Wie is er nog meer nog maar net bezig om zwanger te worden

Haha dat zal een mooi gezicht zijn, met iets van 15 zwangere meiden alle babyzaken afstruinen  :) Lijkt me nu al leuk!
Bij mij hebben de eerst ongi tekenen zich gemeld, ben  benieuwd of het doorzet en of het gewoon  regelmatig wordt! Alhoewel liever merk ik het niet,  als dat dan betekent dat het raak is....  

wie heeft er hyves, misschien ook leuk om je daar aan te melden zien we misschien wie wie is, niet om over baby's en zwanger raken/zijn te praten.
anders zaten we niet hier. maar dan kan je wel een gezicht bij de persoon denken
mijn hyves naam is sharon jaspers daar kan je mij onder vinden
en misschien tot hyves

yeah ik heb je toegevoegd sharon maarre geen babydingen krabbelen niet iedereen hoeft het te weten :D

Lijkt me inderdaad heel leuk om met zijn alle babywinkels af te struinen zeg. Maar goed de klusdagen bij mij ¨pas aankomend weekend en vanavond dus alvast de generale repetitie hahaha. trouwens voor de hyvers mij kun je vinden via patricia van beek. en ja ik ben Feyenoordfan en nee ik wil het er niet over hebben. Doei doei.

hoi meiden

ik kan jullie niet toevoegen op hyves omdat ik alleen familie en onze naasten vrienden erop heb omdat mijn vader in canada woont dus sorry ik blijf gewoon hier kletsen

gr

quote: Rechtenstudent reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-02-2009 18:04:14'));

Lijkt me inderdaad heel leuk om met zijn alle babywinkels af te struinen zeg. Maar goed de klusdagen bij mij ¨pas aankomend weekend en vanavond dus alvast de generale repetitie hahaha. trouwens voor de hyvers mij kun je vinden via patricia van beek. en ja ik ben Feyenoordfan en nee ik wil het er niet over hebben. Doei doei.

nou maakt mij niet uit hoor dat je feijenoordfan ben haha ik kan het hebben

neej hoor ik ben voor AZ maar daar loop ik ook niet mee te pronken :D

ik ben voor het nederlands elftal   dus voor alle clubs en t gaat over het voetballen en niet over de gestoorde fans toch hihi

groetjes

Terug
Bovenaan