Wie is er nog meer nog maar net bezig om zwanger te worden

heeey meiden hoe gaat het bij jullie jammer van rd maar aan de ene kant wel lekker dan weet je ook dat alles werkt zonder die pil :D ................hier nog steeds hetzelfde gevoel als gisteren naja het zal wel ontpillen zijn het kan nu toch nog niet raak zijn lijkt mij  .........dus we wachten 4 maart ff af ( ja ik had verkeerd gerekend ) hihi wel lachen allemaal hoor ......was ik maar niet zo zeurderigmisselijk ik kan gewoon eten en dan zakt het ook ff weg en dan begint het weer ..................nou ik kijk straks wel weer of er nog iemand zich heeft gemeld ben toch lekker vrij

dikke kus Tats

dank je wel marijke.
jammer dat de duivels zich gemeld hebben, tja ze heten niet voor niets duivels.lol
op naar de volgende ronde, maar je ik ben ervan overtuigd dat we volgend jaar allemaal mama zijn.
volgend jaar mei hebben we gewoon onze eerste moederdag.
positief blijven en blijven duimen dan komt alles goed.

groetjes sharon

weet je wat dan leuk is dan als iedereen zwanger is met z`n allen af spreken op een centraal punt in nederland ( ja we komen overal vandaan ) en lekker lunchen ergens of babyshoppen :D:D voor 1 keertje ....

chantal dat vind ik nou een super leuk idee van je.
doen we als de rest het ook leuk lijkt

ja ik bedoel we steunen elkaar hier door middel van het forum en dan moeten we het gewoon vieren als onze mannen raak hebben geschoten :D:D

ja daar ben ik het nou ook eens helemaal mee eens.
gezellig lunchen shoppen en eten
sorry ben ongi en zie alleen nog maar winegums voor me lol.
maar ff on topic nogmaals chantal super idee

Terug
Bovenaan