Wie is er nog meer nog maar net bezig om zwanger te worden

zo mijn spiraaltje is eruit, viel me echt 100% mee. ik snap niet waar ik mij ze druk om heb gemaakt.
zo van het oefeningklussen naar het klussen voor het echie.
ben benieuwd.

groetjes sharon

als je je benen omhoog houd of je knieen tegen je borst dan blijft het binnen zitten en als je een tijdje ligt ja dan heb je idd meer kans op bevruchting omdat er dan meerdere zaadjes de kans hebben om je eitje te bevruchten het wordt vooral aangeraden aan vrouwen die al heel lang bezig zijn maar wij doen het sowieso al baad het niet schaad het niet :D

en wat dat ontpillen betreft de een heeft het wel en de ander niet zoals mijn schoonzus die was net gestopt met de pil en echt gelijk zwanger dus ronde 1 was raak ach ja mijn broer heeft gewoon superzaad :D, mijn andere  schoonzus en mijn zus waren ook allemaal binnen het half jaar in verwachting , nou betekent dit niet dat wij die mazzel hebben maar mijn moeder heeft tot nu toe bewezen echt vruchtbare kids op de wereld te hebben gezet :D

nou Chantal.. dan hoop ik dat jou man ook superzaad heeft haha.
Wie weet..
Kijk dan idd maar na t klussen in een gekke houding gaan liggen, kunnen we ook nog eens lachen :)

hoi allemaal

zo het wachten duurt nog steeds geen rddtjes in the house morgen mijn nod maar ben wel rustiger nu ik die negatieve test had haha de meeste stres is weg heel raar maar toch waar
gelukkig van de week een beetje rustig met werken want de keelpijn is niet te harden en dan ook nog al die bijsluiters waar op staat uitsluitend in overleg met arts nou heb er nu mooi 1 genomen want ik verga van de pijn en 1 kan vast niet veel kwaad
o ja heb nu kruitvat zwanger worden pillen net als mijn schoonzusje die wel mee leest maar nog steeds niet typt haha

groetjes marijk

volgens mij gaat me ei vandaag of morgen springen ik heb zo`n spanning op me buik net alsof ik ongi moet worden dit heb ik nog nooit gevoeld :S maar ik heb ook begrepen dat je dat ook niet voelt als je aan de pil bent dus geen wonder dat ik het nu wel voel :p

Hey meiden,

Bij ons zijn de 'klusdagen' ook aangebroken, wel spannend he! Dit weekend al geoefend en daarbij ook wat rare houdingen aangenomen, en de benen in de lucht om alle zaadjes bij te houden .
Dus ik weet al wat onze deze avond staat te wachten .
Wel grappig, tegenwoordig vragen veel vrienden en familie 'en zijn jullie nog niet bezig, jullie tijd is ook gekomen he', en dan heb ik het altijd moeilijk, hoe moet ik antwoorden zonder?   Ik wil het niet zeggen, maar heb vaak het gevoel dat ze ons doorhebben, hihi.
Verder heb ook het gevoel dat men 'eitje gaat springen'.
Hoe gaat het bij jullie allemaal?
X Sitty

niet veel nieuws hier, gisteren en vanmorgen misselijk maar verder geen gekke klachten. Heb ook rondom gister mijn eisprong gehad. Komen vanaf morgen heel onregelmatige dagen dus ik denk niet dat het veel wordt deze maand. Verwacht het eigenlijk niet want er zijn er niet veel die de 1e ronde zwanger raken.
Bah wat een weer buiten.. wordt je ook niet zo vrolijk van!
FIjne dag allemaal

Terug
Bovenaan