Wie is er nog meer nog maar net bezig om zwanger te worden

thanks Loeske,
spannend is het hè, dan komt straks het moment dat je echt stopt, dat is een raar gevoel, alsof je meteen je hele leven omgooit ofzo. Dan ga je er definitief voor. Leuk dat je nu eerder stopt. Als je er zelf aan toe bent en er gelukkig van wordt, waarom dan niet. Denk ook dat je je,  voor zover dat mogelijk is, weinig van de anderen aan moet trekken. Het is jullie beslissing en als jullie daar zelf voor  100% achter staan is dat toch perfect?!  

Het is inderdaad erg spannend :).. Kan niet wachten om echt te gaan stoppen met de pil..
Zal me ook zo min mogelijk van andere wat aantrekken, als het zover is wil ik genieten van mijn zwangerschap en dan zo min mogelijk druk maken om de buitenwereld..
Chanti hoe gaat jou 1ste ronde??

Liefs

hallo dames,

@ chanti gecondoleerd met het verlies van je oma. heel veel sterkte gewenst in deze moeilijke periode. hopelijk is er voor jouw snel zonneschijn na de regen.

@ sabrieneke ik heb een spiraaltje gehad ipv de pil. spiraaltje is 16 februari eruit gehaald. heb jij ook een spiraaltje gehad?

groetjes sharon

@ sharon: dankje, is idd een rotperiode. Weet dat mijn moeder het heel moeilijk heeft en natuurlijk mijn opa ook, die staat er voor het eerst in 65 jaar helemaal alleen voor. Hoop dat ik gauw goed nieuws kan brengen.

@ loeske: mijn eerst ronde verloopt nog prima. Ben na het stoppen van de pil gewoon ongesteld geworden afgelopen week en hoop dat het gewoon regelmatig gaat lopen. Uitgaande van 28 dagen zou dan volgende week mijn klusweek worden. Dus we gaan hard aan het werk! Ik heb ook ovulatietests gehaald om toch wat zekerder te zijn van wanneer ik vruchtbaar zou zijn. Ben benieuwd hoe het verder loopt...

X Chanti

Hoi dames

Nog steeds geen rode duivels.
Pff weet niet meer wat ik er nu van denken moet heb nu helemaal geen raar gevoel meer in mijn buik.
Las op internet dat het kan zijn dat als je ong moet worden je een raar gevoel krijgt maar niet doorzet omdat je zwanger bent.
Hmm ja ik heb geen idee.
Heb vandaag nog niet weer getest wil proberen te wachten tot het weekend.
Vind het nu wel moeilijk om niet te testen gister was negatief.
Maar het kan nog komen dit is 1e keer ong worden na stoppen met pil dus ja dan kun je er helemaal niks van op aan.
We blijven positief.
Weet iemand ook of het beter is om de zwangerschap test met ochtend urine te doen of moet dat  juist niet.

Groetjes poohhh

hallo pooh,

wat ik weet is dat als je zwanger bent helemaal in het begin van de zwangerschp je idd het beste s'ochtends kan testen. dit omdat het hcg hormoon dan het beste pijlbaar is in de urine.
als je wat langere tijd overtijd bent 1 a 2 weken kan je elk moment van de dag testen dan is het hcg hormoon wat sterker in je lichaam. het schijnt dat je door het hormoon wat zich aanmaakt alleen tijdens een zwangerschap een ware bitch kan worden hahahahaha mijn arts zei tegen mij dat je je dan heel erg boos kan maken over bv het milieu of iemand die door rood rijd. nou als ik me over zulk soort dingen erg boos kan maken ga ik direct een test kopen haahahahahahaha
heel veel succes

xxx sharon

Hey Poohh,

Het is wel echt zo dat je lichaam je voor de gek kan houden. Ik denk nu al een aantal maanden achter elkaar dat ik me anders voel als voordat ik ongesteld moet worden. Toch komt het elke maand weer gezellig om de hoek. Ben tijdje geleden bij de dokter geweest voor pijn in buik en rug en heb hem gelijk gevraagd of ontpillen nou echt voor verschillende syptomen kon zorgen. Hij ging daar niet echt op in. Dus weet niet zo goed wat ik daar nou van moet denken, omdat je lijf natuurlijk wel een tijdje "voor de gek gehouden is door de pil" dus ik zou zeggen dat het wel even moet ontwennen.Hij zei wel dat je jezelf zwangersymptomen kunt aanpraten,  soort van schijnzwanger. Als je er teveel over nadenkt.  Heb nu ook steeds steekjes in mijn buik en ben energieloos, maar zal er dus maar niet te veel over nadenken en gewoon 2 maart maar eens afwachten. Feit is dat jij natuurlijk al wel een soort van overtijd bent. Nog even volhouden tot zaterdag he en dan maar hopen dat je goed nieuws voor ons hebt!

@ mie_pie & Sabrieneke, jullie  zijn inderdaad ook al bijna aan de beurt qua NOD, duim voor jullie en ook voor alle anderen trouwens hoor!!!

@Sukkie, wij lopen gelijk geloof ik, succes de 2de!

@Loeske, gewoon lekker voor gaan hoor meid, als jij en je vriend er klaar voor zijn dan is het toch goed! Ze zijn gewoon jaloers dat jij straks als trotste moeder achter een kinderwagen loopt als het goed is natuurlijk!

Liefs Schippersvrouwtje

Hoi, heb anderhalve week geleden de pil strip in de prullenbak gegooid. Ben gisteren ongesteld geworden dus komende maand gaan we het echt proberen.
Ik heb net zitten kijken naar ovulatie testen, denk dat ik dat ook ga proberen, vooral omdat ik geen idee heb hoe lang mijn menstruatie cyclus duurt.
Ik vind het allemaal super spannend:D maar heb er gewoon veel zin:D

Terug
Bovenaan