hoi Meiden,
Ik ben afgelopen september (2008) met de pil gestopt. En werd in de stopweek gewoon netjes ongi. Maar toen werd ik niet meer ongi heb verschillende test gedaan maar niet zwanger. Ben in dec naar de gyn doorgestuurd van mijn HA en heb verschillende onderzoeken gehad en alles zag er goed uit. Ze vertelde mij dat als je gestopt bent met de pil dat het best een aantal maanden kan duren voordat je weer ongi word. Ik heb van mijn gyn Provera gekregen en dat moest mijn ongi opwekken. Dat is gelukkig ook gelukt. Nu 38 dagen later en 2 testen verder nog niet ongi en ook niet zwanger. Dus het kan bij mij misschien nog wel even duren voordat ik ongi word. Ben ik over 2 maanden nog niet ongi klop ik toch weer bij de gyn aan.
Met dit verhaal wil ik jullie helemaal niet bang maken maar ik wil er alleen even mee vertellen dat het na het stoppen van de pil het niet altijd voor de hand ligt dat je gewoon weer regelmatig ongi gaat worden.
Wij hopen dat ik snel ongi word dat wachten en hopen is echt slopend.
Hoop dat ik wel met jullie mee mag schrijven, want eigenlijk beginnen wij ook net. (als teminste mijn ongi maar een keer komt.)
Liefs Hoopvol