde
kindje
laatst verwachte ongi

chanti_85
24
1
1
19 maart

sanne88
27
3
1
31 mei

nod's juni

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod
/

roselien
38
2
3
   3 juni

roos170
21
1
1
  8 juni

dora the explorer
30
3
2
   8 juni

loeske
23
4
1
  9 juni

schuerke
27
4
1
10 juni
4 juni

elleste
30
2
1
10 juni

sukkie_85
23
4
1
12 juni
 8 juni

twijfeltje1984
25
4
1
12 juni

rianne_82
26
3
1
14 juni

isa83
26
1
1
14 juni

vieguh
27
1
1
17 juni

lyn79
29
4
1
20 juni

midanie
26
3
1
22 juni

poohh
24
4
1
24 juni

kwisjuh
29
4
1
27 juni

nod's juli

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod
/

line1975
33
3
1
1 juli

schuerke
27
5
1
3 juli

dora the explorer
30
4
2
6 juli

sukkie_85
23
5
1
9 juli

zwangeren

naam
wil je weten wat het word?
mogen wij weten wat het word?
uitgerekende datum

_mie_pie
ja toch wel haha
van mij wel
04-11-09

j-t  
ja,maar man niet
nee, ik weet het zelf ook niet
27-11-2009

senorita
weet ik nog niet
als ik het weet, weten jullie het ook
02-12-2009

schippersvrouwtje
ja, maar man niet
nee, ik weet het zelf ook niet
10-12-2009

marijke_en_richard
jaaaaa denk niet dat ik het af kan wachten
ja hoor
03-01-2010

shar25
jaaaaaaa
jaaaaa
05-01-2010

stefanie/baby23

05-01-2010

kidsvos
ja
denk het wel
11-01-2010

anne/belgies

ja,maar wil het zelf niet weten
nee, weet het zelf ook niet
18-01-2010

loeske        
Jaaa
jaaaa
16-02-2010

afspraken bij verloskundige

naam
datum
waarvoor?

_mie_pie
11-05-09
27-05-09
echo!!!!!
verloskundige

j-t
11-06-09
controle huisarts

senorita
25-05-09
afgesnoepte echo

schippersvrouwtje
24-06-09
controle verloskundige 14.00

marijke_en_richard
03-06-09
1e afspraak verloskundige

shar25
27-05-09
verloskundige

baby23 stephanie
?
?

kidsvos
06-06-09
2e afspraak verloskundige

anne/belgies
19-06-09
24-06-09
intake
termijnecho

loeske
15-07-09
1ste afspraak  verloskundige 9.00u
Termijnecho
wat word het?

naam
eigen idee
meisje
jongen

miepie
eerst dacht ik een meisje en nu
begin ik te twijfelen, dus ik
weet het niet

x
x

jt

xx
x

senorita

xx
x

schippersvrouwtje
een meisje!!!
x

x

marijke_en_richard
een jongen!!!
x

x

shar_25

xx
x

baby23

xx
x

kidsvos
nu denk ik een jongen, maar
twijfel nog iets

x

anne/belgies
nog geen idee
x

loeske
nog geen idee
x
x

@Elleste, je staat erin hoor meis!

@Dora, je nieuwe NOD staat erin, kom af en toe eens gezellig langs!

@Roselien, hoe is het met je? Gaat alles een beetje?

@Sanne, heb jij al goed nieuws voor ons? Of ben je helaas toch ongi geworden?

@Chanti, meis wat is het lang geleden dat onze Bob de Bouwer is komen kletsen, hoop dat je ons 4de topic kunt vinden. Ben erg benieuwd hoe het met je gaat?

Veel liefs Svtje

Hey svtje...

Bedankt voor je felicitatie.. Fijn dat je er weer bent!!
Ik ga eens proberen of het me lukt met de banner.. Bedankt..

Liefs Loeske

hey meiden

hier een bericht van mij sorry voor de late reactie had gister erg druk hihi

gister ochtend zijn we voor de eerste echo geweest het was super gaaf moet ik toegeven
onze ukkie lag lekker te spartelen en druk te doen helemaal super wel is ukkie nog iets kleiner dan we dachten ben nu 9weken en 6 dagen in plaats van 11 weken dus ja nu 7 januari uitgerekend moet ik nog ff aanpassen in het schema en een nieuwe banner maken.
we hebben gister ook onze trouwringen gekocht helemaal super! en mijn eerste positiebroek ivm bruiloften, lekkere slippers een 9 maanden dagboek en in de avond een kinderwagen zo haha helemaal gaaf dat shoppen hihi
nou ga straks als ik tijd heb ff op jullie reageren want heb nog niet gelezen en ben erg chaggo dus is hier lekker gezellie haha

xxxx
marijk

ps svtje hoop je snel te zien op msn want pfff heb je heeeeeel erg gemist

Eey meiden,

Nu alweer 60 reacties in het 4e deel!!! Niet te geloven. Ik kan het niet meer bijhouden!! Kheb ook niet zoveel tijd. Daarom maar een heel egoistisch berichtje van mijn kant....

Vanochtend een hoop strijk weggewerkt. Nu even de boel opruimen en de tas pakken, want vanmiddag ga ik lekker zwemmen met de kleine. Zo heerlijk!! Op het moment heb ik het heel druk met vanalles. Nog even volhouden en dan is het zomervakantie. Nog een week of 7,5 geloof ik. Kheb er nu al zin in. Morgen naar de dokter, hoop het hartje te horen. Kheb geloof ik de baby al een paar keer gevoeld. Maar tis nog heel vaag. Ik voelde m'n zoontje ook al heeel vroeg, echt wel lekker!!

Leuk dat we weer een smiley erbij hebben!! Gefeliciteerd!

klussers en wachters, zet 'm op!!! Tis een vruchtbaar forum, dus jullie tijd komt vast snel!

zwangeren, geniet, geniet, geniet!!

liefs j-t

jeeeej hij doet het!!
SV'tje leuk dat je er weer bent!

JT veel plezier vanmiddag in het zwembad en ook morgen als je het hartje te horen krijgt

marijke, wat voor kinderwagen heb je gekocht?
Lekker wezen shoppen zag ik! Heerlijk hoor.

Heb ook een banner nu en ben ff aan het testen hoe die het doet dus sorry als ik ff wat ruimte in beslag neem voor mn banner hihi
jeeeej hij doet het!!
SV'tje leuk dat je er weer bent!

JT veel plezier vanmiddag in het zwembad en ook morgen als je het hartje te horen krijgt

marijke, wat voor kinderwagen heb je gekocht?
Lekker wezen shoppen zag ik! Heerlijk hoor.

Heb ook een banner nu en ben ff aan het testen hoe die het doet dus sorry als ik ff wat ruimte in beslag neem voor mn banner hihi

Terug
Bovenaan