Wie is er nog meer nog maar net bezig om zwanger te worden

hoi hoi

@ chantal voor babydingen zijn we hier hahahahahahah en niet op hyves. mijn familie en vrienden weten zelf ook nog van niks en dat wil ik wel graag zo houden.lol
ik vind het gewoon leuk om nou ook een gezicht bij een naam te hebben.
@ marijke als jij dat niet wilt moet je dat ook niet doen. ahhahahahahahah
je vader woont in canada? leuk , is ook een leuk vakantieadresje lol

zoals we hier in limburg zeggen adieu wha ( doeg )
xxx sharon

Hoi allemaal!
Wat een drukte is het geweest op het forum! Gezellig!
Heb het helaas beetje druk wat wel weer fijn is omdat ik er dan even wat minder aan denk en de tijd sneller gaat.
Woon in het uiterste zuiden en daar begint de carnaval.
Jullie zullen me dus even niet zien op t forum..:)
Veel succes met wachten en een fijn (klus)weekend.

Groetjes

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod
-

pooh        
24
1
1
22 februari

_mie_pie
23
4
1
25 februari

sukkie85
23
1
1
2     maart

sitty
25
1
1
6    maart

melltjuh
23
2
1
6    maart

chantal_21
21
1
1
7    maart

christine 2009
36
1
3
8    maart

isabella_jada
??
1
1
10 maart

rechtenstudent
22
1
1
10 maart

shar_25
25
1
1
18 maart

marijke
21
2
1
21 maart

jtzwanger
25
2
2
21 maart

wolletje79
28
2
3
geen nieuwe datum

jacqiesenna
22
1
2
niets bekend

nathalie 1985
23
2?
1
geen nieuwe datum

chanti_85
24
1
1
29 maart

Hoi, Hier zijn de rdtjes gekomen. Ik ga met jullie mee naar maart. Ik weet niet of we wel gaan klussen ivm met de kredietcrisis. Mijn man werkt voor zichzelf en we merken het nu al een beetje. Hopelijk gaat het neit zo verder
Maar goed, wie weet gaan we er wel voor, want zo'n kleintje is toch ook wel errúg leuk..... ik wil het zo graag!!

hoi jtzwanger

wat een naar verhaal van de crisis en dat dan net nu wij maken ons er niet druk over want ik werk met oudere mensen en die zeggen wij hadden ook kinderen in de oorlog en ze zijn gezond er is altijd wel iets aan te doen. ben mischien erg nuchter maar ja kind van gescheiden ouders en nooit breed gehad en denk achteraf maar goed ook want nu weet je wel wat het is om met minder te moeten doen maar heb het nooit slecht gehad mensen zeuren wel eens van kostgeld is belachelijk maar als je genoeg verdient ik dus een vol salaris kan je wel 150 euro missen omdat je moeder het hard nodig heeft dat was gewoon realiteit
je word er sterk door denk ik dan hihi

meis succes met je beslissing praat er samen goed over
zal voor jou een kaarsje branden

groetjes marijke

Hoi Marijke

Bedankt voor het lieve berichtje. Je hebt helemaal gelijk. En eigenlijk weet ik zelf ook heel goed hoe het is om het niet breed te hebben. Ik kom uit een gezin van 6. Mijn vader kon vanwege zijn rug niet werken. Mijn moeder heeft altijd gewerkt. Ze hebben mijn hele studie bij elkaar gesprokkeld kan ik wel zeggen, en van jongs af aan moest ik mee betalen, wat ik absoluut gewoon vanzelfsprekend vond en nog vind. Ik ben alleen bang. Bang voor dat we alletwee op straat staan zonder uitkering of iets. Dat is natuurlijk wel in het ergste geval. En aan de andere kant. We hebben nu 1 kind... 1 of 2 scheelt in de financien bijna niks. We hebben toch alle spullen al.Ach we zien het wel. Misschien valt het allemaal  wel mee.  

Van  dat kaarsje branden moet je me toch eens uitleggen. Is dat een Roomse traditie ofzo? En wat betekent het? Ik heb wel eens gehoord dat mensen een kaarsje branden voor hun geliefden die gestorven zijn... en waarom ze dat doen begrijp ik nog steeds niet. Kun jij het me uitleggen. Ik ben er niet mee groot gebracht.
Wij branden kaarsjes voor de sfeer en als de stroom uitvalt ;-)

grt J-t

@ jtzwanger

ik denk idd dat branden van een kaarsje wel katholiek is maar dat weet ik ook niet zeker maar ik brand dan een kaarsje als een lichtpuntje voor je dat alles goed komt. en ja ook voor de geliefde die overleden zijn worden kaarsjes gebrand denk om de zelfde reden.

ik vind het kort samen gevat als iemand eenkaarsje voor je brand denkt ie aan je en dan weet je dat je er niet alleen voor staat

groetjes marijk
( ben niet gelovig) maar voor mij is er meer tussen hemel en aarde

haha en nog ff

ik brand ook gewoon kaarsjes voor de sfeer en als de stroom uitvalt maar als ik een kaarsje voor iemand brand denk ik gewoon aan die iemand als ik hem aansteek haha daarna is ie ook gezellie voor de sfeer

Terug
Bovenaan