Wie is er nog meer nog maar net bezig om zwanger te worden

@ marij, dat worden zeker romances met het clownspak aan .

groetjes shar

nou het rare was ik had het gevoel dat ik maandag me ei al had gehad ik had precies zo`n spanning , maar dat zou betekenen dat ik me ei aan het begin me cyclus heb gehad ach ja het zal wel we klussen gewoon zo vaak mogelijk dan missen we me ei zeker niet en aaangezien ik nu in me eispringperiode zit klussen we nu ook vrolijk verder hihi

@jtzwanger: ik ben 36

@wolletje: wat jammer! Ik duim voor je voor volgende maand!

Heb zojuist alle berichtjes doorgescrolled om het wel en wee van jullie te lezen. Was zelf zaterdag en vandaag tot nog uit de lucht in verband met verjaardagen en kraamvisite bij babyneefje van 4 dagen. Heerlijk zo'n kleintje! Mijn kids zijn natuurlijk al weer wat groter (8 en 6) maar ik herkende de sfeer in huis met zo'n wijze kraamzuster en zwitsal luchtjes direct. kan niet wachten tot het bij ons ook lukt, maar dat geldt natuurlijk voor iedereen hier op de site!

Ben eigenlijk gewoon jaloers.....

hoi allemaal

ik kon mijn geduld weer niet inhouden dus test gedaan net en negatief maar heb mijn nod pas dinsdag zoals jullie weten dus zou natuurlijk te vroeg kunnen zijn het was test van kruidvat eigen merk van de week nog maar 1 doen als ik niet ongi bent pff ben ook zo ongeduldig

Hallo allemaal

Heb alweer een poosje niks van me laten horen druk met werken en snot verkouden geweest pfff was blij dat het vrijdag 18 uur was.
Heb nu helemaal geen verschijnselen meer of ik zwanger zou zijn nog een weekje afwachten.
Ben benieuwd.

@marijke succes met wachten zal wel niet mee vallen.

Iedereen succes

Groetjes poohh

hoi Meiden,

Ik ben afgelopen september (2008) met de pil gestopt. En werd in de stopweek gewoon netjes ongi. Maar toen werd ik niet meer ongi heb verschillende test gedaan maar niet zwanger. Ben in dec naar de gyn doorgestuurd van mijn HA en heb verschillende onderzoeken gehad en alles zag er goed uit. Ze vertelde mij dat als je gestopt bent met de pil dat het best een aantal maanden kan duren voordat je weer ongi word. Ik heb van mijn gyn Provera gekregen en dat moest mijn ongi opwekken. Dat is gelukkig ook gelukt. Nu 38 dagen later en 2 testen verder nog niet ongi en ook niet zwanger. Dus het kan bij mij misschien nog wel even duren voordat ik ongi word. Ben ik over 2 maanden nog niet ongi klop ik toch weer bij de gyn aan.
Met dit verhaal wil ik jullie helemaal niet bang maken maar ik wil er alleen even mee vertellen dat het na het stoppen van de pil het niet altijd voor de hand ligt dat je gewoon weer regelmatig ongi gaat worden.
Wij hopen dat ik snel ongi word dat wachten en hopen is echt slopend.

Hoop dat ik wel met jullie mee mag schrijven, want eigenlijk beginnen wij ook net. (als teminste mijn ongi maar een keer komt.)

Liefs Hoopvol

Hoi allemaal!
Gister ook op kraamvisite geweest met een hele groep (kleintje is inmiddels al 6 weken) toen ik hem vast had werd er natuurlijk nogal wat gegrapt. Ze moesten eens weten...
VOlgens mij is het niet waar, maar helpt het als je met je benen omhoog gaat liggen na het klussen? Wie weet daar iets van..?
Hier nog alles rustig, misselijk maar dat komt volgens mij door het onregelmatige  weekend :)

Groetjes en een fijne maandag

goedemorgen meiden.

vandaag is de dag dat mijn spiraal wordt verwijdert
maar angst zit er natuurlijk ook wel bij, vooral het laatste gedeelte ( verwijderen van )
maar dat zal wel allemaal goed komen heb een hele lieve vrouwelijke arts.
dus vanaf 11.00 uur als de spiraal eruit is   schijn je meteen vruchtbaar te zijn en hoef je niet zoals met de pil 3 maanden te ontpillen.
we zullen zien vandaag.
vandaag ook weer voor de dames good luck

groetjes sharon

Terug
Bovenaan