Wie is er nog meer nog maar net bezig om zwanger te worden

Hoi allemaal,

Ik ben Patricia en ik ben een 22 jarige rechtenstudent. Mijn vriend en ik wonen al een poosje samen en we hebben besloten dat we toch graag een kindje willen, ondanks dat ik nog student ben. Op dit moment ben ik aan het eind van het tweede jaar van mijn studie. Ik zal dus als het snel lukt een aanzienlijke periode het moederschap met mijn studie combineren.

Mijn lichaam heeft ook geen zin meer om te wachten. Heb altijd al een sterke kinderwens gehad, maar de laatste maanden wordt de drang zo duidelijk dat ik er geen weerstand aan kan bieden. Ik gebruikte al geen pil, dus daar hebben we geen last van. Als het goed is hebben we komend weekend de grootste kans. Reuze spannend allemaal.

hallo,

@ marijke vandaag heel veel succes. ik zal voor je duimen vandaag en komende dagen.

@ rechtenstudent welkom en veel succes.

groetjes sharon

hoi meiden

nog geen rddtjes in the house  wat niet is kan zeker nog komen maar begin nu wel goed zenuwachtig te worden maar heb ook steken in mijn buik dus ja wat moet ik ermee haha dan denk ik gewoon typen op het forum helpt altijd haha ben erg emotioneel en snel boos dat heb ik ook als ik ongi word boos zijn om niks dus ja geen idee meer

@ sharon
ik vind jou echt een lieve meid/ vrouw weet ff niet meer hoe oud je ben maar ben altijd zo blij als je zegt dat je een kaarsje brand hihi doet me goed zal vanavond ook een kaarsje branden voor jou en de andere meiden

en verder wachten......wachten.......en wachten hihi

groetjes marijk

Hoi meiden,
Ook ik wilde me nog even in dit forum melden, omdat ik het leuk vind "lotgenoten" te hebben gevonden.
Ik ben net 24 geworden en heb samen met mijn vriend besloten te stoppen met de pil, omdat we allebei besmet zijn met het baby-virus ;) en dus graag een kindje willen.
Ben pas gisteren gestopt met de pil, dus ben erg benieuwd hoe het verder gaat lopen, of ik snel weer gewoon ongesteld word, of juist niet. Ben meteen begonnen met het slikken van foliumzuur en natuurlijk alle websites met info aan het doorkijken. (mijn vriend wordt er er zenuwachtig van, met zoveel info bestook ik hem haha). Maarja je kunt maar beter goed voorbereid zijn, toch?
Zal zeker dit forum in de gaten blijven houden, en hoop voor iedereen dat het snel raak is!
Groetjes Chanti

quote: Chanti_85 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-02-2009 16:06:12'));

hoi chanti

leuk dat je ook komt kletsen hier en idd de mannen moeten wat meer wennen als ons daarom ben ik hier zodat ik er toch over kan praten want die van mij zegt dan klets je het niet door haha

groetjes marijke

Het grote wachten is hier begonnen, begin het nu toch wel wat spannend te vinden.

quote: Sukkie85 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-02-2009 18:10:21'));

Het grote wachten is hier begonnen, begin het nu toch wel wat spannend te vinden.

hey sukkie nou het ergste komt nu haha wachten tot die rode streep  

en dan ben je hier aangekomen en dan moet je wachten op de rddtjes en ga morgen testen haha want was al weer te ongeduldig maar tot nu toe niets roods te bekennen haha
succes met wachten

Terug
Bovenaan